מניעים לפעולה בפייסבוק

למרות הפרסומים האחרונים המציגים תמונה שנויה במחלוקת על עתידו של הפייסבוק קשה מאוד להתעלם מכוחו של האתר, במיוחד לנוכח פרסום הכוונה של הנהלת האתר להגיע לביליון משתמשים עד סוף השנה הנוכחית. האתר עבר לא מעט שדרוגים מאז שהוקם, בעיקר במה שנוגע לפיתוח עמודים מסחריים ואפשרויות שילוב חדשות שהוכנסו לתוכם.

דבר זה מראה כי המפתחים הצליחו לזהות במדויק את הצרכים של העסקים אשר משתמשים בפייסבוק לקידום עסקיהם. בצדו השני של המתרס, בעלי הדפים המסחריים בפייסבוק מבינים את היתרונות הרבים אשר מציע להם האתר ומנצלים את הפוטנציאל הטמון בו. אחת הפונקציות החשובות ביותר שמציע הפייסבוק עבור העמודים המסחריים הם כמובן ה- Action Links, או: קישורים בהתאמה אישית, הם אלה אשר אחראים על ההנעה לפעולה המרכזית של הגולשים.

Action Links כשמם כן הם

גם מי שלא נמנה עם המשתמשים הקבועים של הפייסבוק בוודאי מכיר את אופציית ה-Like, Share וה-Comment. אלה הם בעצם ה-Action Link ולזכותם ניתן לזקוף את הצלחתו המסחררת של הפייסבוק. קישורים אלו הם המניעים הראשיים לפעולת הגולשים, ומהווים בעצם כלי שיווקי חדש. יש הטוענים כי Action Links ישנו בעתיד את פני השיווק כולו ומומלץ מאוד שגם אתם תדעו לנצל את היתרונות הרבים שמסתתרים מאחוריהם. באמצעות Action Links כמו Like למשל, מאוד פשוט לקבל פידבק מיידי שכה חשוב לנו בשיווק, ובאמצעותם גם מאוד פשוט לקטלג ולהבין את העדפות של קהל היעד של המוצר שאותו בחרתם לשווק.

במידה ומעצבים את ה-Action Links של עמוד הפייסבוק המסחרי בהתאם, ניתן להשיג פעולות נחוצות כמו רישום לאתר מיד עם לחיצה על ה Like או קבלת אישור הצטרפות למועדון לקוחות, ניתן להעניק ללקוחות שובר הנחה או מתנה וגם לקדם את השירותים שלכם בכל שיטה מקורית אחרת שתקושר להיענות של הלקוח הפוטנציאלי ללחיצה על אחד הלינקים המדוברים.

כיצד משתמשים ב-Action Links בתבונה?

ישנן אינסוף אפשרויות שעומדות לרשותכם המשווקים באמצעות השימוש בקישורים אלה, אפשר אולי לומר שהשמים הם הגבול. אספנו עבורכם כמה רעיונות: הראשונה שבהן היא הוספת קישור "למידע נוסף" שניתן להוסיפו לפרסום בעמוד הפייסבוק. כאשר האינפורמציה תהיה מושכת ואמינה כל גולש ילחץ על הכפתור ולכם מובטחת חשיפה גדולה יותר.

בנוסף, קיימת אפשרות להוסיף לחצן "קנה עכשיו" או "דף הזמנה" אשר יפתחו מייד עם הלחיצה על הלייק והדבר יקל על הגולש לאתר את הדרך הנוחה ביותר להיחשף לאפשרות הרכישה של המוצר או השירות שלכם.

באמצעות לינק "המלץ עלינו לחבריך" ניתן לצבור חוות דעת חיוביות ולקדם את העסק שלב אחד קדימה. בנוסף, ניתן להוסיף כפתור "עקוב אחרינו בטוויטר" מה שיאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לעקוב אחרי פעילות החברה גם ברשת הזאת.

כמות האפשרויות העומדות לרשותכם בעיצוב ה-Action Links היא בלתי מוגבלת והדמיון שלכם בתור משווקים יכול לבוא כאן לידי ביטוי בצורה המובהקת ביותר. כל אשר תידרשו לעשות על מנת לבחור את האפשרות הנכונה הוא לבצע ניתוח פלח שוק אליו אתם פונים ולהפעיל את היצירתיות והדמיון השיווקי.

למידע נוסף על שיווק בפייסבוק:
–  סטטוסים מתוזמנים לפייסבוק
ניהול נכון של דף הפייסבוק העסקי