הדגשים החשובים ביותר כששולחים דיוור אלקטרוני עם Salesforce

דיוור אלקטרוני היה ונשאר אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לתקשר באונליין עם הלקוחות שלכם. התשואה עבור השקעה (בקיצור ובאנגלית – ROI) שמתקבלת מקמפיין אימייל/ניוזלטר היא גבוהה ביותר הודות לכך שמיילים הם ערוץ תקשורת פופולרי ביותר.
סיילספורס (SALESFORCE) היא אחת הפלטפורמות המובילות לניהול קשרי לקוחות (CRM). בין השאר, היא מספקת כלים חכמים שיכולים לעזור לכם לייעל את הדיוור האלקטרוני שאתם שולחים.
ריכזנו את הדגשים שחשוב לזכור כששולחים קמפיין אימייל/ניוזלטר עם סיילספורס.

מטרת קמפיין האימייל/הניוזלטר

לפני שתתחילו ביצירת קמפיין אימייל, עצרו רגע וודאו שאתם יודעים מהי המטרה שלו.
מטרת הקמפיין לא אמורה להישמר בסוד מהלקוחות שלכם. להיפך, במקרים רבים זה מצוין לתקשר את המטרה ישירות ולכתוב אותה בגלוי.
הלקוחות שלכם יודעים היטב מדוע הם נרשמו לקבל מכם עדכונים והם מצפים שסיבה זו תהיה היחידה בגללה אתם יוצרים איתם קשר. למה אנחנו מתכוונים? אם הבטחתם לשלוח הנחות למוצרים למי שיירשם, וודאו שזה אכן מה שהדיוורים שלכם יספקו. אל תאבדו פוקוס מהמטרה העיקרית שלכם.

פילוח נתונים

אם אנשי הקשר שלכם נרשמו לקבל מכם דיוורים עבור מוצר מסוים, וודאו שזה בדיוק מה שהם יקבלו מכם במייל. זה המקום בו פילוח הנתונים שלכם נכנס לפעולה ועליכם להשתמש בו בחוכמה, כדי להשיג את מטרת הקמפיין שלכם (הנה חזרנו לנקודה הראשונה).
פילוח נתונים הוא פקטור משמעותי ביותר בהחלטה שלכם – מי יקבל איזה דיוור.
נקודה חשובה שנייה בהקשר זה, היא התאמה אישית. לקוחות כיום רגילים ומצפים להתאמה אישית במסרים שהם מקבלים, בין אם זו פנייה אישית, הצעות מותאמות אישית או מוצרים בהתאמה אישית. בגלל זה חשוב מאוד להקשיב ללקוחות שלכם, להבין את ההעדפות שלהם ולעשות בהן שימוש להתאמה אישית של הדיוורים שאתם שולחים.

עיצוב הדיוור: הנקודות הקריטיות

שורת נושא האימייל היא חשובה ביותר. הקפידו שהיא לא תעלה על 40 תווים ושתבהיר במה יעסוק האימייל.
וודאו ששדות השם וכתובת האימייל שלכם נכונים ומשקפים את המותג שלכם. במידה ולא, עדכנו אותם בפרופיל השולח במערכת הדיוור האלקטרוני.
בנו עיצוב רספונסיבי שישמור על הנראות וחוויית המשתמש שיצרתם, לא משנה מאיזה מכשיר אנשי הקשר שלכם יצפו בו, בין אם זה מחשב, טלפון נייד, טאבלט וכן הלאה.
הקפידו לכלול הנעה לפעולה ברורה ופשוטה, כדי להגדיל את הסיכויים שהנמענים יבצעו את הפעולה שאתם מעוניינים שיעשו בתגובה לניוזלטר שלכם.
דרך מצוינת להעביר את המסר שאתם עסק אמיתי ולגיטימי היא לכלול את הכתובת הפיזית של העסק למשלוח דואר.

עבירות: כדי שהדיוור שלכם לא ימצא את עצמו בזבל

כאשר אתם יוצרים את הדיוור שלכם, חשוב מאוד להקפיד באדיקות אחר הכללים וההנחיות למניעת ספאם. במידה ולא תעשו זאת, הדיוורים שאתם שולחים – ובסופו של דבר כתובת האימייל שלכם – עלולים להיות מסומנים כדואר זבל.
לכן תמיד אפשרו לנמענים שלכם להסיר עצמם מרשימת התפוצה בכל דיוור שאתם שולחים, בצעו אימות דומיינים ושלחו תמיד מהדומיין שלכם.

מעקב אחר התוצאות לשיפור מתמיד

עקבו ונתחו אחר התוצאות שהניב לכם כל קמפיין אימייל ששלחתם כדי שתוכלו להשתפר ולהגיע לתוצאות טובות ביותר בקמפיינים הבאים שלכם. כאשר יש לכל קמפיין אימייל מטרה ברורה, מדידה והנעה לפעולה שאתם רוצים שהנמענים יבצעו, כל שעליכם לעשות הוא לבחון את התוצאות ולראות מה באמת מעניין את הנמענים שלכם, מה מושך אותם ומה פשוט לא מעניין אותם מספיק. כל אלו מספקים לכם כיוונים חשובים לבחון כשאתם ניגשים ליצור את הקמפיינים הבאים.
זוהי הדרך ליצור עם הזמן מערך שיווק חכם שמשתפר ומתמקד בתוכן שהכי מעניין את הלקוחות שלכם.

לסיכום,
דיוור אלקטרוני הוא בסיס מצוין ליצור מערכת יחסים ישירה ונאמנה עם הלקוחות שלכם. כדי להשיג את המירב מתשתית זו של מסרים שנשלחים באימייל, היעזרו בכל הכלים החכמים שנותנות לכם מערכות כמו זו של סיילספורס בשילוב זו של inwise בתקווה שבמהרה תראו את התוצאות בשטח.