שליחת כרטיסי ברכה באמצעות דיוור אלקטרוני

שליחת כרטיסי ברכה היא דרך מצוינת לשמירה על קשר עם לקוחות, קולגות, ספקים ומכרים. לרוב אנו שולחים את הכרטיסים הללו בחגים, בסופה של שנה אזרחית, בימי הולדת, ימי נישואין וכדומה. חלק מאיתנו סבורים שהכנת כרטיסי הברכה והפצתם הינם סוג של מטרד, אך משווקים רבים רואים בכך הזמנות מצוינת. כאשר נעזרים בתוכנה מקצועית לדיוור אלקטרוני ניתן לעבוד בצורה חכמה, קלה ויעילה ולהפיק ברכות שמהווים נדבך חשוב בבניית נאמנות לקוחות.

מה הקשר בין עסקים וכרטיסי ברכה?

כאשר חברה שולחת ללקוחותיה ברכות מסוגים שונים, היא מראה להם שאכפת לה מהם, שלא הכל נע סביב אסטרטגיה, אלא שיש מקום גם ליחס האישי ולמערכת היחסים ההדדית ביניהם. זו אבן היסוד של כל עסק שרוצה לבנות בסיס לקוחות נאמן. קמפיין שיווק בדואר אלקטרוני הוא תמיד רעיון טוב, ובשנים האחרונות עם התפתחות השיווק הדיגיטלי אף הפך לצורך ממשי. שליחת ברכות בתקופות החגים היא אפילו הכרח. בקמפיינים דיגיטליים ישנו חיסכון משמעותי – אין צורך לבזבז משאבים על ביול והדפסה, והיעילות עולה – כיוון שהקמפיינים הללו מפולחים וממוקדים. כאשר נעזרים בתוכנת השיווק הנכונה בדואר האלקטרוני התהליך גם קל ופשוט. בסוג זה של עבודה יש עקומה למידה מהירה, כך ש לא ייקח הרבה זמן כדי לעצב את ההודעה האישית המושלמת ללקוחות הקיימים ופוטנציאליים. בשורה התחתונה התהליך קל ומשתלם, כיוון שמחזיר את עצמו פי כמה וכמה במונחים של יחסי קרבת לקוח.

לצפייה בדוגמאות כרטיסי ברכה אלקטרוניים  – לחצו כאן

ליהנות מהיתרונות של כרטיסי ברכה דיגיטליים

אתם עשויים להיות מופתעים ממספר העסקים שלא טורחים בכלל לשלוח ברכות ללקוחות שלהם. אולי המודעות לפשטות שבהכנת הקמפיינים הללו אינה גדולה מספיק. נצלו זאת והגיעו אל תיבות המייל של אנשי הקשר שלכם כשאחרים עוד לא שם. כשכולם כבר יהיו שם אתם בוודאי לא תרצו להישאר מאחור. עצבו מסר חגיגי ונעים ואל תשכחו להיות כמה שיותר רלוונטיים. האפשרות להיות מאוד פרסונאליים באופן כתיבת המסרים ועיצובם יעלו מאוד את יעילותם. לכרטיסי ברכה אחוזי פתיחה גבוהים ביותר, במיוחד כאשר שורת הנושא מציינת את סיבת הברכה (יום הולדת, חג וכדו'). הברכות מחממות את הלב ומשפיעות על התחושה החיובית של הלקוחות כלפי מי ששלח להם אותן. לפעמים כדאי להוסיף לברכה גם שי או הטבה כלשהיא למימוש, מה שיתרום עוד יותר לאפקטיביות המהלך.

רשימות תפוצה מעודכנות

ככל שרשימות אנשי הקשר שלכם יהיו מעודכנות בפרטים שונים כגון: שם ומייל (מן הסתם הכרחי לדיוור), תאריך לידה, תאריך הצטרפות לשירות, תאריך יום הנישואין וכדו', כך יעילותן תעלה. מערכת דיוור אלקטרונית מקצועית מאפשרת לארגן את הדאטה שיש לחברה על לקוחותיה ולשלוף את המידע הרלוונטי כדי לייצר קמפיינים מפולחים ופרסונאליים. כך תוכלו להפוך את התהליך של שליחת הכרטיסים לאוטומטית, יעילה, קלה ומוצלחת.

בהצלחה