שימוש נכון בנתונים סטטיסטיים של דיוור אלקטרוני

כמדוורים מנוסים וודאי הצצתם לא פעם בנתונים הסטטיסטים של הדיוורים שלכם. רוצים לקבל כמה רעיונות מה ניתן לעשות איתם וכיצד להיעזר בהם כדי להפוך את מסעות הפרסום שלכם למוצלחים יותר? להלן כמה טיפים:

מה גורם לדיוורים שלכם להיפתח

הנתון הראשוני שכדאי לבדוק כאשר רוצים לבדוק הצלחה של קמפיין במייל הנו אחוזי הפתיחה. חשוב מאוד לברר ולדעת כמה אנשים באמת פתחו וקראו את הדיוור ששלחתם. בדקו את הקמפיינים האחרונים שלכם ומצאו את הדיוורים בעלי אחוזי הפתיחה הגבוהים ביותר. מצאתם? נהדר. עכשיו בחנו את:

שורת הנושא האם יש במיילים המוצלחים מילים שגרמו להם לבלוט? ייתכן ונעזרתם בפרסונליזציה בדיוור על ידי פניה אישית, כגון שימוש בשמות אנשי הקשר?  אולי הצעתם הטבה שאי אפשר לסרב לב? ואולי השתמשתם בכמה מילים מפתות שאי אפשר היה להתעלם מהן?  מה שזה לא היה, סוס מנצח לא מחליפים, נסו לחזור על מוטיבי ההצלחה בקמפיינים הבאים. קרא עוד- חשיבות שורת הנושא ושם השולח

העיתוי היום בשבוע והשעה שבה המיילים נשלחים יכול לעשות את כל ההבדל. ידוע שישנה עדיפות לשלוח דיוורים ללקוחות פרטיים בשעות אחה"צ או בסופי שבוע – כשהם בעצם ליד המחשב ופנויים לקבל הצעות רלוונטיות להם, ולעומת זאת ללקוחות עסקיים נכון יותר לשלוח מיילים כשהם בשעות פעילות – בימי השבוע בשעות עבודה. בדקו את הדיוורים ששלחתם האם יש יום או שעה מסוימת שתרמו במיוחד לאחוזי פתיחה גבוהים יותר? אם יש יום או שעה שעובדים טוב במיוחד, תזמנו את האימיילים שלכם למועדים אלו. קרא עוד – עיתוי שליחת מיילים

מפלחים אנשי קשר

ישנה אפשרות לקבל נתונים סטטיסטיים על אנשי קשר ולבדוק מי הם הלקוחות הפעילים יותר ומי פחות, מי מקליק על הלינקים שאתם שולחים בדיוורים ומי לא. צרו רשימה של לקוחות פעילים ואליהם שילחו דיוורי המשך עם הצעות מפתות – "ללקוחות מועדפים". כך תעודדו אותם לבצע פעולות נוספות ותגדילו את המכירות.

בנוסף, צרו רשימה של לקוחות "רדומים" או לקוחות לא פעילים ואליהם שילחו דיוורים ייעודיים, אולי עם שורת נושא ספציפית כמו: אורי, אל תתעלם מהדיוורים שלנו, פתח לבונוס מיוחד רק בשבילך! ייתכן ומייל כזה ירתום את אורי למשימה ואולי תצליחו לפתח גם איתו מערכת יחסים טובה.

הם רוצים לשתף

הדיוור האלקטרוני והמדיה החברתית "משתפים פעולה" ביניהם. הזמינו את אנשי הקשר שלכם לשתף את הניוזלטר שלכם עם חבריהם במדיה החברתית, כך תזכו לחשיפה גדולה יותר. ניתן גם להזמין אותם להעביר את המיילים שלכם הלאה. זוהי שיטה נוספת לשימוש בשיטת ה"מפה לאוזן" שעובדת מצוין. בדקו את הדוחות שלכם וגלו אילו סוגים של דיוורים אנשי הקשר שלכם משתפים יותר ומה הם מכילים.  לרוב לקוחות אוהבים לשתף במבצעים מפתים, תמונות משותפות או מעניינות במיוחד וטיפים חשובים. בדקו מה עובד בשבילכם ושלבו בדיוורים שלכם.

על מנת שאנשי הקשר שלכם ישתפו את חבריהם במה שאתם שולחים חשוב שזו תהיה פעולה זמינה וקלה. אין ספק שהתוכן רלוונטי, אבל אם לא יהיה להם כפתור "שתף" או לינק זמין, הם לא יעשו זאת. אפשר גם לקחת את זה צעד אחד קדימה, ע"י תחרות בין כל אנשי הקשר: מי ששיתף את המייל שלכם הכי הרבה יזכה בפרס אטרקטיבי.

אם עדיין לא פתחתם חשבון דיוור התנסות אצלנו זה הזמן לעשות זאת! לפתיחת חשבון>>