ל-inwise קשרים עסקיים מפותחים ומניבים עם שותפים מענפים שונים. אנו מזמינים אתכם להצטרף לתוכנית השותפים שלנו

גם אתם יכולים להרוויח משימוש בפתרון הדיוור האלקטרוני של inwise. אם אתם מעצבים, יועצי שיווק, חברות לבניית אתרים, חברות לקידום אתרים ומשרדי פרסום ויח"צ – יש לנו מה להציע לכם.

מה אנחנו מציעים?

כשותפים עסקיים שלנו, תוכלו להיות הראשונים לדעת על חידושים ומגמות בתחום. תקבלו עידכונים על פיתוחים חדשים, הדרכות ויעוץ מקצועי ונכון בכלי המערכת.

השותפים שלנו מקבלים מאתנו ליווי בכל הנוגע לשימוש במערכת, ייעוץ טכני מתקדם כמו התאמת המערכת לצורכי הלקוח (API), ושילוב של inwise במערכות האירגון כמו CRM ומערכות בילינג.

ישנם שני מסלולים להצטרפות לתוכנית השותפים:

  1. Affiliate – על כל לקוח שתפנו אלינו, תוכלו לקבל תשלום. אם אתם כבר עובדים עם לקוחות שמחפשים שירותי דיוור אלקטרוני, אתם יכולים להפנות אותם אלינו – ולהתחיל להרוויח.
  2. Reseller – במסלול הזה אתם הופכים להיות מפיצים שלנו. אתם מקבלים מאיתנו את השירות בהנחה, ומוכרים אותו ללקוחותיכם כחלק מהשירות שאתם כבר נותנים.
מה תציעו ללקוחות שלכם?

לקוחותיכם ייהנו משימוש בפתרון רב ערוצי ובמערכת דיוור מקצועית, ידידותית ומתקדמת, שתעזור להם לקדם את המטרות השיווקיות שלהם, ולהגיע לכמה שיותר לקוחות בקלות. inwise מאפשרת לכלל לקוחותיה פתיחת חשבון נסיון חינם. ללקוחות שותפים עסקיים יש לנו הצעה אטרקטיבית אף יותר. פנו אלינו ונספר לכם עליה.
מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית היא מרכיב חשוב במערך השיווקי של כל עסק. היא משמשת אותו ביצירת קמפיין דיוור אלקטרוני, ומאפשרת ניהול, סינון ופילוח של רשימות אנשי קשר, עיצוב של מכתב שיווקי מקצועי ואפקטיבי וניתוח סטטיסטי של תוצאות הדיוור.
מערכת הדיוור של inwise עומדת בכל תקנות חוק הספאם, וכוללת טיפול אוטומטי בהסרות מרשימת תפוצה, דבר המבטיח שכל אימייל יגיע ליעדו.