שילוב תמונות ותכנים ליצירת דיוור אישי

כדאי וחשוב לייצר דיוורים ממוקדים לקהלי יעד. יצירת שילוב מוצלח בין תוכן ותמונות עם נופח אישי, ישיגו תוצאות טובות יותר וישפרו את הצלחת הדיוור.

לכל סיר מכסה – ולכל קהל יעד פנייה אישית

פנייה אישית בניוזלטר כמו בכל מדיה שיווקית אחרת, הינה משמעותית לאפקטיביות הפניה. ככל שנהיה יותר אישיים נחזק את הקשר עם הנמען וסיכויי הפתיחה של הדיוורים שלנו, כמו גם ההנעה לפעולה, יגדלו. את הפרסונליזציה בדיוור ניתן להשיג בתכנים, אבל לא רק, דרך מעניינת וטובה היא לשלב את הטקסט האישי עם תמונות המצורפות לדיוור.
קיימת חשיבות רבה בהתאמת המסר לקהל היעד. חיוני לצפות את צרכי הלקוח ולשקף מענה מיידי באמצעות הניוזלטרים. ניתן להשתמש במידע שנאסף אודות לקוחות עבר, למשל מה רכשו בעבר, מהו מצבם הדמוגרפי, האם הם גברים או נשים, רווקים או נשואים וכדו'

 

כיצד מתאימים מסרים אישיים

ניסוח שורת נושא אישית מוחצת היא דרך מצוינת להתחלת תהליך הפרסונליזציה, ואחר כך כדאי לעשות שימוש נבון בתמונות רלוונטיות. יש לבחור בדימויים היוצרים תחושה של היכרות, למשל תמונה של מוצר דומה למוצר שכבר נרכש בעבר ע"י לקוחותיכם, או תמונה של מוצר בו גילה הנמען התעניינות בעבר.
דרך נוספת היא לצרף "פתק אישי" על גבי התמונה ועליו רשום שם הנמען או לקשט בדרך יצירתית את הדיוור, למשל עם איור עליו חרוט שם המקבל. אלו אלמנטים התופסים את העין ומעלים את סיכוי התייחסות הקורא הפוטנציאלי.

 

האם מסר יכול להיות אישי מדי?

יש לוודא שעושים בויז'ואלים האישיים שימוש נכון, וללוותם בטקסט משלים וביחד ליצור מסרים אישיים, אולם צריך להיזהר ממסרים אישיים מדי. שימו לב שאינכם משתמשים במידע, שעלול להתפרש כהפרת הפרטיות.

 

שימוש זהיר בעקרונות ההתאמה האישית

כאמור שורת נושא אישית הינה צעד בסיסי ליצירת פרסונליזציה בדיוור, עם זאת יש להימנע משורת נושא חברית מדי. שורה כזו עשויה לייצר ציפייה שהמייל הוא ממישהו המוכר לו באופן אישי ואז יחוש מרומה כשיפתח מייל פרסומי. בכך אמונו בך כמפרסם או נותן שירותים יפגע.
בנוסף, חשוב לוודא שהמידע על לקוחותיכם הוא נכון, תגובה להתאמה אישית תהיה חיובית בד"כ אלא אם כן אתם עושים טעויות (גם אם בתום לב) למשל של איות שם הלקוח, וכך הקשר שאתם מנסים לבנות עשוי ללכת לאיבוד.