תוסף Salesforce לשליחת ניוזלטר: עמותת "מרכז מעשה" מחזקת את הקשר עם תורמיה ושותפיה

עמותת ׳מרכז מעשה׳ הפכה את השימוש בתוסף inwise ל Salesforce לחלק מרכזי בתקשורת עם אנשי הקשר שלה. סיגל ארביטמן, האמונה על מחלקת השיווק בעמותה סיפרה לנו איך היא שומרת על קשר אישי עם המתנדבים, השותפים והלקוחות של העמותה באמצעות שליחת ניוזלטרים רבעוניים המבוססים על פילוח והוספת שדות מידע אישי שקיים במערכת ה Salesforce. וכיצד היא מודדת את הצלחת הקמפיינים באמצעות קליטת אנליטיקת פעילות אנשי הקשר שבוצעו בקמפיין בחזרה ל CRM.

שליחת ניוזלטר עם Salesforce

קצת על עמותת ״מרכז מעשה״

העמותה הוקמה בשנת 2004 במטרה לייצר כוח צעיר איכותי המניע ומשפיע במדינת ישראל. העמותה מפעילה תכניות של שנת שירות, שירות לאומי-אזרחי ומכינות קדם צבאיות, במהלכן מאות הצעירים והצעירות מתנדבים בקרב אוכלוסיות שונות, מכירים את עצמם, מתפתחים, לומדים, נותנים מעצמם ומקבלים ה-מון בחזרה. גם לאחר סיום תקופת ההתנדבות והשירות הצבאי, ממשיכה העמותה ללוות את בוגריה במסגרות של ליווי קריירה, לימודים, מלגות, סדנאות ועוד.

הצורך של העמותה בניוזלטרים

הקשר עם הצעירים והצעירות מושרש היטב בעורקי העמותה, ולכן ניוזלטר הפך לכלי משמעותי להתקשרות עמם ולהזמנתם למגוון פעילויות. אחת לשלושה חודשים, שולחים ניוזלטרים לרשימות התפוצה ומספרים על הנעשה בעמותה, העשייה החינוכית, התוכניות השונות המתקיימות, חידושים ועדכונים, הצעה לפעילות והזמנה לאירועים. בנוסף, רשימות התפוצה של העמותה כוללות גם תורמים, שותפים וארגונים חברתיים שעובדים מולה.

השימוש במערכת inwise

סיגל מספרת: ״אני שולחת ניוזלטרים למספר רשימות התפוצה, ולכן חיפשתי פתרון מהיר ובעברית שיאפשר לי לקבל במקום אחד הכל. במסגרת אחד מהשירותים של inwise, המעצבת בנתה לי טמפלט בעיצוב שלנו, עם הלוגו והצבעים, ובכל פעם אני רק צריכה לשנות את הטקסטים והתמונות ופשוט לשלוח״.

למעשה, סיגל השתמשה בשירות inwise על מנת לעצב ולשלוח את הניוזלטרים לרשימות אנשי הקשר שהעלתה למערכת, אבל מכיוון שכל המידע של העמותה נמצא במערכת Salesforce, הם היו זקוקים לתוסף שמאפשר לסנכרן בין המידע על אנשי הקשר ב Salesforce לבין המידע שנאסף מהניוזלטרים שהם שולחים. צוות התמיכה של inwise סיפק לסיגל וצוותה תמיכה בעברית בהטמעה והדרכה על השימוש בתוסף.

כל המידע והנתונים במקום אחד

״חשוב לנו שכל המידע יהיה מרוכז במקום אחד, בין היתר גם הפעילות של אנשי הקשר, ולכן התקנו את התוסף של inwise וכעת אנחנו מסנכרנים את רשימות התפוצה והמידע בין Salesforce ל inwise. דרך התוסף אנחנו יכולים לראות את כל הפרטים של פעילות אנשי הקשר כמו מי הקליק, מי פתח, מי הגיב על הקמפיין ועוד. למעשה, כל הנתונים נמצאים כעת גם ב -Salesforce ולא רק ב- inwise, יחד עם שאר המידע שקיים על אנשי הקשר שלנו״. כך מסכמת סיגל.

דוגמה מהשטח

לאחרונה השיקה העמותה שירות של שימוש במרחב חברתי ב"בית מעשה" בעכו, המיועד לטובת פעילות חברתית. השירות בעיקר פונה לארגונים חברתיים וחינוכיים, לחברות ועסקים שפועלים באזור הצפון. ״בניוזלטר האחרון פירטתי על השירותים הניתנים עם כפתור לדף נחיתה הכולל טופס הרשמה. הכל היה מהיר ונוח, כיוון שכל הנתונים נמצאים במקום אחד והעיצוב פשוט מובנה מראש, רק ליצוק לתוכו תוכן ולשדר לאנשי הקשר״, מספרת סיגל.

יתרונות השימוש בתוסף

דרך האינטגרציה של inwise ל Salesforce ניתן לסנכרן את רשימת התפוצה ישירות ממערכת ה- Salesforce, לשלוח קמפיין מייל מעוצב או SMS בקלות ולקבל את פעולות אנשי הקשר בקמפיין כמו פתיחות, הקלקות וכו׳ חזרה לחשבון של Salesforce. בדרך זו ניתן לעקוב אחרי סטטיסטיקות הדיוור ופעולות הלקוחות ישירות מתוך ה- Salesforce, בדיוק כפי שעושה סיגל מעמותת ״מרכז מעשה״, ולדעת לתכנן קמפיינים עתידיים כמו למי לשלוח, איזה קמפיין רווחי ויעיל על פי המידע והביצועים שמסיקים מהאנליטיקס.

למידע נוסף על התוסף