עיצוב בקליק: יצירת תמונות עם AI

יצירת תמונות ב-AI הפכה את כולנו במובן מסויים למעצבים עצמאיים, כשהיא נותנת חופש יצירה וביטוי גם עבור אלו שלא עברו הכשרה בתוכנות עיצוב.
היום שבו בצפייה בתמונה לא נבחין האם מדובר בתמונה אמיתית או ביצירה של AI מתקרב בצעדי ענק וכדאי שנדע לנצל את הטכנולוגיה הזו גם לצרכים השיווקיים היומיומיים שלנו.

אבל ממש כמו כל טכנולוגיה חדשה שמגיחה, לא תמיד ברור מה הדרך הנכונה להשתמש בה. ואם מצאתם את עצמכם מסתקרנים מיצירת תמונות ב-AI מצד אחד, אבל לא לגמרי יודעים איך להתחיל מצד שני – הפיצ׳ר שמיד נספר לכם עליו הוא בדיוק בשבילכם. 

לפני הכל: מה זה אומר ליצור תמונות ב-AI?

בין שלל היכולות המדהימות של טכנולוגיית AI נמצא גם את היכולת לתרגם טקסט כתוב לתמונה ויזואלית. מערכות מבוססות AI עובדות על פקודות (או בשפה המקצועית ״Prompts״), שהן למעשה טקסטים שהמשתמשים כותבים כדי לתאר את התמונה שירצו לעצב. מדובר בטכנולוגיה שמשתפרת במהירות הבזק, הן מבחינת הדיוק והן מבחינת היכולות הויזואליות, ובזכותה ניתן לייצר תמונות איכותיות ויפהפיות בקלילות, ללא כל צורך בהיכרות עם תוכנות עיצוב.

יצירת תמונה באמצעות AI

קצת על פיצ׳ר עיצוב תמונות ב-AI שלנו

אחד האתגרים הבולטים של עסקים שרוצים ליצור תכנים שיווקיים הוא החלק של בחירה ועיצוב התמונה. כאן נכנס לתמונה (הבנתם מה עשינו כאן?) הפיצ׳ר החדש שלנו, שחוסך לכם את כאב הראש העיצובי, ומאפשר לכם לעצב תמונות בעזרת בינה מלאכותית בקלות. אלו היתרונות הבולטים שלו:

  1. הכל במערכת אחת – במקום להיעזר בכלים חיצוניים לעיצוב תמונות עם AI עבור קמפיינים – תוכלו להישאר בתוך המערכת שלנו ולקבל את כל החבילה. בלחיצת כפתור תוכלו לחולל תמונות ויזואליות, להוסיף אותן לכל פופאפ, טופס הרשמה, או דף נחיתה בקלילות בעזרת הפיצ׳ר שלנו, ולחסוך לעצמכם מעברים מסורבלים בין מערכות שונות. 
  2. חסכון זמן – אין ספק שחיפוש אחר התמונה המושלמת, או לחילופין, להמתין לצוות העיצוב שיכין עבור הקמפיין שלכם תמונה, יגזול מכם זמן יקר. שימוש בפיצ׳ר חוסך את כל זה, כשהתמונה שאתם מדמיינים נמצאת במרחק קליק מכם. 
  3. חסכון בכסף – כשכל הכלים נמצאים ברשותכם, אין צורך לפנות לגורמים מקצועיים חיצוניים שיסייעו לכם. הפיצ׳ר הנוח והפשוט כל כך לשימוש חוסך מכם את התשלום למעצבים, למאגרי תמונות, ולגורמים טכניים המתמחים ב-AI.
  4. פרומפט כתוב ומוכן – במערכות השונות ליצירת תמונות עם AI תצטרכו לכתוב בעצמכם את הפקודה שמניעה את המערכת לייצר את התמונה (Prompt). במקרה של המערכת שלנו, כל שתצטרכו לעשות הוא לתאר בקצרה את התמונה שתרצו ליצור, ואנחנו כבר נעשה עבורכם את העבודה הסיזיפית של כתיבת ה-Prompt המדויק שיישלח למערכת וייצור עבורכם את התמונה המושלמת.
  5. אין סוף אפשרויות – הטכנולוגיה הייחודית של הפיצ׳ר שלנו מבטיחה ייחודיות ויצירתיות לתמונות שהיא מחוללת. כך, מובטחת לכם מערכת משומנת ליצירת תמונות ותכנים ויזואליים, כזו שלעולם לא תיצור את אותה תמונה פעמיים, ותמשיך לעצב עבורכם תמונות יחידות מסוגן, בכל פעם.

שלב אחרי שלב: איך הפיצ׳ר עובד?

ועכשיו, לחלק הטכני. במהלך עריכת קמפיין אימייל, דף נחיתה, ניוזלטר, או כל פרויקט שיווקי במערכת שלנו – תוכלו לשלב תמונה שנוצרה באמצעות AI. 

כתבו תיאור קצר (בעברית או באנגלית) של התמונה שתרצו שהמערכת תיצור עבורכם. כדי שהתוצר של ה-AI יהיה קרוב ככל הניתן למה שדמיינתם, מלאו את התשובות עבור השאילתות הקצרות שמגיעות לאחר התיאור הכתוב. למשל, אם תרצו ליצור איור של כלב מדלג בשדה חיטה שתופיע בגוף מייל, כתבו זאת בתיאור, בחרו סוג תמונה ״רגילה״, סגנון תמונה ״איור״, וזוית תמונה ״קדימה״. כשסיימתם, לחצו על ״חולל״ – והקסם יקרה מעצמו. 

אחרי שהתמונה תיווצר, תוכלו להוסיף אותה בקלות אל התוכן השיווקי שיצרתם, או לנסות ולחולל תמונה נוספת אם אתם לא מרוצים מהתוצאה.

טיפים לעיצוב תמונות ב-AI

  • תהיו מדויקים – השתמשו במילים מדויקות והסבר ברור לתכנים הויזואליים שאתם רוצים ליצור. למשל, אם אתם רוצים לעצב תמונה של גלידה בטעם עננים, כתבו בדיוק את זה כדי לקבל את התוצאה המדויקת ביותר (ה- AI חכם, אבל הוא לא קורה מחשבות – עדין).
  • תארו את מה שאתם רוצים לראות – חשוב לכתוב בטקסט את מה שתרצו לראות בתמונה, ולא את מה שלא תרצו לראות בה. המערכת מזהה את הטקסט כפקודה שיוצרת תוכן, והפירוט הטקסטואלי של מה שתרצו שיופיע בו הוא בעצם הבסיס לתמונה שנוצרת, וחשוב לדבר עליו. למשל: אם תרצו לשלב בפופאפ ציור של מפלצת סגולה, כתבו ״ציור של מפלצת סגולה״, ולא ״מפלצת סגולה, ולא כחולה״. 
  • בחנו היטב את התוצאה – כפי שאמרנו, מדובר בטכנולוגיה חדשה שמתפתחת ומשתפרת כל הזמן. ככזו, חשוב לבחון את התוצרים שלה עם עיניים אנושיות, כדי לראות שהתמונות שנוצרו פוגשות את ההיגיון והמציאות (כבר נתקלנו בתמונות של חתולים עם שני זנבות וחמש רגליים).

 

יצירת תמונות עם AI היא דרך מעולה לשדרג את הויזואליות של הקמפיינים שלכם, ואפילו ליצור שפה ויזואלית של העסק שלכם, שתוכל לשרת אתכם לאורך הדרך. אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בפיצ׳ר החדש שלנו, לשחק בו, ולתת למעצבים הפנימיים שבכם לפרוץ החוצה.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?