קמפיינים מוצלחים מרחבי העולם

הצוות שלנו סורק את האינטרנט מדי יום כדי ללמוד על הטרנדים החמים וההתפתחויות בתחום השיווק בדואר האלקטרוני. מידי פעם אנחנו נביא לכם דוגמאות לקמפיינים טובים ומעוררי השראה מרחבי העולם כדי שאתם תוכלו ליישם את הלקחים בקמפיינים שלכם.


LittleMonsters – מועדון המעריצים של הזמרת ליידי גאגא

 

קמפיין בעיצוב פשוט עם פניה ישירה לאיש הקשר

קמפיין בעיצוב פשוט עם פניה ישירה לאיש הקשר

רקע

מנהלי מועדון הלקוחות של ליידי גאגא החליטו לפנות לכל אנשי הקשר הלא פעילים בחשבון (כלומר אלה שלא פתחו או הגיבו למיילים במשך תקופה) כדי לברר מה הסיבה לחוסר הפעילות. הקמפיין קרא לאנשי הקשר למלא סקר כדי לברר מדוע הם הפסיקו להגיב ומה דעתם באופן כללי על המועדון. הפנייה בוצעה באמצעות מייל פשוט וענייני עם שורת נושא קצרה – "HEY".

הסיבה לבחירה – פשוט וישיר

המטרה של השולחים הייתה לפנות לאנשי קשר שכבר לא פעילים ולברר מה הסיבה לחוסר הפעילות. הם השתמשו בפניה ישירה ולא רישמית בשורת הנושא – "HEY", נוסח לא פורמלי שבד"כ מקבלים מאדם מוכר. בנוסף העיצוב של המייל פשוט ונקי עם טקסט קצר וענייני וקריאה ברורה לפעולה.

למרות שבשיווק דיגיטלי יש למשווקים המון אפשרויות לאיסוף מידע על הקהל שלהם, לפעמים הדרך הכי טובה לקבל מידע היא פשוט לשאול.

 


ניוזלטר חודשי של חברת העיצוב והמיתוג האוסטרלית –Walker Designs

הסיבה לבחירה – איזון נכון בין מלל לגרפיקה

 

 ניוזלטר עם עיצוב שמאזן בין מלל לגרפיקה

ניוזלטר עם עיצוב שמאזן בין מלל לגרפיקה

באופן כללי קל יותר לייצר קמפיינים מכירתיים. מטרת הקמפיינים הללו ברורה לשני הצדדים, כאשר הלקוח יודע שבתמורה לכך שהוא מאפשר לחברות השונות גישה למייל שלו הוא מקבל מבצעים מיוחדים או מבצעים לפני שהם מתפרסמים לציבור הרחב. לעומת זאת, קמפיינים אינפורמטיביים למרות שמספקים מידע רלוונטי ותורמים אינפורמציה, דורשים השקעה רבה יותר במשיכת תשומת הלב וביצירת העניין.

בקמפיין זה אנחנו רואים דוגמה לעיצוב נכון של קמפיין אינפורמטיבי עשיר בתוכן – כותרות בולטות, תמונות שתופסות את העין, והגבלת קטעי המלל על מנת לא להמם את הקוראים ולהבריח אותם.

 


ה-ultrabook החדש של Dell

 

ה-ultrabook החדש של Dell

ה-ultrabook החדש של Dell

רקע

בקמפיין זה חברת המחשבים דל (DELL) רצתה לעורר מודעות למוצר חדש שהם מוציאים לשוק – מחשב נייד (ultrabook) אשר על ידי סיבוב המסך הופך לטבלאט.

סיבה לבחירה – שימוש נכון ב-GIF מונפש

הבעיה שבפניה ניצבו מתכנני הקמפיין הייתה כיצד להציג את הייחודיות של המוצר – העובדה שע"י סיבוב המסך ניתן להפוך אותו ממחשב "רגיל" לטאבלט לכל דבר, בקמפיין אי מייל. הפיתרון של דל היה להשתמש בקובץ GIF מונפש אשר מתאר את תהליך ההפיכה של המוצר ממחשב נייד לטאבלט כדי להציג את החדשנות של המוצר.

למרות שהן לא נתמכות ע"י כל תוכנות הדוא"ל (Microsoft outlook למשל לא תומך)*, תמונות GIF מונפשות מאפשרות להוסיף לקמפיין דיוור עניין ויחוד ע"י שילוב של אנימציות לצד הטקסט והתמונות הסטאטיות.

*במקרים שתוכנת הדוא"ל לא תומכת ב-GIF, התמונה תראה רק ללא ההנפשה.
הדמיה של ההנפשה בקמפיין, שמדגימה את יכולות הסיבוב של הדגם

הדמיה של ההנפשה בקמפיין, שמדגימה את יכולות הסיבוב של הדגם