ב- דפים וטפסים

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי בו "נוחתים" המבקרים שלנו ומטרתו למקד את תשומת ליבם למסר ספציפי המניע לפעולה.
באמצעות inwise באפשרותכם ליצור דפי נחיתה בקלות ובמהירות ולעצב אותם באמצעות עורך Drag & Drop  שימושי ונוח.

השלבים ליצירת דפי נחיתה

  1. עיצוב דף הנחיתה
  2. עיצוב דף תודה
  3. הגדרות הדף ופרסומו
  4. צפייה בנתוני האנליטיקס
  5. מה אפשר לעשות עכשיו?

שלב 1 – עיצוב דף הנחיתה

בדף הכניסה הראשי, הקליקו על לשונית "דפים וטפסים", בסרגל התפריטים הראשי מצד ימין (1).
מצד שמאל יפתח חלון "פעולות נפוצות", הקליקו על כפתור "צור דף נחיתה" (2).
ניתן גם לבחור ב"צור דף נחיתה" ישירות מסרגל התפריטים הראשי.

יצירת דף נחיתה

במסך "יצירת דף נחיתה חדש מתבנית" יש לבחור את השפה (1) ולאחר מכן את התבנית המועדפת עליכם.
ב- inwise מגוון רחב של תבניות, באפשרותכם לבחור תבנית מעוצבת מראש או לחילופין, לבחור תבנית בסיסית בהתאם למספר הטורים הרצוי ולעצב אותה בעצמכם.

ייצירת דף נחיתה - בחירת תבנית

לאחר בחירת התבנית הרצויה, יפתח עורך דפי הנחיתה בו ניתן לערוך ולעצב את התכנים, להטמיע תמונות ולעצב את דף הנחיתה באמצעות מגוון רכיבים עיצוביים. עורך דפי הנחיתה זהה לעורך ליצירת קמפיין.

עיצוב דף נחיתה

הוספת רכיב:

בהקלקה על אייקון הפלוס (1) יפתח תפריט: הוספת רכיב. את הרכיבים ניתן להוסיף לדף נחיתה על ידי גרירתם למיקום הרלוונטי בתבנית:

  1. הוספת טקסט:
    ניתן להוסיף כל טקסט שתרצו. את הטקסט ניתן לערוך בסרגל העיצוב שיופיע על ידי הקלקה על הטקסט עצמו. באפשרותכם לבחור את גופן הטקסט, גודלו, צבעו וכדומה.
    *טיפ: אל תסבכו את אנשי הקשר שלכם בטקסטים מורכבים…כמו שימוש בסלנג או בציניות…. השתדלו לשמור על תוכן פשוט כמו “לרכישה”, “להרשמה” וכדומה.
  2. הוספת תמונה:
    ניתן להוסיף תמונה ממאגר התמונות הנמצא באזור המדיה בחשבונכם או להעלות תמונה מקובץ על ידי יבוא תמונה מתיקייה במחשב שלכם, כל התמונות שאתם מעלים נשמרות באזור המדיה.
  3. הוספת קו:
    אופציה זו נועדה ליצור הפרדה ויזואלית בדף הנחיתה.
  4. הוספת רכיב מאמר:
    רכיב מודולארי המאפשר עריכה של תקציר מאמר, כפתור לינק להמשך קריאה ושילוב של תמונה.
    ניתן להחליף בין הצדדים של הטקסט והתמונה – לאחר גרירת הרכיב למיקום הרלונטי בתבנית, יש להקליק על איקון העפרון "עריכת רכיב" (1), להקליק על "עיצוב בלוק" (2) ולבחור בהחלף צדדים (3). ניתן גם להגדיר את היחס בין גודל הטקסט לתמונה (4).
    עריכת-אלמנטים-בדף נחיתה
  5. הוספת תפריט קישורים:
    ניתן להוסיף קישורים למוצרים, שירותים או לכל מה שתבחרו. לאחר הוספת רכיב הקישורים יש להקליק עליו.
    בתפריט העריכה שיפתח ניתן לעצב את תצוגת הקישורים, גודל, אלמנט ההפרדה בינהם ועוד. כדי לעדכן לאן יוביל הקישור, יש להקליק על " עריכת פריטים" (1).עריכת קישוריםבחלונית שתפתח יש להקליק על "עריכת קישור" ולעדכן לאן הקישור יוביל (כתובת URL, דוא"ל, דף נחיתה, מדיה, עוגן בדף נחיתה, טלפון, וואטאספ, ניווט, יומן). מידע נוסף במדריך: הוספת קישורים

    עדכון יעד הקישור
  6. הוספת כפתור:
    ניתן להוסיף כפתור עם לינק להרשמה, עדכון, רכישה וכדומה. לכפתור תפקיד חשוב מאד, שכן הוא מניע את הנמען לבצע את הפעולה לשמה יצרתם את הפופאפ.
    כדי לעצב את הכפתור יש להקליק עליו, בחלונית שתפתח ניתן לשנות את הטקסט שעל גבי הכפתור, את הגופן והגודל. כדי לעדכן את כתובת הלינק אליו יוביל הכפתור , יש להקליק על איקון הקישור (2) ובחלונית שתפתח לעדכן את כתובת היעד. ניתן גם לבחור את גודל הכפתור באמצעות ריווח: אורך (3), רוחב (4) ורדיוס (8) – עד כמה הפינות יהיו מעוגלות או חדות. להוסיף מסגרת על ידי קביעת סגנון הקו (7) ועובי הקו (6). לבחור את מיקומו (9) יישור לימין, למרכז או לשמאל ואף למתוח את גבולות הכפתור לצדדים (10).
    טיפ: הכפתור שמניע לפעולה צריך להראות בולט ושונה מיתר התוכן והרקע וכמובן להיראות לחיץ – על מנת שהמבקר לא יפספס את מטרתכם.עריכת כפתור
  7. הוספת רכיב עקוב אחרינו ברשתות החברתיות:
    באפשרותכם להוסיף לינקים לדף העסקי שכם ברשתות חברתיות שונות.
    על מנת לערוך את האיקונים יש להקליק על איקון העפרון "עריכת רכיב" (1), ניתן לבחור עיצובים שונים לכפתורי האייקונים על ידי הקלקה על "סכימת הצבעים" (2). כדי לשנות את הלינקים של האייקונים, יש להקליק על "עריכת אייקונים" (3).
    לחיצה על איקון של כל אחת מהרשתות החברתיות והחשכה שלו – תסיר אותו. לחיצה על האיקון "והדלקה" שלו – תפעיל אותו. יש להזין בשדה של כל איקון את הכתובת הרלוונטית.
    עריכת-אלמנטים-בדף נחיתה
  8. הוספת שיתוף רשתות חברתיות:
    אופציה זו מאפשרת למבקר לשתף את ההודעה שקיבל מכם באחת מהרשתות החברתיות.
  9. הוספת גלריה:
    מאפשר שילוב שתי תמונות אחת ליד השנייה באזור אחד.
  10. הוספת קוד HTML:
    מאפשר להוסיף קוד HTML מוכן לדף הנחיתה.
  11. הוספת כפתור pay pal:
    במידה ויש לכם חשבון מוכר ב-pay pal  תוכלו להוסיף קישור באמצעות כפתור לפריט אותו תרצו למכור.
  12. הוספת וידאו:
    מאפשר להוסיף קישור של סרטון מאתר YouTube או Vimeo על ידי העתקת הלינק של הסרטון.
    לאחר מיקום הרכיב בתבנית, הקלקה עליו תפתח חלון עריכה, אליו יש להעתיק את כתובת ה URL של הסרטון .
    ניתן להחליף את התמונה שתוצג בדף הנחיתה ולעדכן את הטקסט החלופי אשר יופיע במידה והתמונה לא מוצגת.
    * על גבי התמונה של הסרטון לא מופיע חץ המסמן לחיצה להשמעה, לכן מומלץ לעדכן בכותרת הסרטון משפט המעודד לחיצה על התמונה לצורך צפייה בסרטון.
  13. טיימר:
    ניתן להוסיף רכיב של מונה חי הסופר לאחור. הקלקה על הרכיב תפתח את חלונית העיצוב, דרכה ניתן לעדכן את תאריך היעד (1) ושעת היעד (2). תצוגת הספירה לאחור בדף הנחיתה תראה בעוד כמה ימים, שעות, דקות ושניות יגיע תאריך היעד (יגמר המבצע/ מועד אחרון להרשמה וכו'). ניתן להסיר את ספירת הימים ולהציג רק שעון עצר על ידי סימון תיבת "הסר ימים" (3).
    תוכלו לערוך את צבע הרקע, הגופן, סגנון תצורת השעון: מרובע, עגול (4) ולהגדיר את רוחב השעון (5).
    עריכת רכיב טיימר
  14. הוספת טופס לידים/סקר:
    זהו רכיב חשוב שניתן להטמיע בדפי נחיתה. בטופס המבקר משאיר את פרטיו על פי שדות המידע שתבחרו (רשימות, תאריכים, טקסט חופשי, כן/לא ועוד).
    מידע זה יאפשר לכם לשייך את המבקרים שלכם לקבוצת אנשי קשר, לשווק להם מידע מדויק ומותאם עבורם, לעניין אותם במבצעים רלוונטיים להם ולמעשה לשמור איתם על קשר אישי. מידע נוסף על עריכת שדות הטופס ניתן למצוא במדריך יצירה ועריכת טופס.
  15. רכיבים שמורים:
    באפשרותכם לשמור רכיבים שעיצבתם ולהשתמש בהם גם בדפי הנחיתה הבאים שלכם. יש לעמוד על הרכיב הרלוונטי, בתפריט שיפתח יש להקליק על איקון "הוספה לרכיבים שמורים" icon saved elements לבחור שם לרכיב ולשמור. כדי להוסיף רכיב שמור, יש לגרור אותו למיקום הרלוונטי בתבנית.
    saved element
  16. הוספת אזורים בחלוקה לטורים:
    ניתן לבצע שינוי של מבנה התבנית ולהתאים אותה לצרכי העיצוב, באמצעות גרירה של אזור מתאים. בכל שלב של עריכת דף הנחיתה ניתן לחלק את התבנית לשתיים או שלוש עמודות. רכיב זה מאפשר גמישות רבה בכל שלב של בנייה ועיצוב דף הנחיתה.

landing page - editor

עיצוב דף נחיתה

בהקלקה על אייקון העפרון (1)  יפתח תפריט עיצוב דף. דרכו ניתן להשפיע על העיצוב של כל הדף נחיתה:

1. שינוי צבע רקע חיצוני, הגדרת אטימות הצבע, בחירת תמונת רקע מאזור המדיה
2. שינוי צבע רקע פנימי, הגדרת אטימות הצבע, בחירת תמונת רקע מאזור המדיה.
3. רוחב המסמך – הגדרת רוחב תצוגת דף הנחיתה בדסקטופ עד 1,300 פיקסל.
4. עיצוב מסגרת – הגדרת צבע המסגרת, עובי וסגנון.

edit landing page

 

בכל שלב ניתן לשמור את השינויים (1), לשמור את דף הנחיתה כתבנית לשימוש חוזר בעתיד (2), לראות גרסאות קודמות שנשמרו (3) ולצפות בתצוגה מקדימה (4).

שמירה ותצוגה - דפי נחיתה
 

שלב 2 – עיצוב דף התודה

המבקר מופנה לדף התודה מיד לאחר מילוי טופס ההרשמה/השארת פרטים, ניתן להגדיר מה יכלול דף התודה ואף לשלב בו תוכן שיווקי נוסף.

בחרו מבין אפשרויות העיצוב לדף התודה:

  1. עיצוב על ידי שימוש בתבנית קיימת: ניתן לבחור את אחת מהתבניות המעוצבות הקיימות במאגר שלנו.
  2. עיצוב דף התודה על סמך עיצוב דף הנחיתה: עיצוב דף התודה ברוח דף הנחיתה. המערכת יודעת לשאוב את עיצוב דף הנחיתה, כפי שאתם עיצבתם ותאפשר לכם לבצע שינויים והתאמות לדף התודה.
  3. שימוש בכתובת URL קיימת: במקום דף תודה, המבקר יועבר לכתובת URL שתבחרו. לדוגמה: דף הבית של האתר, דף מבצעים והטבות, מידע נוסף.

דף תודה

*חשוב! ניתן לשנות את תוכן דף התודה, עיצוב והפניות, בכל זמן על ידי הקלקה על גלגל השיניים המופיע בצדו השמאלי העליון של הדף (4).

לסיום הקליקו על שמירה ולאחר מכן על כפתור "המשך" הנמצא בחלק השמאלי התחתון של המסך.

 

לאחר סיום עריכת דף התודה, יפתח מסך "הגדרות ופרסום".

שם דף הנחיתה: יש לבחור שם למטרות פנימיות בלבד, אשר יופיע בחשבון שלכם תחת רשימת דפי הנחיתה (1).

הגדרות פרסום: כדי לפרסם דף נחיתה ברשת, יש ליצור לו כתובת URL.
ניתן לבחור אחת מתוך 4 אופציות לפרסום דף הנחיתה:

    1. דף בשרתי אינווייז (מומלץ) – בפעם הראשונה שתפרסמו דף נחיתה, תדרשו לבחור את שם הדומיין המפרסם (2), זה יכול להיות שם הדומיין של החברה ללא הסיומות (com,co.il,net).
      במידה ואין לכם דומיין, תוכלו לעדכן כל שם ובתנאי שיהיה רשום באותיות אנגלית ללא רווחים או סימנים מיוחדים (לדוגמה: Yourcompanyname).
      *דומיין זה הינו אחיד ולא ניתן לשינוי עבור כל דפי הנחיתה שתיצרו בעתיד.
      שם דף הנחיתה (3) באנגלית ללא סימנים מיוחדים, כדי להבדיל אותו מיתר דפי הנחיתה שלכם. ניתן לשנותו בכל שלב של עריכת הדף.
    2. URL באתר שלך (CNAME)  – עדכנו את Sub domain של הדומיין שלכם, לדוגמה: pages.yourdomain.co.il.
      לאחר מכן, יש לבקש מהגורם שאחראי על הדומיין (ספק האינטרטנט, חברה פרטית) להגדיר רשומת CNAME המפנה את דומיין המשנה שהגדרתם קודם לכן לכתובת: for-cname-no-proxy.inwise.net.
      * ניתן לשייך רשומת CNAME לחשבון לקוח אחד בלבד

* על מנת להגדיר דף נחיתה באמצעות CNAME בפרוטוקל SSL (שהכתובת תתחיל ב https), יש לפנות אלינו ולקבל מאיתנו טקסט CSR – אותו יש לעדכן בתעודת ה SSL שלכם ולשלוח אלינו את מפתח התעודה.

  1. באמצעות iframe.
  2. באמצעות קוד HTML.

הגדרות נוספות של דפי נחיתה

הגדרות נוספות לדף הנחיתה

4. שליחת אימייל למנהל החשבון על נרשם חדש – הגדרה זו מאפשרת למנהל החשבון לקבל עדכון במייל על כל טופס שעודכן. האימייל ישלח לכתובת המייל שמוגדרת כמנהל חשבון. ניתן לעדכן אותה במסך הסופי לאחר פרסום דף הנחיתה, על ידי הקלקה על "עריכת אוטומציה". מידע נוסף במדריך אוטומציות.
5. פרסם כקישור פרטי: בחירה באפשרות זו תוסיף קידוד ללינק ותאפשר גישה לדף באמצעות קוד בלבד.
6. האם להציג גרסה נגישה: בחירה באפשרות זו תוסיף לדף הנחיתה, ממשק הנותן מענה טכנולוגי לתקנות וחוקי הנגישות.
7. הגבלת מספר הנרשמים: המערכת מאפשרת הגבלה של מספר אנשי הקשר שנרשמו בדף הנחיתה (כנס/אירוע), לאחר החריגה מהמספר שהגדרנו יופנו אנשי הקשר לדף הכולל עדכון/הודעה רלוונטית.
8. צרף נרשמים לקבוצת אנשי קשר: ניתן להרחיב את רשימת התפוצה ולהגדיל את כמות הלידים, על ידי יבוא אוטומטי של כל אנשי הקשר שמילאו את הפרטים בטופס, ישירות לרשימת התפוצה של חשבונכם במערכת אינווייז, או לקבוצה חדשה בשני שלבים:
צרף נרשמים לרשימת אנשי קשר

  1. בשלב ראשון: מיפוי שדות – יש לוודא ששדה המידע באינווייז זהה לשדה המידע בעמודה בטופס, על מנת לאפשר למערכת לקשר באופן אוטומטי את המידע שמזין המבקר בטופס לשדה הנכון במערכת. כך ששמו הפרטי של המבקר יתעדכן ויופיע בשדה שם פרטי במערכת ולא בשדה אימייל בטעות. במידה והמערכת לא מזהה את השדות בצורה אוטומטית, ניתן להגדיר באופן ידני את שם השדה אליו העמודה תמופה במערכת.
    שדות מיפוי

*בחירה באפשרות "עדכון אנשי הקשר הקיימים (מאט את תהליך הייבוא)" תעדכן נתונים של אנשי קשר שכבר נמצאים בחשבון.

בשלב שני: יש לבחור לאיזו קבוצה של אנשי קשר תרצו שיתווספו המבקרים שמילאו את הטופס. ניתן לבחור בקבוצה מרשימת הקבוצות שקיימות בחשבונכם, או ליצור קבוצה חדשה.

עיצוב דף נחיתה - בחירת קבוצת אנשי קשרבסיום הגדרות הפרסום, הקליקו על כפתור "פרסם" בתחתית השמאלית של המסך. כעת, דף הנחיתה יהיה נגיש מכל העולם בכתובת ה-URL שהגדרתם.

דף הנחיתה יופיע ברשימת דפי הנחיתה במערכת:

שיתוף (1) – קישור לדף נחיתה שיצרתם. על מנת לפרסם את דף הנחיתה, יש להעתיק את הקישור ולפרסם אותו במקומות הרלוונטיים. לדוגמה,לשלוח אותו בהודעת וואטסאפ, להדביק אותו בפוסט ברשתות החברתיות.
שכפול (2) – ניתן לשכפל את דף נחיתה שכבר עיצבתם ולהשתמש בעיצוב או בתוכן שלו בשנית.
השהה (3) – בעת השהיית הדף יופסק פרסומו והוא יעבור למצב "טיוטה".
עריכה (4) – ניתן לערוך דף נחיתה שכבר מפורסם "נמצא באויר". חשוב לשים לב, שהעדכונים שמתבצעים בדף הנחיתה יפורסמו רק לאחר סיום תהליך העדכון והקלקה על כפתור "עדכן" במסך "הגדרות ופרסום".
אנליטיקס (5) – צפייה בנתונים הסטטיסטיים של הדף.  במידה והדף מכיל טופס ניתן יהיה לצפות בפרטי הנרשמים בטופס זה.

דף נחיתה פעיל

דף נחיתה שאיננו פעיל ולא מפורסם, נמצא במצב "טיוטה". ניתן לערוך את דף הנחיתה ולפרסם אותו.

שלב 4 – אנליטיקס

ניתן ומומלץ לצפות בנתוני האנליטיקה של דפי הנחיתה והטפסים על מנת לדעת האם הם מוצלחים ועושים את העבודה לשמה הם נוצרו. מידע זה יסייע לכם לעקוב אחר ביצועי הדפים שפרסמתם וללמוד מהם לדפי נחיתה עתידיים.
במסך הדפים, מופיעה רשימת הטפסים שבניתם. בשדה של כל טופס, מופיע כפתור ה"אנליטיקס" (5).

לאחר ההקלקה על ה"אנליטיקס" תגיעו למסך המפרט את נתוני דף הנחיתה. מסך זה כולל מידע רב ומחולק למספר חלקים:
כמות חשיפות: בגרף הימני בחלק העליון של המסך, ניתן לראות את כמות החשיפות של דפי הנחיתה (הקו הירוק), ואת מספר הפעמים שהטפסים בדף זה מולאו (הקו האדום). נתונים אלה מוצגים לפי מועד הפרסום של הדף (לפי חודש ושנה).
פרטים: בחלק העליון השמאלי של המסך, ניתן לראות את פרטי דף הנחיתה: שם הדף, תאריך יצירה, תאריך עדכון אחרון ואת הכתובת האינטרנטית של הדף.

 

יצירת דף נחיתה - סטטיסטיקות

סטטיסטיקות: בחלק האמצעי של המסך ניתן לצפות בסטטיסטיקות דפי הנחיתה:

  • מספר ושם דף הנחיתה
  • מספר הצפיות הכולל בדף הנחיתה ואת הצפיות הייחודיות
  • כמות המשתמשים שמילאו את הטופס.
  • כמות המשתמשים הייחודיים שמילאו את הטופס.
  • כמה אנשי קשר שלחו את דף הנחיתה לחבר.
  • כמה הדפיסו את הדף.

בהקלקה על השורות, תוכלו לצפות בפרטי אנשי הקשר שביצעו את הפעולות השונות הללו.

יצירת דף נחיתה - סטטיסטיקות

שלב 5 – מה אפשר לעשות עכשיו?

פרסמתם את דף הנחיתה שלכם, אנשי קשר צפו בו וחלקם אף מילאו פרטים, מה ניתן לעשות כעת?

  1. באפשרותכם לקבל חיווי על כל איש קשר שמילא פרטים בדף הנחיתה.
  2. ניתן לשלוח לאנשי הקשר שמילאו פרטים מייל "ברוכים הבאים" על מנת להתחיל מולם תקשורת ומערכת יחסים אישית.

איך עושים את זה? באמצעות האוטומציות.

לאחר שפרסמתם את דף הנחיתה בהצלחה, בתחתית המסך שמאשר את הפרסום, ישנו קישור ל "יצירת אוטומציה", הקליקו עליו וצרו אוטומציה חדשה.

יצירת דף נחיתה - אישור פרסום

יש לבחור בתבנית האוטומציה הרלוונטית, בדוגמה: איש קשר מילא טופס – ישלח אליי (מנהל החשבון).
במסך "עורך האוטומציות" שיפתח, ניתן להקליק על אייקון העפרון הסמוך לפעולה ("שלחו אלי מנהל החשבון") ולבחור את האופן בו תרצו לקבל את החיווי על הנרשמים: מייל/ SMS.
כעת, גררו רכיב נוסף של "פעולה" מהחלונית הימנית אל עורך האוטומציות (החלון השמאלי המנוקד). על מנת לקשר פעולה זו לטריגר: איש קשר מילא טופס", הקליקו על החלק המעוגל התחתון שמופיע מתחת לטריגר וגררו חץ לכיוון הפעולה החדשה שהוספתם.
הקליקו על אייקון העפרון ובחרו "סוג" – שלח אל איש הקשר אימייל. וב"הגדרות נוספות" – בחרו את קמפיין האימייל אותו תרצו לשלוח, לדוגמה: ברוכים הבאים.
הקליקו על כפתור "המשך" בתחתית השמאלית של המסך, בחרו שם לאוטומציה לשימושכם בלבד, ולסיום הקליקו על כפתור "הפעל" בתחתית השמאלית של המסך.

יצירת אוטומציה

מעתה, המערכת עובדת בשבילכם ומתחילה את התקשורת האישית מול אנשי הקשר שלכם.
למידע מפורט על יצירת אוטומציה ואפשרויות נוספות צפו במדריך ליצירת  אוטומציות