והרי החדשות: יצירת ניוזלטר בעזרת AI

ניוזלטר הוא קצת כמו רדיו. אחת לתקופה נוהגים להספיד אותו, מסבירים שהרשתות החברתיות הפכו אותו ללא רלוונטי ושבימינו אף כבר לא ממש טורח לפתוח אותו. אלא שאם עושים אותו נכון, ניוזלטר יכול להיות כלי שיווקי אפקטיבי שחודר בקלות את סף הקשב של קהלי היעד ונותן להם ערך מוסף. כך תוכלו להפיק את הניוזלטר המנצח, תוך שילוב של כלי AI שיהפכו אותו לרלוונטי עבור הלקוחות או המשתמשים שלכם.

חשבו כמו הלקוחות או המשתמשים – כולנו מוצפים במיילים, הודעות ופרסומות אבל מתייחסים רק לאלה שתופסות את תשומת לבנו או נותנות לנו ערך. לכן, כשאתם ניגשים לתכנן את הניוזלטר הבא תחשבו איזה ערך תביאו ומה יגרום לכם לפתוח אותו.

הקהל שלכם באמת נכבד – הגדירו את קהלי המטרה הרלוונטיים שאליהם יופץ הניוזלטר, והתאימו אותו אליהם. זה יאפשר לכם לדייק את התוכן ויהפוך אותו לרלוונטי עבור הקהל.

פנו באופן אישי – פנייה אישית ללקוח תוך אזכור השם הפרטי תמיד יתפסו יותר תשומת לב. הסיבה לכך פשוטה: גם אנחנו, כלקוחות, נגיב לכך יותר טוב לעומת פנייה כללית ו"שיווקית" מדי.

של מי השורה הזאת בכלל? סוף סוף יש תשובה והיא מפתיעה במיוחד – שורת נושא קולעת תתפוס תשומת לב ותשמר עניין. בדיוק בגלל זה, שווה להשקיע עליה מחשבה או פשוט לתת ל-AI להציע כמה אפשרויות, בכמה סגנונות.

כתבו בתשומת לב – מומלץ להגיע לשלב הכתיבה אחרי האיפיון הראשוני שעשינו בשלבים הקודמים. זה יבטיח שהתוכן יהיה ממוקד ויעורר בקרב הקהל. במידת הצורך, אפשר לדייק את הניסוח באמצעות פיצ'ר ה-AI לכתיבת תוכן ולתת לבינה המלאכותית לחולל את הקסם שלה.
אגב, ובהמשך לסעיף הקודם, אפשר להתחיל קודם עם הפסקה ואז לקבל שורת נושא עבורה.

ותרו על מאגרי התמונות – ברירת המחדל בניוזלטרים היא הורדת תמונות ממאגרים שונים, שכרוכה בחיפוש סיזיפי, ופשרה על תמונות גנריות שלא קשורות לסיטואציה. זה לא חייב להיות ככה, במיוחד כשאפשר בקלות היום לייצר באמצעות AI תמונות ייחודיות, מדויקות מבלי אפילו לצאת מהמערכת. ואם זה לא מספיק: אפשר לכתוב הנחיות בעברית.

יצירת תמונה באמצעות AI

הניעו לפעולה – ניוזלטרים, בדרך כלל, לא נשלחים רק כדי לספר סיפור, אלא כדי להניע לפעולות מסוימות. מה שיכול לעזור כאן הוא כפתור Call to Action וה-AI יכול לסייע בניסוחים שיעודדו את המשתמשים או הלקוחות לפעולות האלו.

קראו שוב, בקול – ה-AI עוד לא יודע לעשות הגהה, אבל זה רק עניין של זמן עד שכן. בינתיים, תקדישו לזה כמה דקות. זה שווה את זה.

השליחה שתמיד מצליחה – ה-AI יכול לעזור לנו גם לתזמן את השליחה ולהתאים לזמן המיטבי של כל סוג קהל וקהל, כך שכמה שיותר יפתחו ויחשפו לתוכן.

תוצאות האמת – נתונים בסיסיים אפשר להפיק די בקלות, אבל ה-AI לוקח את זה צעד קדימה ומספק שכבה נוספת של מידע. ניתוח משולב שלו ושל הניסיון שלנו, מאפשר להפיק תובנות חכמות ולהפוך את הקמפיין הבא לאפקטיבי עוד יותר.

ויש מי שיעשה הכל בשבילכם – ה-AI יכול לייצר לכם מאפס ניוזלטר מותאם אישית בקליק, בהתאם לנראות ולשפה השיווקית שלכם. כל מה שעליכם לעשות הוא להזין את הכתובת של האתר שלכם ולקבל תוך שניות ניוזלטר מעוצב ומוכן לשליחה.

 

מה נשאר לכם? לקרוא ולשגר.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?