כפתור הנעה לפעולה (CTA) – באמצעות AI

הקליקו כאן עכשיוווווו!!!!" או יש להקליק כאן

לכפתורי הנעה לפעולה יש השפעה משמעותית על שיעור ההמרה בנכסים דיגיטליים כמו ניוזלטר, דפי נחיתה, פופאפים וכדומה. כאשר הטקסטים על הכפתורים מנוסחים בצורה ברורה ומניעה לפעולה, הם עוזרים לקהל היעד להבין "על מה מדובר?" לתת מוטיבציה להקליק עליהם, ובכך להעלות את אחוזי ההקלקה עליהם (CTR) בצורה משמעותית.

מה זה כפתור הנעה לפעולה

קריאת לפעולה (או בשפה מקצועית CTA – Call To Action) היא הוראה ברורה וממוקדת שמזמינה את הגולש לבצע פעולה מסוימת בין אם זה להירשם לניוזלטר, לקנות מוצר, להצטרף למועדון לקוחות או לבצע כל פעולה אקטיבית אחרת.

כפתור הנעה לפעולה עם AI

איך לגרום לקהל הדיגיטלי להקליק?

כדי ליצור כפתור קריאה לפעולה אפקטיבי שיגרום לקוראים להקליק עליו, ריכזנו עבורכם כמה טיפים:

מה המטרה: לשם מה התכנסנו? חשוב למפות ולהבין את מטרות השיווק ולהשתדל להתמקד במטרה אחת. בהתאם לכך ליצור כפתור הנעה לפעולה שיעודד לבצע את הפעולה הרצויה לצורך השגת המטרה (הצטרפות לרשימת התפוצה/רכישה/מידע נוסף).

הנעה אקטיבית לפעולה: קריאה לפעולה צריכה להיות ברורה וממוקדת. הקורא צריך להבין בדיוק מה הוא אמור לעשות. לדוגמה, במקום לכתוב "צפייה בסרטון", עדיף לכתוב "צפו עכשיו בסרטון החדש שלנו".

תנו סיבה טובה יותר: קריאה לפעולה צריכה להיות ייחודית ומבדילה. היא צריכה לבלוט מהמסר הכללי של התוכן. לדוגמה, במקום לכתוב "הירשמו לניוזלטר שלנו", עדיף לכתוב "הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה".

תחושת דחיפות / FOMO: קריאה לפעולה צריכה ליצור תחושת דחיפות. הקורה צריך להרגיש שהוא צריך לפעול עכשיו. לדוגמה, במקום לכתוב "הרשמה לוובינר", תוכלו לכתוב "מספר המקומות מוגבל. הרשמו עכשיו".

מיקום: Location Location Location – הציבו את כפתור ההנעה לפעולה במקום הנכון שמשתלב עם המטרה של הניוזלטר או דף הנחיתה, במקום בו הוא בולט, צבע עוזר פה מאוד.

ניסוח כפתור הנעה לפעולה באמצעות AI

ניתן להשתמש ב-AI ליצירת קריאות לפעולה יעילות. AI יכול "לקרוא" את התוכן הכתוב, לזהות את הגורמים המשפיעים על שיעור ההמרה של קריאות לפעולה (כגון שפה, ייחודיות ותחושת דחיפות) ולהציע לך רעיונות לטקסטים שיופיעו על כפתור ההנעה לפעולה.
במהלך העריכה, לאחר כתיבת התוכן, פיצ'ר חולל AI של כפתור הנעה לפעולה יציע לך 3 אופציות לניסוח – כל שנותר לך הוא לבחור את הניסוח המתאים ביותר.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?