כתיבת טקסטים שיווקיים עם AI: כך תעשו זאת

דמיינו את התרחיש הבא: אתם נמצאים בשוונג של שיווק העסק שלכם, רוצים להפיץ מידע חדש בדמות ניוזלטר ללקוחות שלכם או דף נחיתה למתעניינים, אבל אז מגיע מחסום הכתיבה שגורם לכם לתהות ״הצילו! איך כותבים את זה?״. בדיוק לטובת זה נוצר הפיצ׳ר של כתיבת תוכן מבוססת AI, שמאפשרת לעסקים ליצור תוכן מותאם אישית ומדויק בקליק.

בואו נדבר על כתיבה ו-AI, ובפרט, על כך שפיצ׳רים של בינה מלאכותית יכולים להקל על חייכם וליצור טקסטים מעולים לעסק שלכם בלחיצת כפתור.

קצת על כתיבת תוכן בעזרת AI

ממש כמו כל עולם ה-AI, גם כאן מדובר בגזרה שמתפתחת במהירות. התוכנות והפיצ׳רים השונים בתחום נוצרו כדי לשדרג את החיים של כל אלו שלא מרגישים באזור הנוחות שלהם כשמדובר בכתיבה. המערכות הללו יודעות ליצור טקסטים עבור כל תוכן שתזדקקו לו, ובין אם מדובר בשורת נושא לאימייל, קופירייטינג לפופאפ, או טקסט למייל שיווקי, הן יעשו עבורכם את העבודה.

עריכת טקסט עם AI

פיצ׳ר כתיבת תוכן עם AI במערכת inwise

גם בגזרת המערכת שלנו דאגנו לפיצ׳ר שיעשה את עבודת הכתיבה עבורכם באופן האופטימלי, ויחסוך לכם את המעבר המסורבל למערכות חיצוניות. בפעם הבאה בה תצטרכו ליצור קמפיין אימייל, דף נחיתה, או כל רכיב טקסט במערכת, תוכלו להיעזר בפיצ׳ר עריכת או שכתוב טקסט באמצעות AI.
מה הכוונה בכל רכיב טקסט? בדיוק כפי שזה נשמע – כל אזורי הטקסט הקיימים במערכת: כותרות, פסקאות, טקסטים לצד תמונה, טפסי הרשמה, פופאפים, דפי נחיתה, ועוד ועוד.

בעזרת הפיצ׳ר תוכלו:

  • לערוך או לשכתב טקסט קיים עם AI תחת הקטגוריה הזו נכנסות האפשרויות לכתיבת סיכום של טקסט, עריכת טקסט קיים, קיצור הטקסט ושינוי טון הכתיבה שלו. האפשרות הזו תתאים עבור טקסטים קיימים שכתבתם שתרצו לשנות כדי להפוך אותם למדויקים ואיכותיים יותר, ולהתאימם עבור הצרכים המשתנים של העסק שלכם.
  • לכתוב מאפס טקסט עם AI – במקרים של מחסום כתיבה רציני, או אם מתחשק לכם לתת את המושכות לבינה המלאכותית, תמיד תוכלו לבקש מהמערכת שתכתוב את הטקסט בשבילכם. כל שתצטרכו לעשות הוא לתת למערכת כיוון כללי בדמות הוראה קצרה (Prompt) שתפרט על התוכן שתרצו שהטקסט יכלול, והיא כבר תעשה עבורכם את העבודה.

כך תתנסו בפיצ׳ר במערכת שלנו

עריכה/שכתוב טקסט קיים:
במהלך עריכת קמפיין אימייל, דף נחיתה, טופס הרשמה או פואפ, תוכלו לראות שבמעבר עם העכבר על כל רכיב טקסט תופיע שורת אייקונים, ביניהם, גם אייקון AI. הקליקו עליו כדי לפתוח את החלונית של עריכת או כתיבת טקסט AI. סמנו את הטקסט שכתבתם כדי לראות את כל אפשרויות העריכה והשכתוב של הטקסט, ולבחור את זו שתרצו להשתמש בה. לדוגמה: כתבתם טקסט ארוך, אינפורמטיבי ורשמי, ואתם רוצים להפוך אותו ליומיומי ומצחיק יותר? לחצו על הכפתור שמשנה את טון הכתיבה ואת אורך הטקסט, וכך, המערכת תהפוך אותו לכיפי וקצר יותר.

כתיבת טקסט מאפס:
בתרחישים בהם אתם זקוקים להשראה, או שפשוט אין לכם מושג איך לגשת לטקסט – תוכלו לכתוב Prompt עבור המערכת והיא תיצור עבורכם את התוכן. למשל, אם אתם זקוקים לטקסט קצר וממיר עבור פופאפ שיספר על מבצע ייחודי בעסק שלכם, כתבו הנחיה למערכת שתכתוב טקסט כזה והיא תיצור אותו עבורכם בקלות.

טיפים לעריכה וכתיבה מאפס בעזרת AI

בדומה לכל חידוש טכנולוגי, גם בפיצ׳ר הזה צריך ללמוד את הטריקים הקטנים שהופכים את התוצרים למעולים. אלו המלצות הזהב שלנו לטובת העניין:

  • טון אנושי – כיוון שבסופו של דבר מדובר בטקסט שיצרה הטכנולוגיה, חשוב לראות כי האנושיות לא הולכת לאיבוד בתוכן. קראו את הטקסט אחרי העריכה או הכתיבה שלו (רצוי בקול רם, בין אם לעצמכם או לאדם אחר), בדקו האם הטון נשמע אנושי או ״בוטי״, ודייקו אותו בעזרת prompt נוסף או באופן ידני.
  • תעשו אופטימיזציה – המערכת והפיצ׳ר לומדים את העסק שלכם, את אופיו ואת הסגנון שלו. לכן, חשוב לבצע כמה טייקים על הטקסט הערוך או הכתוב מאפס כדי לראות שהוא בא בהלימה עם המסרים של העסק שלכם, ולחדד את ה-Prompts במקרה הצורך כדי לשפר את התוצרים.
  • כתבו הוראות מפורטות ומדויקות – זכרו שבקצה של המערכת, חכמה ככל שתהיה, נמצא אלגוריתם ולא דמות אנושית. לכן, חשוב להקפיד על Prompts ברורים ביותר, ללא כפל משמעויות או פוטנציאל לפרשנויות מגוונות, וכך תקבלו את התכנים המדויקים ביותר. למשל: הוראה כמו ״לכתוב טקסט יפה וקצר על הטבה״ לא יפיק תכנים מוצלחים כמו ״לכתוב טקסט באורך של עד 300 תוים עבור קמפיין שמספר על הטבה ייחודית. לכתוב בשפה גבוהה שפונה לקהל יעד של גילאי 60 ומעלה״.

אנחנו מזמינים אתכם לחסוך זמן ותסכול מיותר של מחסומי כתיבה, למצוא את כותבי התוכן הפנימיים שבכם ולצאת לדרך מתקדמת ונוחה אל עבר טקסטים מעולים לעסק שלכם.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?