Icon marketing cloud

מהפכת הענן מגיעה לשיווק הדיגיטלי

הענן שינה במידה רבה את החיים הפרטיים והעסקיים שלנו: מאחסון וגיבוי של תמונות ושירים, דרך פתרונות מחשוב שנחשבו מורכבים ויקרים שפישטו משמעותית תהליכי פיתוח, עד להתקנה של מערכות ותוכנות. כיום, נראה שקשה לראות אותנו מסתדרים בחיים הפרטיים ובעסקיים ללא שירותי ענן.

בעולם השיווק הדיגיטלי, הפתרונות בענן קיימים כבר כמה שנים – משירותי דיוור אלקטרוני, דרך דפי נחיתה ועד לתהליכי אוטומציה מתקדמים ומערכות מתקדמות נוספות, כולם קיימים בענן ומספקים לעסקים גישה נוחה לכלים שהיו עד כה נחלתם בעיקר של ארגונים גדולים.

שירות השיווק בענן (Cloud Marketing) של אינווייז הינו פתרון טכנולוגי, אותו מלווים מומחים, המאפשר לעסקים להגדיל בצורה משמעותית את שיעורי ההמרה של מבקרים ולידים ללקוחות, על ידי כלים ותהליכים, אוטומטיים וידניים לתקשורת אישית ישירה.

אז מה הרעיון שמאחורי "שיווק בענן"?

למונח "שיווק בענן" 2 משמעויות המשלימות אחת את השנייה. המשמעות "הפרקטית" – אוסף כלים המאוחסנים בענן ומסייעים לנו לשווק את העסק שלנו. פשוט, נכון?

כדי להסביר את המשמעות השנייה, הרעיונית, ננסה ללקחת כדוגמה עסק כלשהו – זו יכול להיות חנות אינטרנטית קטנה או חברת ענק עם עשרות סניפים בעולם הפיזי.
המשותף לאותם עסקים הוא הרצון בשיווק, בלהשיג יותר לקוחות, וכמובן – להגדיל הכנסות.

אז מה עושה מנהל שיווק בשביל זה? מנסה להשיג יותר תנועה לאתר (באמצעות מודעות פרסום בגוגל, בפייסבוק או בכל דרך אחרת) , לדף הפייסבוק, שהרי יותר תנועה = יותר לקוחות, לא? כן. אבל..
ידוע שתנועה נכנסת, אורגנית או ממומנת, עולה לא מעט – כסף ו/או משאבים אחרים. ומה עם אחוזי ההמרה? מה הסיכויים שמישהו מהלידים הנכנסים יהפוך להיות לקוח שלכם בפעם הראשונה שהוא מבקר אצלכם? ובכן – בדרך כלל מדובר על אחוזים נמוכים. מאוד.

אז מה עושים? שוב משלמים על תנועה נכנסת? ושוב מתאכזבים מאחוזי המרה נמוכים? ממש לא – הפעם מיישמים את הרעיון של "שיווק בענן" – לנסות ולייצר מערכת יחסים ישירה ואישית בין המותג לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלו:
זה מתחיל בלנסות לבקש ממנו כתובת מייל (בד"כ) ו/או פרטים אחרים במקרים אחרים (מספר טלפון לדוגמה) כדי שהתקשורת בינכם תהיה ישירה ללא תיווך. כמובן שתצטרכו לתת משהו בתמורה – קופון או תוכן בעל ערך לדוגמה. נכון, "שיווק בענן" דורש השקעה מסויימת. בסופו של דבר – זה בהחלט שווה את זה.
השלב הבא זה להתחיל את התקשורת – באמצעים אוטומטיים (באמצעות תהליכים אוטומטיים פשוטים) או באמצעים ידניים כמו יצירת קמפיין אימייל, קמפיין Sms או דף נחיתה.
כל זה נעשה כדי "לחמם" את מערכת היחסים בינכם (המותג) לבין הלקוחות שלכם.

כן – זה דורש קצת זמן והשקעה (בעיקר בהתחלה), אבל:

א. זה מביא תוצאות מעולות.
ב. ההשקעה יחסית נמוכה. בטח שביחס לתועלות.

מה כוללים פתרונות השיווק בענן?

כל מה שאנחנו מאמינים שחשוב שהעסק או המותג יפיקו מהשיווק הדיגיטלי הישיר – לקחנו את הפתרונות המתקדמים ביותר שאנחנו מציעים ללקוחותינו, שילבנו לתוכם את המגמות העדכניות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, ועטפנו הכל בצורה פשוטה ונוחה שתתאים לכולם:

זה מתחיל באיסוף נרשמים ולידים באמצעות מערכת טפסי ההרשמה החכמה, כי מאגר זה הנכס הבסיסי והחשוב ביותר בשיווק דיגיטלי ישיר. השלב הבא הוא ליצור מסעות לקוחות אוטומטיים – מה שולחים לאיזה סוג לקוח באופן אוטומטי.

כדי ליצור באופן שוטף לקוחות נאמנים משלבים אותם בחיי המותג, מעדכנים אותם אחת לכמה זמן – מה חדש ואיך המוצר/השירות שלכם יכול להועיל להם. תוכלו לעשות זאת באמצעות דיוור ניוזלטר וקמפיינים במייל, הודעות SMS, קישור לדפי נחיתה, וכמובן – לעקוב אחר הנתונים והסטטיסטיקות של כל מהלך שיווקי כדי ללמוד ולהסיק ממנו למהלכים הבאים שלכם.

גם התקשורת התפעולית שלכם עם לקוחות, בין אם ב"שכחתי סיסמה" או בשליחת החשבונית החודשית, יכולה וצריכה להיות ברוח המותג והשפה שלכם, ובהחלט יכולה לשלב בתוכה הצעות שיווקיות כדי לנצל את המדיה לאחוזי המרה גבוהים במיוחד (זה מה שקורה כשמשלבים תוכן שיווקי במסרים תפעוליים). את כל זה תעשו באמצעות שירות ההודעות הטרנזקציונליות שלנו.

ואם כבר הלקוחות שלכם מקבלים מכם מסרים – תנו להם להגיב – זהו שירות ה"שיחות" שלנו שמעודד אינטראקציה ישירה שיכולה להביא איתה תוצאות יעילות ברמה שלא הכרתם.

זה מתאים גם לעסק שלי?

השירות מתאים וחשוב ביותר לכל סוגי החברות, הארגונים והעסקים. אנחנו עובדים עם לקוחות ענק (חברות ביטוח, אשראי, תקשורת ועוד) בארץ ובעולם, לצד עסקים זעירים, קטנים ובינוניים. את כולם אנחנו משרתים באהבה ובמסירות אינסופית להצלחה העסקית שלהם.

אם אתם מבינים את העוצמה והחשיבות של שיווק דיגיטלי ישיר – זה מתאים לעסק שלכם.

האם מדובר רק באוסף של פתרונות טכנולוגיים?

אמנם אנחנו מפתחים ומשווקים פתרון טכנולוגי, אבל שירותי השיווק בענן הם לא רק טכנולוגיה. מדובר במערך כולל של ליווי, כלים, שותפים וייעוץ, אשר יחד הופכים את השיווק בענן לקל, פשוט, יעיל ורווחי הרבה יותר:

ליווי – מערך של מומחים, כלים והדרכות ילמדו אתכם איך לעשות את הטוב ביותר בצורה היעילה והקלה ביותר: החל מקורס דיגיטלי, דרך וובינרים, מפגשים והדרכות קבוצתיות ואישיות, וכמובן צוות התמיכה שלנו שעומד תמיד לרשותכם.

כמה שתרצו להשקיע – הפתרונות קלים ונוחים לשימוש, אבל לכל אחד מאיתנו יש את רמת ההשקעה הפנויה שלו לדבר. לכן, אם תרצו להשקיע פחות, אנחנו נשקיע יותר ונעשה את העבודה עבורכם ובשבילכם ביישום בפועל של מהלכי השיווק השונים.

איך מתחילים?