לשדרג את שיווק העסק שלכם באפס מאמץ. גרסת ה – AI

בשורת ה-AI יצרה מהפכה של ממש בעולם השיווק הדיגיטלי. לאחר שנים ארוכות בהן בעלי עסקים עמלו על אסטרטגיית שיווק, יצירת תכנים, וניתוח נתונים – כניסתה של הבינה המלאכותית למשחק שינתה את חוקי המשחק, והפכה את עבודת השיווק של בעלי עסקים לקלה, יעילה ונוחה הרבה יותר.

אז איך משתלב כל הטוב שיש ל-AI להציע במערכת של inwise? מערכת AI Marketing Cloud, משלבת כלים מתקדמים של בינה מלאכותית בכל שלבי הפעילות השיווקית שלכם – כדי שתוכלו להגיע במאמץ מינימלי לתוצאות מעולות.

תוהים באילו כלים מדובר? ריכזנו את הפיצ׳רים המרכזיים מבוססי AI במערכת שלנו:

כפתור AI

כתיבת שורת נושא על בסיס תוכן קמפיין אימייל (ניוזלטר)

בלחיצת כפתור, תוכלו לקבל שורות נושא עבור כל קמפיין אימייל שתשלחו ללקוחות שלכם. שורות הנושא מבוססות על מאגרי נתונים, מנוסחות באופן מדויק ואיכותי המניע לפעולה את אנשי הקשר – שזה בעצם לפתוח את האימייל ששלחתם. בזכות אלגוריתמים של Machine Learning ועיבוד שפה, הפיצ׳ר יודע לנתח את תוכן הקמפיין, לאתר מאפיינים של שורות נושא המביאות לשיעורי פתיחה גבוהים של אימיילים, וליצור שלוש אופציות של שורות נושא, ללא צורך הגדרת Prompt (שאילתה או הנחייה לכתיבה של AI), מה שנותר לכם, הוא לבחור את הניסוח שהכי מתאים לכם.

כתיבת Preview Text

כולנו יודעים שאחד הגורמים המשפיעים ביותר על אחוזי פתיחת האימייל הוא שורת הנושא – אותה שורת טקסט קצרה שמופיעה בתצוגת רשימת המיילים. סוד קצת פחות ידוע שניתן להוסיף טקסט שלמעשה "ממשיך" את שורת הנושא ומוצג רק בתצוגה זו (לא תוכלו לראות אותו בתוכן הקמפיין עצמו). טקסט זה נקרא – Preview Text.
מטרת ה Preview Text היא לסכם בקצרה את חלקו העיקרי של האימייל, להרחיב את שורת הנושא, ולעודד משתמשים להקליק עליו כדי להיכנס לאימייל ולקרוא אותו.
באמצעות הפיצ׳ר ״חולל AI״ , עם סיום כתיבת קמפיין האימייל ובחירת שורת הנושא, המערכת תציע לכם מספר אפשרויות ל-Preview Text שמבוססות על תוכן הקמפיין ונוסחו במטרה לעודד את פתיחתו. מ 3 האפשרויות תוכלו לבחור את המועדפת עליכן.

ניתוח תוצאות קמפיינים והמלצות

בעזרת ניתוח תוצאות הקמפיינים ששלחתם ללקוחות שלכם תוכלו להגיע לתובנות לגבי המהלכים השיווקיים שביצעתם ואיך ניתן לשפר אותם. כדי להפיק את המיטב מהחומרים ששלחתם, המערכת שלנו תיצור עבורכם ניתוח מקיף של כל קמפיין אימייל מרקטינג שתשלחו. במרחק לחיצת כפתור תקבלו מעבר מקיף על תוצאות קמפיינים, ניתוח, והמלצות לשיפור שלהם שנוצרה על ידי מנוע AI.

תזמון שליחה אופטימלי

לכל לקוח יש העדפות שונות שבאות לידי ביטוי גם בזמן הפנוי ובנטייה לפתוח או לא דיוורים אלקטרוניים שנשלחו אליו. בזכות פיצ׳ר תזמון השליחה מבוסס הבינה המלאכותית שלנו, ניתן להגדיר בשליחת קמפיין אימייל או שליחת אימייל כחלק ממסע לקוח, שתזמון השליחה יהיה האופטימלי עבור כל אחד מאנשי הקשר שלכם. מנוע ה AI מזהה את דפוסי הפתיחה וההקלקה של כל אחד מאנשי הקשר של העסק שלכם ומאפשר טיימינג שליחה מדויק ומותאם אישית, שמגדיל משמעותית את שיעורי ההצלחה של הדיוורים שתשלחו.

כפתורים מניעים לפעולה

גם בדפי נחיתה, טפסים וקמפיינים, לכפתורי ההנעה לפעולה חשיבות גדולה. וכדי לעזור לכם לנסח בצורה מדוייקת ומשכנעת את הטקסט על גבי כפתורים אלו, הוספנו בעורך התוכן שלנו, באלמנטי הכפתור לינק ״מחולל AI״ שייצור עבורכם כפתורים שמטרתם להניע לפעולה. הטקסטים שנכתבים באמצעות AI, מותאמים לתכנים הכתובים שיצרתם, ומנוסחים כך שיהיו מניעים לפעולה באופן האפקטיבי ביותר. למשל, אם התוכן של הקמפיין שכתבתם מפנה אל כתבה בבלוג של האתר שלכם, הפיצ׳ר יציע לכם טקסט לכפתור המניע לפעולה של קריאת הכתבה כמו ״רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן״.

יצירת תמונות

תכנים ויזואליים משדרגים את הטקסטים הנכתבים ובטח את הניוזלטרים שנשלחים, אבל לא תמיד נמצא בהישג יד צוות עיצוב שיוכל לסייע לנו ביצירתם. אז אפשר לרכוש תמונות מאתרים ושירותים יעודיים, אפשר לפנות לצלם או מעצב שייצור אלמנט ויזואלי מתאים או פשוט להשתמש בפיצ׳ר יצירת התמונות של inwise, המאפשר יצירת תמונות איכותיות ומעולות בעזרת AI שישדרגו את הנראות והמקצועיות של הקמפיינים ודפי הנחיתה בקלילות ובמהירות, מבלי לעבור לפלטפורמה אחרת.

אנו מזמינים אתכם להתנסות בכל אחד מהפיצ׳רים, להנות מהטוב שיש ל-AI להציע עבור העסק שלכם, ולהמשיך לעקוב אחר הכלים החדשים שאנחנו עובדים עליהם.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?