כרטיסי יום הולדת דיגיטליים

שליחת כרטיסי ברכה דיגיטליים ללקוחותיך יכולים להביא להשפעה חיובית גדולה מאוד על העסק שלך. חיי היומיום שלנו מלאים ועמוסים וכשלפתע מישהו עוצר אותנו לרגע קט ומעניק לנו מחווה אישית כמו ברכה ליום ההולדת, זה גורם לנו להרגיש מיוחדים ולפתח רגשות חמים כלפי המברך.

על מנת לייעל ולפשט את תהליך שליחת הברכות, ניתן להגדיר את מערכת הדיוור האלקטרונית לשליחה אוטומטית, אך רגע לפני שלוחצים send כדאי לזכור את הטיפים הבאים:

 

שורת נושא ייעודית

זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל כדאי להדגיש: שורת הנושא הנכונה לכרטיסי ברכה לימי ההולדת צריכה להכיל את המילים "יום הולדת", כך גדלים הסיכויים שהלקוחות שלך ייפתחו את המייל ממך. אנשי הקשר הרי מקבלים לא מעט מיילים ותיבות הדואר הנכנס של רוב האנשים מתמלאות בכל יום מחדש. עם זאת, הנתונים הסטטיסטיים מראים כי הודעת יום הולדת נפתחת ב 30% יותר מאשר סוגים אחרים של ברכות, וכי יש להם  CTR של 60%.

 

שלח את הכרטיס ביום ההולדת

חברות מסוימות שולחות כרטיסים ביום הראשון של כל חודש. כלומר, ב -1 בינואר, הם שולחים את כל הכרטיסים לכל הלקוחות החוגגים יום הולדת בינואר. זה אפשרי אך פחות יעיל. אם איש קשר מקבל ב 1 בינואר כרטיס ברכה, כאשר יום הולדתו חל ב 28 בינואר, זה מרגיש הרבה פחות אישי והרבה פחות מיוחד. עדיף לעדכן את רשימות התפוצה שלך בתאריכי ימי ההולדת ולשלוח את הברכה בתאריך ההולדת בפועל של אותו אדם, כך הברכה תהיה רלוונטית והלקוח ירגיש שאכפת לך ממנו.

 

התאמה אישית של הברכות שלך

בכל פעם שאתה שולח דיוור מכל סוג שהוא, הפניה האישית חשובה. הדבר אפילו חשוב יותר בברכת יום הולדת. הרי, מהי מטרת הכרטיס בכלל? אתה רוצה להעביר מסר לאיש קשר שאתה חושב עליו ואכפת לך ממנו. אם אתה שולח כרטיס כללי, זה מפספס את המטרה. הקדש דקה מזמנך ליצירת ברכה אישית. הלקוחות שלך יעריכו זאת, והברכה תשקף באופן חיובי את העסק שלך.

 

אפשר גם מתנה, אך לא הכרחי

אנשים אוהבים מתנות ומבצעים מיוחדים, במיוחד בתקופת יום ההולדת שלהם. שליחת קופון או שי למימוש לכבוד יום ההולדת יכולים להיות מאוד משמעותיים ללקוח שלך, עם זאת, אם הדבר אינו מתאים לך זה לא הכרחי. ניתן בהחלט להסתפק בברכה אישית, זו דרך חסכונית המראה ללקוח שאתה חושב עליו.