תזמון שליחה אופטימלי במסעות לקוח – באמצעות AI

לכל אחת ואחד יש הרגלים אישיים – מתי שותים את הקפה (או התה) הראשון של הבוקר, האם בזמן ארוחת הצהריים גולשים בפייסבוק או באתרי חדשות ובאיזה יום בשבוע מזמינים מוצרים מאתרי סחר אלקטרוני.
אם כך, למה שנשלח לכולם את קמפיין האימייל (ניוזלטר) באותו יום ובאותה שעה? למה שלא נלמד על ההרגלים האישיים של הקהל שלנו וננסה לתזמן באופן אישי ומדוייק את שליחת הקמפיין?

בדיוק לשם כך פיתחנו את אפשרות השליחה האופטימלית באמצעות AI. הפיצ'ר הזה יכול לעזור לכם לשלוח את הקמפיינים ואת מסרי מסע הלקוח שלכם בזמן הטוב ביותר עבור אנשי הקשר שלכם. מחולל ה AI יודע לנתח נתונים רבים, כגון הרגלי הפתיחה וההקלקה כדי לזהות את הזמן הטוב ביותר לשלוח את האימייל לכל אחד מאנשי הקשר שלכם.

שעון - ללא רקע

שימוש בתזמון שליחה אופטימלי באמצעות AI במסגרת מסע לקוח יכול לעזור לכם להבטיח שהמסע יהיה אפקטיבי יותר. אז נכון שקמפיין יום ההולדת נשלח לכל אחד מאנשי הקשר בתאריך יום ההולדת שלו, אבל במהלך אותו יום משמח, כל אחד פותח את המיילים בשעות שונות, אז למה לא לשלוח לכל אחד במועד בו הסיכוי הכי גובה שיקרא את הברכה שלכם?

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?