מסע חדש מתחיל. מתקדמים איתכם ל AI

רצינו לשתף אתכם במשהו מלהיב שנאפה אצלנו בחודשים האחרונים, יוצא עכשיו מהתנור עם ריחות נפלאים, ומשאיר תיאבון להמשך הדרך שלנו איתכם 🙂

מהפיכת ה AI לא פוסחת על שום תחום דיגיטלי בחיינו, ואם משתמשים בכלים האלו בצורה נכונה, קשה לפספס את את הערך והפוטנציאל העצומים.
מתוך ההבנה הזו והרצון לתת לכם הלקוחות יותר ערך, החלטנו והתחלנו למנף את הטכנולוגיה ולהפוך אותה לנדבך מרכזי במערכת inwise. הכל כדי לעזור לכם להיות משווקים חכמים יותר, יצירתיים יותר, ובכך – להשיג תוצאות טובות הרבה יותר. מהיום, מערכת inwise הופכת להיות פתרון AI MARKETING CLOUD.

זה לא הכל. אנחנו משיקים גם מיתוג מחודש, שבמהותו הקשר בין ההיסטוריה והערכים המרכזיים של החברה לבין העתיד מבוסס ה AI.

inwise new logo

 

איך הכל מתחבר?

נלך קצת אחורה – inwise קיימת כבר למעלה מ 20 שנה. החברה הראשונה בישראל שפיתחה מערכת דיוור אלקטרוני ואפילו המציאה את המושג הזה "דיוור אלקטרוני". עם השנים והתפתחות התחום, הפתרונות במוצר התרחבו – לערוץ האימייל התווספו ערוצים נוספים (SMS, וואטסאפ), תכונות ושימושים נוספים (שליחת הודעות תפעוליות, קבצים מצורפים, בניית דפי נחיתה, פופ-אפים ועוד..), ועל הכל התחילה לנצח האוטומציה השיווקית באמצעותה בונים את מסעות הלקוח.

לא מעט זמן בוער בנו הרצון לרענן את המותג, לחדד את הבידול שלנו, ולהסתכל קדימה כדי לתת ללקוחות שלנו את הפתרון האיכותי, המאובטח והחדשני ביותר.

אז במה התחדשנו?

  • לוגו חדש – ה Core הטכנולוגי של החברה הוא הפצה המונית – מערכת שיודעת לשלוח מסרים אישיים לכמויות גדולות של לקוחות בצורה אמינה, מאובטחת ורובסטית. לכן צורת המגאפון בלוגו שמרמזת על הפצת קמפיינים.
  • הצבעים – הגוונים התעדכנו והפכו מעודנים ומעודכנים יותר. הצבע הצהוב התווסף ומסמן את החדשנות והחוכמה.
  • האימג'ים – גם התמונות שמלוות אותנו באתר, בדף הכניסה למערכת ובעוד מפגשים שלנו איתכם, נוצרו על ידי AI. (חדשניים, אמרנו?)

Animated Gif - New toys

HI מעל AI:

כשהתחלנו לשאול לקוחות, שותפים ואת עצמנו מה מייחד את inwise ומבדל אותה מחברות המציעות שירותים דומים בתחום. בלטה תשובה אחת – אמון – Trust. "האנשים אצלכם עושים את ההבדל", "אפשר לסמוך עליכם" ועוד שלל ציטוטים שקצת גורמים לנו להסמיק.

מתוך זה הבנו שלא משנה כמה ה AI יהיה חכם ומתקדם, לא יכול להיות תחליף מלא לאינטיליגנציה והרגישות האנושית (HI – Human Intelligence). בין אם זה יועץ שמבין את הצרכים שלכם ובונה את מסע הלקוח הנכון ביותר עבורכם, ובין אם זה נציג תמיכה שימליץ לכם מהניסיון שלו לא לשלוח קמפיין ב 1 לספטמבר ב 8 בבוקר.

אז מה הלאה?

כשנסיים להתרגש, נמשיך לעבוד. ומה שיהיה לנגד עינינו זה איך אנחנו יכולים להמשיך לגרום לכם לסמוך עלינו ואיך המערכת מבוססת ה AI יכולה לקדם את המטרות העסקיות שלכם.

מוכנים? אתם מוזמנים לחפש את הסימן  AI iconבמערכת.

איך ה AI עוזר לכם >>