מגדילים סיכויים עם שלושה מרכיבים חשובים

העידן הטכנולוגי והשתלטות רשת האינטרנט על חיינו משפיעים על העולם בכל תחום. הכל עובר למסך- קניה, מכירה, צפיה ושיווק הכל קורה היום דרך המסך הקטן שבביתינו. רשתות שיווק ועסקים רבים זכו להבין את ההזדמנות השיווקית הנדירה שנמצאת בשיווק במייל ומשתמשות בדיוור ישיר של תוכן פירסומי כדי למשוך לקוחות לרכוש את מוצריהם.

כאשר מדובר על דיוור ישיר ושיווק במייל יש לנהוג בחוכמה. לא כל דואר שיתקבל לתיבת הדואר של הלקוח יפתח ויש לפתח אסטרטגיה וחשיבה לגבי הדרכים בהם צריך לנקוט על מנת לגרום לשיווק במייל ולדיוור ישיר להצליח.

ישנם מספר דרכים בהם אפשר לנקוט על מנת לעלות את הסיכויים לחשיפה משמעותית דרך הדואר האלקטרוני. להלן 3 מרכיבי דיוור חשובים, אליהם כדאי לשים לב:

1. שימוש בגרפיקה – תמונות וצבעים תמיד ימשכו את העין יותר מטקסט יבש. לתמונות וגרפיקה יש כוח עצום על מנת ליצור משיכה ותשומת לב. בחירה בגרפיקה נכונה בדיוור ישיר יכולה להגדיל את הסיכוי שהדואר שלכם יפתח ולא יהפך להיות דואר "זבל" בצורה מופלאה. תחשבו על עצמכם במצב הזה שאתם יושבים מול המחשב ומרצדת מולכם דמות צבעונית וחמודה שקוראת לכם לבוא, מול מצב בו אתם נתקלים בכמה מילים מוכרות שניסח המפרסם. החשיבות של גרפיקה וצבע היא מכרעת בשיווק במייל ועליכם להשתמש בכל הכלים שבאפשרותכם על מנת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות.

2. הניעו את הקורא לפעולה – בחירת הטקסט אותו אתם שולחים באמצעות דיוור ישיר היא קריטית לצורך הצלחת המהלך השיווקי. כאשר המשפטים אותם אתם בוחרים מנוסחים בצורת ציווי ועובדות אתם בעצם מביאים את הקוראים לפעול. כאשר אתם מנסחים טקסט שיווקי אל תשאלו שאלות. קבעו עובדות. בנוסף לכך הוציאו את הלקוחות מהבית. שליחת קופונים והנחות יכולים לגרום לקוראים שלכם לצאת מהבית וללכת לנסות את המוצר שלכם. על ידי מתן ההנחה אתם נותנים ללקוח את ההזדמנות לנסות את המוצר שלכם בפעם הראשונה במחיר היכרות. הנחה מובילה לפעולה ולכן היא דרך שיווקית טובה ובטוחה.

3. תנסו להמנע מטקסטים פירסומיים – כאשר אתם מבצעים שיווק במייל נסו להמנע ממשפטי מכירה בוטים. היכולת לנסח מייל בטון אישי היא אפקטיבית הרבה יותר ומצליחה יותר. בנוסף טקסט אינפורמטיבי לעיתים יכול להיות בעל השפעה גדולה לא פחות מטקסט פירסומי. כאשר אתם נותנים לאנשים את ההרגשה שאתם באים לקראתם ואתם רוצים להעניק להם מתנה או פיסה מהידע שלכם אתם יוצרים שיתוף פעולה הרבה יותר גדול מצידם וזוכים לאוזן קשבת שפתוחה לרעיונות חדשים.

ההצלחה של פירסום דרך דיוור ישיר תלויה ברגשיות ובהבנה שלכם בצרכי הלקוח. שיווק במייל היא הזדמנות נדירה לחשיפה, שמתבצעת בצורה אישית מול המסך הקטן שלנו, ואנחנו בתור משווקים צריכים לדעת להשתמש בו בחוכמה. מייל שיווקי טוב יתן לכם תפוקה שתרגישו בעסק במהרה.