inwise

מאפייני קמפיין שיווקי – תמונות בניוזלטר

תמונות הן כנראה אחד מהמאפיינים החשובים ביותר בקמפיין, התמונות יכולות להשפיע באופן דרסטי על נתוני ההקלקה ועל היכולת לעורר עניין בקרב הקורא. במאמר זה נעסוק בתחום התמונות כחלק מהדיוור, נתייחס למספר נתונים רלבנטיים וניתן מספר טיפים כיצד לשפר את הקמפיין.

inwise

שיווק באמצעות SMS – דעיכה או הזדמנות יוצאת דופן למשווקים?

הודעות בנוסח "הנחה עד 70%!!", "שטחים חקלאיים להפשרה" או "תרומה לנזקקים לקראת ראש השנה" מזיקות לתדמית הפגועה של תחום השיווק באמצעות SMS. בפועל, משווקים שמשתמשים בו בצורה נכונה משיגים תוצאות פנטסטיות ושיעור גבוה במיוחד של החזר על השקעה (ROI).

הצלחת קמפיין מייל

דיוור דיגיטלי – האם השיא מאחורינו?

תחום הדיוור הדיגיטלי לא עוצר לרגע, השינויים בתחום מעלים לא פעם חששות לגבי הרלוונטיות של דיוור דיגיטלי ככלי שיווקי אפקטיבי. בפוסט זה נציג את המגמות האחרונות בתחום הדיוור הדיגיטלי תוך כדי התייחסות לתחומים הנוספים בשיווק הדיגיטלי.

inwise

טופס הרשמה – מאפיינים מרכזיים

מטרתו של טופס הרשמה המטרה הבסיסית של טופס ההרשמה היא הגדלת רשימת אנשי הקשר של לקוח. טופס ההרשמה מאפשר ללקוח להמשיך לקבל מידע רלבנטי באופן קבוע. על ידי רישום לטופס ההרשמה ניתן לפנות אל הלקוחות באופן ייזום ולא לחכות לפעולה מצדו. במאמר זה נסתכל על המאפיינים השונים של טופס הרשמה על מנת לנסות להבין כיצד ניתן לשפר את אחוזי […]

inwise

הסבר קצר על עבירוּת

מהי עבירוּת? בפשטות ניתן להגדיר עבירות כמדד שמתאר איזה אחוז מסך כל הקמפיינים שנשלחו הגיעו לתיבת הדואר הנכנס של אנשי הקשר. בניסיון להילחם בתופעת הספאם, שרתי דואר מצוידים במספר הגנות אוטומטיות, שתפקידם לאתר ולחסום דואר זבל. הבעיה היא, שהגנות אלו יכולות לפעמים ליירט ולחסום הודעות דואר לגיטימיות.

משפך הביצועים – כל שלב במשפך מייצג מדד אחר

5 מדדים לשיפור קמפיין דיוור

בזמן שיוצרים קמפיין דיוור ישנם הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון – צריך להחליט מהו המסר העיקרי שרוצים להעביר, לנסח שורת נושא שתעביר את המסר בצורה הברורה ביותר, לבחור תמונות רלוונטיות, להחליט למי לשלוח, מתי לשלוח ועוד…אבל לפני שממשיכים הלאה לקמפיין הבא ישנו שלב נוסף חשוב והוא מעקב אחרי תוצאות הקמפיין שנשלח.

inwise

עיצוב קמפיין דיוור אפקטיבי

בקמפיין דיוור, כמו בדברים נוספים, עיצוב טוב יכול לחולל הבדל עצום. לחלוקה ויזואלית ברורה ואסטטית יש השפעה רבה על אופן התגובה של איש הקשר לקמפיין. עיצוב טוב ומוקפד מקרין מקצועיות ורצינות ופעמים רבות הקפדה על הדברים הקטנים יכולה לעשות את כל ההבדל. במאמר זה נפרט מספר כללים בסיסים שיעזרו לכם ליצור דיוור מעוצב ואפקטיבי.

inwise

קמפיינים מוצלחים מרחבי העולם

הצוות שלנו סורק את האינטרנט מדי יום כדי ללמוד על הטרנדים החמים וההתפתחויות בתחום השיווק בדואר האלקטרוני. מידי פעם אנחנו נביא לכם דוגמאות לקמפיינים טובים ומעוררי השראה מרחבי העולם כדי שאתם תוכלו ליישם את הלקחים בקמפיינים שלכם.

inwise

שיפור אחוז פתיחה באמצעות preheader

שימוש ב- preheader או טקסט מקדים זוהי טכניקה מעולה אך לא כ"כ מוכרת להעלאת אחוז פתיחה. ה-preheader הוא טקסט קצר, שמופיע בחלק העליון של הדיוור ומתאר בקצרה את התוכן. היעלות בשימוש ב – preheader נובעת מהעובדה שבשימוש נכון, הטקסט יופיע לצד שורת הנושא, מה שמאפשר לשולח להוסיף עוד מידע או טקסט שיווקי באזור בולט שישלים את שורת […]