איך שליחת SMS מתוך ה Salesforce מפחיתה את תופעת אי הופעת מטופלים

איך מרכזי טיפול משתמשים ביכולות של מערכת Salesforce CRM יחד עם תוסף inwise להפחית בצורה משמעותית את אחוזי "אי הופעת" מטופלים לטיפול?
לא משנה היכן אנחנו נמצאים או מתי, כמעט תמיד הטלפון הנייד שלנו יימצא בידינו. הנוכחות המתמדת של הטלפונים הפכה אותם לכלי תפעולי של ממש.
הודעות SMS טרנזקציונליות (הודעות תפעוליות: אישור הזמנה, תזכורת על תור וכו') הן יעילות במיוחד ומשמשות ממשק ישיר, מדויק ואישי לפניה אל קהל היעד שלכם.
במידה ובארגון שלכם משתמשים במערכת Salesforce, הדרך הנכונה והנוחה לשלב את הודעות ה-SMS בעסק שלכם היא דרך התוסף של inwise. התוסף ישאב את המידע על הלקוחות שלכם מתוך מערכת ה-Salesforce של הארגון שלכם, המרכזת בתוכה את כל המידע אודות אנשי הקשר שלכם, ויאפשר לכם לשלוח הודעות אל הלקוחות, התורמים והמטופלים שלכם. כך, למשל, עשתה עמותת יעדים לצפון, שעושה שימוש בתוסף כדי לשלוח הודעות SMS לייעול השירותים השונים במסגרת העמותה.

הודעת SMS תזכורת זימון לתור

על העמותה

מאז הקמתה בשנת 2004 על ידי קרן רש״י, עמותת "יעדים לצפון" פועלת לצמצום פערים וקידום שוויון הזדמנויות בתחומי החינוך והרווחה בפריפריה הצפונית של הארץ בקרב קבוצות מגוונות: הגיל הרך, נשים צעירות, בעלי לקויות ראיה, משפחות במצוקה כלכלית, נערות ונערים שעברו תקיפה מינית. בין הפרויקטים הרבים של העמותה נמצאת תכנית צעדים, המתמקדת בפתיחת מרכזי טיפול רב תחומיים לגיל הרך בצפון הארץ.

האתגר: מטופלים שלא מגיעים

מרכזי תכנית צעדים מציעים מגוון רחב של טיפולים שמצריכים את הגעתם של המטופלים אל המרפאה, כמו קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק ותרפיה באומנות. שריג וולשטיין, מנהל מערכות מידע בעמותה, מספר שאחד הקשיים הוא אי-הופעה של מטופלים שקבעו תור כיוון ששכחו מהתור או לא עדכנו שאינם מגיעים. כך נוצר מצב בו זמנם היקר של המטפלים המקצועיים בתחומים המבוקשים הללו מתבזבז לשווא וזמני הטיפול מנוהלים באופן לא יעיל.

הפתרון: תוסף inwise ל Salesforce לשליחת סמסים (SMS)

בתחילת הדרך, כל המידע אודות המטופלים תועד במחברות והתורים טופלו ביומנים ובשיחות טלפון. כדי לייעל תהליכים ולסנכרן את כל המידע במקום אחד, העמותה הטמיעה את מערכת Salesforce ,ובהמשך, התממשקה אל התוסף של inwise שסייע לה בשליחת סמסים למטופלים באופן יעיל ומהיר. כיוון ש-inwise היא חברה ישראלית, בעת הצורך העמותה קיבלה שירות ותמיכה בעברית, וכן, נמנעה מתשלום על עלויות נוספות שעשויות להתלוות לשירות זהה שנותנות חברות מקבילות מחו״ל.

איך זה עובד?

שליחת ההודעות למטופלים מתבצעת ישירות ממערכת ה-Salesforce בעזרת התוסף של inwise .כך, המטופלים מקבלים הודעת SMS תפעולית-אישית, הכוללת את התאריך והשעה בהם נקבע התור, והודעה נוספת 24 שעות לפני מועד התור.
התוצאה: שירות יעיל יותר, ירידה בכמות הלא-מופיעים
שריג מספר שבעקבות השינוי כמות המטופלים שלא מופיעים לתורים ירדה פלאים. התזכורות שנשלחות בהודעות עובדות היטב, כיוון שהן דואגות להזכיר למטופלים על מועדי הטיפול, במקרה בו מטופל לא יכול להגיע, הוא זוכר לעדכן זאת.

למי התוסף של inwise מתאים?

מדובר בתוסף שיהיה אפקטיבי עבור מגוון סוגים של עסקים, עמותות וחברות. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את האופן בו הודעות SMS יכולות לשפר את הממשק שלכם ושל המשתמשים – בין אם בזימונים, טיפולים, משלוחים או מכירות – כל אלו זוכים לקבל מענה בתוסף של inwise והופכים ליעילים יותר. מידע נוסף על תוסף inwise ל Salesforce