כיצד בוחרים שירותי דיוור ניוזלטרים?

אין עוררין על כך ששירותים המסייעים בארגון הודעות הדיוור האלקטרוני ובהפצתן תורמים מאוד לכל עסק. קיימים בשוק שירותים רבים ומגוונים המסייעים ברוב היבטי הדיוור האלקטרוני, החל מתבנית עיצוב התומכת בקו השיווקי של החברה ועד לאפשרות להימנע מתיוג כדואר זבל אצל מקבל הדיוור. אולם למרות שחלק מהשירותים מועילים, קיימים אחרים שעשויים להיות מטעים.

בבואך לבחון מערכת, עליך לשאול את עצמך האם התכונות המוצעות יעזרו לך לחסוך זמן, האם באפשרותה לגרום לדיוור להגיע לכמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר, וכמובן, שבסופו של דבר האם המערכת יכולה לעזור ביצירת הכנסות נוספות. למרות ששאלות אלה טריוויאליות כביכול, עדיין קיימות בשוק מערכות, שגורמות ללקוחותיהם לבזבז זמן ולא מספקות כלים יעילים.

פונקציות שחשוב שיהיו בשירות לדיוור אלקטרוני
  • חשוב מאוד ששירות הדיוור שלך יספק לך את הכלים הבאים:
  • מתן האפשרות ללקוח להגיב באופן מיידי באמצעות כל תוכנת האי מייל שלו.
  • מממשק ידידותי לבדיקת דואר זבל, כלי שימושי שמסייע לזהות ולסלק את האלמנטים בדיוור שעלולים להיות מתויגים אצל הלקוח כדואר זבל ובכך להידחות על ידו.
  • ממשק ניהול תוכן קל ונוח לשימוש, המסייע לחיסכון זמן יקר והפקת רווח גבוה יותר.
  • מערכת שבעזרתה ניתן ליצור מסד נתונים של אנשי קשר ומאפשרת סדר וארגון בכתובות המייל, כך שניתן לשלוח מיילים ביעילות מקסימאלית למס' רב של מכותבים בו זמנית.
  • אפשרות לשלוח מיילים מתוזמנים, כגון ברכת הצטרפות למנויים חדשים, ברכת יומולדת וכד',
  • תכונות ליצירת פרסונליזציה של המסרים בקרב הלקוחות, המגדילה את אמונם בשירותי העסק.
חשוב להיזהר

מספקים שמתחזקים אתרים פלאשיים ויפים, אך בפועל אינם מספקים מידע ושירות אודות התוכנות שהם מספקים. חשוב לבדוק את זמינות השירות של החברה ממנה רוכשים שירותי דיוור לפני הרכישה, ולא ללמוד את זה בדרך הקשה.

לסיכום: מומלץ למצוא את שירות הדיוור ניוזלטר שיעבוד בשבילך, ויקדם את העסק שלך למעלה!