בעזרת AI: הפיצ׳ר שיכתוב לכם שורות נושא מעולות לאימיילים

לכתוב שורות נושא מוצלחות למיילים שיווקיים זה קשה, על אחת כמה וכמה אם אתם שולחים מיילים מרובים בעסק שלכם. פתאום קשה יותר למצוא רעיונות, לדייק את הפניה, וההשראה נעלמת אט אט. אז מה עושים? ובכן, כאן נכנסת הטכנולוגיה לתמונה, ואם לדייק, AI שמחולל עבורינו שורות נושא משובחות למיילים שיווקיים. 

איך AI יכול לעזור בכתיבת שורת נושא?

קודם כל, נסביר בקצרה על טכנולוגיית AI ואיך היא עובדת. AI מתבסס על מאגרי מידע אדירים של תוכן (כולל אימיילים), ובעזרת אלגוריתמים של עיבוד שפה ו-Machine Learning הוא יודע לזהות דפוסים של תכנים המביאים לשיעורי פתיחה גבוהים יותר של אימיילים. כשמדובר בשורת הנושא, הטכנולוגיה בוחנת המוני שורות נושא ולומדת ליצור מתוכן שורות נושא מדויקות ואיכותיות.

inwise יוצרת שורות נושא אטרקטיביות באמצעות AI

בעזרת פיצ׳ר Use AI בשורת הנושא של קמפיינים באימייל, שמאפשר בלחיצת כפתור קבלה של שורות נושא מבוססות דאטה, מנוסחות בצורה איכותית, מניעה לפעולה ולא ספאמית. 

איך זה עובד? לאחר שסיימתם לכתוב ולערוך את קמפיין האימייל שלכם, המערכת תתבסס על התוכן ותדע להציע רעיונות לשורת נושא לקמפיין באמצעות טכנולוגיית AI. קליק על הכפתור יעניק לכם שלוש שורות נושא שונות, ללא צורך להגדיר Prompt (שאילתא או הנחיה הנכתבות עבור פיצ׳רים של AI ומסבירות להם איזה טקסט ליצור) – מה שיחסוך לכם זמן ועבודה סיזיפית בניסיון לחשוב על כותרות מרעננות לקמפיינים שלכם.

כתיבת שורת נושא באמצעות AI

טיפים לכתיבת שורת נושא בעזרת AI

אין ספק שטכנולוגיית AI שפרצה לחיינו בשנים האחרונות הופכת את החיים לקלים יותר, אבל בדומה לטכנולוגיות חדשות אחרות – חשוב שעין אנושית תעיף מבט בתוצרים שלה כדי לבדוק את איכותה. גם בפיצ׳ר כתיבת שורות הנושא בעזרת AI, חשוב שתכירו את הטיפים הבאים שיעזרו לכם לדייק את שורות הנושא של הקמפיינים שלכם:

בדקו שהשפה של המותג נוכחת הפיצ׳ר אמנם מחולל את שורת הנושא על סמך התוכן שכתבתם עבור הקמפיין עצמו, אבל זכרו שלא מדובר באדם שמכיר לעומק את המותג שלכם, אלא בטכנולוגיה. חשוב לא לקחת כמובן מאילו כל הצעה שהוא יעניק, ולוודא ששורות הנושא אכן תואמות לסגנון השפה של העסק שלכם. למשל, אם חשוב לכם שהמותג שלכם ידבר בלשון נקבה, ודאו ששורת הנושא שנכתבה על ידי הפיצ׳ר מקפידה על שימוש בלשון פניה מתאימה. 

הוסיפו פרסונליזציה –זכרו שתמיד ניתן להוסיף לשורת הנושא של ה-AI התייחסות פרסונלית הפונה אל הלקוחות שלכם. פניה אל מקבלי האימייל בשמם מוסיפה תחושת מהימנות לאימיילים, וכן נימה אישית שמחזקת את הסיכויים לפתיחת ההודעות שתשלחו. הקליקו על שדה ״פניה אישית״ והוסיפו אותו אל שורות הנושא שלכם, וכך, תשלבו פניה פרסונלית בשורת הנושא שנכתבה בעזרת AI.

מיקוד של שורת הנושא –מחולל שורות הנושא שלנו, המתבסס על טכנולוגיית AI, יודע כיצד לקחת את תמצית הטקסט שכתבתם וליצור טקסטים מדויקים – אבל חשוב לראות שהכותרת המתקבלת מתייחסת למטרת-העל של האימייל ששלחתם. שורות נושא ממוקדות, המציגות נושא מרכזי יחיד וברור, הן קריטיות עבור קמפיינים. כך, לקוראים ברור מה מטרת הקמפיין ומה מצפה להם בגוף האימייל, מה שיוביל אותם להבין האם הוא רלוונטי עבורם או לא. לדוגמה- אם האימייל שלכם מדבר על מבצע בלעדי לימים בודדים, בדקו ששורת הנושא מדברת באופן ממוקד על אותו מבצע.

שורות נושא מעולות הן קריטיות בקמפיינים בעסק שלכם. אל תחששו משימוש בטכנולוגיית AI שתעזור לכם לשדרג אותן ולהפוך אותן למדויקות יותר – כי אין כמו מאגרי דאטה וטכנולוגיה כשאנחנו שואפים ליצור תכנים שיווקיים מעולים.

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בפיצ׳ר החדש של מערכת inwise, ליצור שורות נושא מבוססות AI, שיוציאו את המיטב מהקמפיינים של העסק שלכם. 

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?