איך להגדיל את רווחיות העסק שלכם באמצעות הודעות SMS

אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר, אשר לא מקבלים את הכבוד הראוי להם  – הוא הודעות טקסט (או הודעות SMS). לאמצעי שיווקי זה פוטנציאל גבוה של הגדלת רווחיות העסק, שיפור השירות והתמיכה והפצת המותג. 

שיווק באמצעות הודעות טקסט זוכה למספרים גבוהים במיוחד של שיעורי פתיחה (המספרים נושקים ל 100%, ממש כך). לכן זה מפתיע למדי, שלא נעשה בו שימוש יתר על ידי עסקים, אך עבורכם אלו חדשות טובות, שכן המשמעות היא שאם תעשו שימוש בו, אתם מאפשרים לעצמכם יתרון על פני המתחרים שלכם.
כיצד עושים זאת? זה מה שנבחן במאמר הבא.

מהו שיווק באמצעות הודעות טקסט?

שיווק באמצעות הודעות טקסט (הודעות SMS) הוא למעשה אמצעי פרסומי בו אתם שולחים ללקוחות שלכם הודעות טקסט לטלפון הנייד. החל מהצעה של מוצרים/שירותים, דרך שירות ותמיכה, עדכון על מבצעים הנחות ואירועים מיוחדים, תזכורות על פגישות ותורים, בקשת משוב ועוד. 

היתרונות של שיווק באמצעות הודעות טקסט

לקבל את מלוא תשומת הלב

רוב הלקוחות הפוטנציאליים של ימינו רגילים לגלול על פני אינסוף מודעות ופרסומות שצצות ברשתות החברתיות, באתרים ובאפליקציות בהן הם מבלים בכל יום. כתוצאה מכך, לקוחות רגילים להתעלם באופן אוטומטי (ולרוב לא מודע) מתכנים פרסומיים שמציפים אותם ואת המסך שלהם בשיטוט ברשת.

לעומת זאת, מה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא מוצפים בו אלו הן הודעות טקסט/SMS.
חשבו על עצמכם, כמה הודעות טקסט אתם מקבלים ביום לעומת כמה מודעות ופרסומות אתם רואים באתרים, באפליקציות וברשתות בחברתיות בכל יום? סביר להניח שכמות הודעות הטקסט שאתם מקבלים בכל יום נמוכה משמעותית. מעטים העסקים שמפרסמים ומשווקים באמצעות הודעות טקסט ולכן זהו יתרון עבורכם בפנייה ללקוחות שלכם וללקוחות פוטנציאליים.

ישירות ובלתי אמצעיות

הודעות טקסט הן דרך ישירה ובלתי אמצעית ליצירת קשר אישי עם לקוחות פוטנציאליים ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים. שליחת הודעות טקסט עם פן אישי בונות מערכת יחסים קרובה, ישירה ומותאמת אישית וכך תוכלו להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות נאמנים.

הפכו לעסק שנותן שירות פשוט ומצוין

רוצים לתת שירות ותמיכה שמרגישים קלים ופשוטים לכם וללקוחות שלכם כאחד? הודעות טקסט מאפשרות לעשות זאת באופן שמרגיש קל ללקוחות שלכם וקל לתפעול גם עבורכם. באמצעות תקשורת בהודעות טקסט אתם יכולים להבין את הבעיות והצרכים של הלקוחות שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות, לטפל, לעדכן ולקבל משוב.

תנועה לאתר שלכם

רוצים להגדיל את התנועה לאתר שלכם? שימוש בקישור לאתר שלכם בהודעות סמס יכול להגדיל את כמות המבקרים והתנועה לאתר שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לוודא שאתם שולחים מסר המניע את הנמענים לפעולה של לחיצה על הקישור לאתר שלכם).

טיפים לשימוש נכון בהודעות SMS

כדי לנצל את כל מה ששיווק באמצעות הודעות טקסט מסוגל לספק לעסק שלכם, חשוב ליישם בצורה נכונה את הפוטנציאל שטמון בו, כדי שתוכלו למשוך את תשומת הלב של הנמענים לתוכן שלכם ולהניע אותם לפעולה שאתם מעוניינים שיבצעו. להלן דרכים איך לעשות זאת נכון:

קמפיין קידום מכירות

זהו אולי אחד השימושים הנפוצים ביותר של הודעות טקסט למטרות שיווקיות. במסגרת זו, אתם יכולים לשלוח הודעות SMS שכוללות מבצעים, הנחות, דילים לחגים, תעריפים מיוחדים לקהלים ספציפיים או ללקוחות VIP, להציג את העסק שלכם ללקוחות חדשים, לעדכן במוצרים או שירותים חדשים שאתם מציעים ולעודד רכישה חוזרת של מוצרים או שירותים רלוונטיים עבורם.

פנייה אישית

נצלו את הישירות והקרבה של הודעות טקסט ושלחו הודעות מותאמות אישית עם פנייה אישית ללקוחות שלכם. כך תצרו קרבה גדולה יותר, תחושה של "הם מכירים אותי ויודעים מה אני צריך.ה" בקרב הלקוחות שלכם.
שלחו, לדוגמה, הודעת טקסט שמבקשת מהלקוחות שלכם לספר לכם מה דעתם על השירות/מוצר/תמיכה שלכם (במילים אחרות, משוב). בדקו אם הם קיבלו את המוצר/שירות לשביעות רצונם. אספו מידע חשוב תוך חיזוק מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות שלכם.

עדכונים ותזכורות

שמרו על קשר רציף עם הלקוחות על ידי עדכונים ותזכורות. כך, לדוגמה, שלחו תזכורות לתורים/פגישות שעליהם לקבוע או שיש להם. שלחו עדכוני משלוח למוצרים בדרך אליהם. אשרו פגישות או תורים שנקבעו. כל אלו יגרמו ללקוחות שלכם להרגיש שהם מטופלים על ידכם, שאכפת לכם, שאם מקצועיים, ועל הדרך – יגרום להם לשמור עליכם בתודעה שלהם (למקרה שהם רוצים לבצע רכישה נוספת).

שימו לב לחוקי הספאם

כמו כל מסר פרסומי / שיווקי שאתם שולחים, גם הודעות טקסט (SMS) נכללות תחת הרגולציה של חוק הספאם ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם לא מפרים אותו, חלילה, ויודעים בדיוק מה מותר ומה אסור בהקשר זה. אישור הנמען לקבלת הודעות טקסט מכם הוא תנאי חובה, אך לא היחיד.

בין אם אתם מעוניינים להתחיל עם שליחת הודעות טקסט לכל הנמענים שלכם או עם שליחת הודעה לקבוצה ספציפית מתוך רשימת הנמענים שלכם, אנחנו מקווים שאתם מרגישים יותר בנוח עכשיו כשאתם מכירים את היתרונות והיישומים של שיווק באמצעות הודעות טקסט. מידע נוסף על שליחת הודעות SMS באמצעות inwise