ניתוח ואנליטיקה של אימייל מרקטינג באמצעות AI

מכירים את האמירה על החוכמה שבדיעבד? מסתבר שהיא רלוונטית למדי גם באימייל מרקטינג. אחד השלבים החשובים בתהליך שליחת קמפיין אימייל, הוא דווקא זה שמגיע לאחר השליחה – ניתוח התוצאות. לשם מה? לטובת שיפור הקמפיינים העתידיים.

אם אתם בעלי עסקים או אנשי מרקטינג שקוראים מילים אלו ותוהים איך לשפר את הקמפיינים של העסק שלכם, יש שחקן חדש שנכנס לתמונה ויעזור לכם בדיוק בזה.

לפני הכל – למה חשוב לנתח את תוצאות הקמפיינים שלנו?

בתור בעלי עסקים, כנראה שיצא לכם לשלוח תכנים שיווקיים ללקוחות שלכם, כמו ניוזלטר שמספר על מוצר חדש או מייל עם עדכונים שונים. אמנם כל המידע מול העיניים שלנו – 3,000 פתיחות, 600 הקלקות ו CTR של 20%. אבל מה זה בעצם אומר? האם זה טוב? מה אפשר לשפר ואיך בדיוק?

כאן נכנס לתמונה ניתוח תוצאות הקמפיינים. תוצאות הקמפיין הן למעשה הנתונים והמספרים שמתקבלים לאחר שליחת הקמפיין לאנשי הקשר, ביניהם, לכמה אנשי קשר נשלח האימייל, כמה פתחו, כמה הקליקו על קישורים, כמה ביקשו להסיר מרשימת הדיוור וכן הלאה. בעזרת ניתוח תוצאות הקמפיינים נוכל להגיע לתובנות לגבי האימיילים השיווקיים שנשלחו, ללמוד מה כדאי לשנות לקראת הקמפיין הבא, ולהבין איך ליישם את השינויים.

ניתוח ואליטיקה של קמפיין אימייל

מה קורה כש-AI וניתוח קמפיינים נפגשים?

כמו הרבה דברים נוספים, גם כאן AI הופך את חיינו לקלים ונוחים יותר. בגזרת הדיוור האלקטרוני ניתוח התוצאות באמצעות AI הופך להיות כלי יעיל מאוד, שיכול לנתח בקלות ובמהירות את תוצאות הקמפיינים ולהסיק מכך האם הם הצליחו או לא ואיך ניתן לשפר אותם.

הפיצ׳ר החדש שפותח ב-inwise מאפשר בדיוק את זה – סקירת תוצאות הקמפיינים שנשלחו, ניתוח, ומתן המלצות לשיפור הקמפיינים, כל זאת באמצעות AI.
בהקלקה אחת על מחולל AI, תקבלו סקירה מקיפה ומבוססת בינה מלאכותית של תוצאות הקמפיין, ובעקבותיה, ניתוח והמלצות לשיפור מבוססי AI הנותנים טיפים ודגשים לאופטימיזציה של הקמפיין הספציפי שלכם. וכן, זה קל, מהיר ונוח בדיוק כמו שזה נשמע.

למשל: אם שלחתם קמפיין דיוור אלקטרוני שלא הניב תוצאות טובות, ניתוח נתונים יוכל להראות כי הסיבה לכך היא שורת נושא ארוכה מדי – מה שיוביל למסקנה שלקראת הקמפיין הבא כדאי יהיה לכתוב כותרת קצרה יותר. כך ניתוח הנתונים יעזור לכם לשפר את הקמפיינים הבאים שתשלחו וליצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת יותר.

מה היתרונות של ניתוח קמפיינים עם AI?

ישנם מגוון יתרונות שניתן להפיק מהשימוש בבינה מלאכותית בניתוח הקמפיינים, כאשר אלו הבולטים ביניהם:

תובנות לגבי ביצועי הקמפיינים – טכנולוגיית ה-AI מספקת תובנות לגבי כל קמפיין וקמפיין. כך, למשל, אם שלחתם קמפיין ללא הנעה לפעולה, הפיצ'ר של ניתוח באמצעות AI יוכל להמליץ להוסיף זאת בקמפיין הבא.

זיהוי מגמות והתנהגויות – AI היא למעשה כלי שיודע לספר מה עובד ומה לא עובד בקמפיינים שיצרתם בהתבסס על התנהגות אנשי הקשר שלכם. לדוגמה, אם הוספתם שני לינקים למוצרים שונים באימייל ששלחתם, כשעל הראשון הקליקו 90% מאנשי הקשר בעוד על השני לחצו רק 10%, הפיצ׳ר ידע להמליץ לכם להתמקד בלינק אחד בלבד בכל אימייל כדי להימנע ממצב בו לינקים חשובים מתפספסים, או לנסח טוב יותר את התוכן של הלינק השני.

שיפור ביצועים – הפיצ׳ר מציע טיפים מותאמים אישית שמבוססים על הקמפיינים שלכם, ועל התנהגות אנשי הקשר בעת קבלת הקמפיין לתיבת המייל שלהם. שימוש בהמלצות הפרסונליות יעזרו לכם לשפר את הביצועים באימיילים עתידיים שתיצרו עבור העסק שלכם.

הגדלת הכנסות – בסופו של דבר, קמפיין מוצלח יהיה כזה שמוביל להגדלת הכנסות. ניתוח אנליטיקה ותוצאות של קמפיינים עם AI יהפכו אותו למוצלח יותר – בין אם בעקבות הזמן שנחסך בניתוח רטרואקטיבי של הקמפיינים השונים, ובין אם הודות לתוצאות המדויקות של סקירתם שיסייעו בבניית האסטרטגייה של קמפיינים עתידיים.

 

למרות כל אלו, חשוב לזכור שנקודת מבט אנושית עדיין חיונית כשמדובר בבינה מלאכותית. שימוש ב-AI אמנם הופך את הכל לפשוט ונוח יותר, אבל ההשקפה שלכם היא קריטית כדי להבטיח יישום מדויק ומתאים של התוצאות עבור העסק שלכם.

לכן, שילוב יתרונות טכנולוגיית ה-AI יחד עם מומחיות אנושית יביא לתוצאות המוצלחות ביותר כשמדובר באימיילים שיווקיים, כשיחד, הם יוצרים עבורכם המרות ורווחים גבוהים.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?