סטטיסטיקת פעילות במדיה החברתית

אנו ב-inwise משתדלים להיות מעודכנים בשינויים ובמהלכים שנעשים בעולם השיווק הדיגיטלי, ומשדרגים את המערכת כדי שתענה על הצרכים של לקוחותינו. ממש לאחרונה התווספה למערכת תכונה חדשה ממנה תוכלו ליהנות בקמפיינים הבאים שלכם.

זה לא סוד שהמדיה החברתית נתנה דחיפה מאסיבית בשיווק הדיגיטלי בשנים האחרונות. למי מאיתנו אין דף פייסבוק או לינקדין, חלקנו פעילים יותר, חלקנו פחות, אך רובנו כבר שם. סביר שרבים מכם אף עושים שימוש במדיה החברתית ככלי לשיווק העסק שלכם. הבקרה וניתוח התוצאות הם חלק בלתי נפרד מפעילות השיווק במדיה הדיגיטלית, ועל כן, גם את פעולות השיווק במדיה החברתית חשוב למדוד ולבקר כדי, ללמוד על יעילותה.

דוחות חברתיים

חשוב לזכור שהדיוור האלקטרוני והמדיה החברתית משתפים פעולה ביניהם כדי לחזק זה את זה ולהניב תוצאות טובות יותר בשיווק. אנו מקווים שאתם מצרפים לדיוורים שלכם קישורים לדפים שלכם במדיה החברתית, ומזמינים את אנשי הקשר לגלוש אליהם ולשתף את חבריהם בתכנים שאתם שולחים אליהם (ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מערכת inwise). כחלק משיתוף הפעולה הזה שבין המייל והאתרים החברתיים, ניתן דגש גם לניתוח ומדידת פעילות אנשי הקשר.

משתמשי inwise כבר מכירים היטב את אזור הדוחות המציע שלל נתונים, גרפים וניתוחים, המסייעים לבחינת הצלחת הקמפיינים והדיוורים. כעת יש תוספת חדשה: אפשרות לבדיקת ה"תפקוד החברתי" שלנו. הדבר נעשה בשני שלבים: ראשית עליכם לשתול כמובן את התגיות שיקשרו לדפים שלכם ויאפשרו שיתוף בדיוורים. בשלב הבא תוכלו להיכנס לאזור הדוחות ושם לראות את הנתונים לגבי אנשי הקשר שהקליקו על ה"עיקבו אחרינו" ועל ה"share". כך יש לכם דרך למעקב אחר הצלחת השיווק שלכם בפעילות החברתית.

צעד קטן בדיוור – צעד גדול לשיווק

הפעולה הפשוטה הזו של שימוש בדיוור כדי להעשיר את פעילות המדיה החברתית יכולה להביא את מהלכי השיווק שלכם כמה צעדים קדימה. זכרו, רק בפייסבוק יש יותר מ -800 מיליון משתמשים פעילים, עם יותר מ -400 מיליון משתמשים שנכנסים כל יום לדפים (או הפרופילים) שלהם. השימוש בתכונות המדיה החברתית בדיוורים האלקטרוניים יכול לעזור לכם באופן משמעותי להתפשט במהירות אל אתרי המדיה החברתית ולהביא לחשיפה משמעותית ביותר לקהל רחב וגדול.

כעת אתם יכולים לראות מה "פורט על המיתר הנכון" בקרב הנמנים שלכם, ומה מעניין את קהל היעד שלכם כמו גם מיהו בכלל. פעילות חברתית יכולה להניע את העסק שלכם קדימה אם רק תשתמשו בו בצורה נכונה.

למידע נוסף לחץ – איך משלבים בין המדיה החברתית, הסלולרי והדיוור.