טיפים לטפסי הרשמה שאנשים רוצים למלא

טפסי הרשמה הם אחד הכלים היעילים ביותר להפוך מבקרים אקראיים באתר שלכם ללקוחות, לאסוף לידים ומספרי טלפון שיאפשרו לכם לתקשר איתם ישירות, לעדכן לקוחות פוטנציאליים במבצעים/אירועים/קופונים, לצמצם את שיעורי הנטישה ועוד יתרונות נפלאים.
אבל איך יוצרים טפסי הרשמה שאנשים רוצים למלא, ובאנשים אנחנו מתכוונים לקהל היעד שלכם? בדיוק בשביל זה התכנסנו היום, ריכזנו עבורכם טיפים ודוגמאות שיעזרו לכם ליצור טפסי הרשמה אפקטיביים – בקלות ובמהירות.

טפסי הרשמה – איך זה עובד?

אתם מציעים למבקרים באתר שלכם משהו אטרקטיבי עבורם (רצוי שרלוונטי למוצר/שירות שלכם). אך כדי לקבל זאת, עליהם להשאיר את הפרטים שלהם ולאשר לכם ליצור איתם קשר.
כך המבקרים מקבלים את מה שרצו, ואתם מקבלים לידיכם את אפשרות הפז – ליצור איתם קשר ישיר ולהפוך אותם ללקוחות.

רוצים דוגמה לדוגמה? בשמחה.

אתם עסק שמוכר מכונות כביסה ללקוחות פרטיים. באתר החברה אתם ממקמים טופס הרשמה שמציע לגולשים לקבל מכם למייל מסמך מעוצב המכיל את כל הסימונים השונים של הנחיות הכביסה שאף אחד לא יודע לקרוא על גבי תגיות הבגדים.
אבל, כדי לקבל אותו, עליהם למלא את המייל שלהם ולאשר לכם ליצור איתם קשר.
ברגע שמילאו את הטופס, מערכת inwise תשלח להם אוטומטית את המסמך המעוצב. ולאר מספר שעות שתגדירו, ישלח מייל עם המבצעים החמים בחנות או כל מידע אחר שיכול להוביל למכירה ולהפוך את אותו גולש ללקוח חדש, חוזר ובתקווה נאמן לאורך זמן.

קבלו אותם, הטיפים לטפסי הרשמה אפקטיביים

העיצוב

האתר שלכם מכיל מידע שאתם רוצים להעביר לגולשים ומספר מצומצם של פעולות שאתם מעוניינים שהם יעשו באתר. כל פעולה שאתם רוצים שהגולש יבצע באתר שלכם צריכה להיות בולטת ומזמינה, כדי להגדיל את הסיכוי שהגולש יבצע אותה.
לכן, הטיפ הראשון שלנו הוא לעצב טופס הרשמה בולט, כדי שיתפוס את תשומת לב הגולש. אם הגולש לא ישים לב לקיומו של הטופס, אין סיכוי שהוא ימלא אותו.
חשוב מאוד לזכור, שלצד הבולטות של טופס ההרשמה, חשוב לעצב אותו כך שישתלב עם האתר ולא ייראה זר לו. אם אתם משתמשים בפונטים, צבעים ספציפיים, אלמנטים מסוימים באתר – עצבו את טופס ההרשמה שלכם באמצעותם.

המיקום

איפה למקם את טופס ההרשמה באתר שלכם היא שאלה מצוינת וחשובה.
ראשית, אתם יכולים למקם יותר מטופס הרשמה אחד באתר שלכם, בעמודים שונים ורלוונטיים.
אין תשובה אחידה לשאלת המיקום. התשובה מבוססת על התמורה שאתם מציעים בטופס ההרשמה לגולש, ובהתאם – אילו עמודים באתר שלכם רלוונטיים להציע תמורה זו.
בואו נראה למה אנחנו מתכוונים בעזרת דוגמה.
נאמר שהאתר שלכם מספק מתכונים בריאים. אתם רוצים להתמקד באנשים שנמנעים מגלוטן. לטובת מטרה זו ריכזתם מתכונים מיוחדים נטולי גלוטן שאתם מעוניינים לתת במתנה לכל מי שיירשם בטופס ההרשמה שתציבו באתר. במקרה זה, דפים שיכולים להיות רלוונטיים למיקום טופס ההרשמה הם הדף שמרכז את כל המתכונים ללא גלוטן באתר ואולי גם דף הבית.

השדות

דבר נוסף שאתם יכולים לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שגולשים באתר שלכם ימלאו את טופס ההרשמה הוא לוודא שהטופס כולל את כמות וסוגי שדות המידע הרלוונטיים, לא יותר מדי ולא פחות מדי. נתחיל עם סוגי השדות.
ברוב המקרים, צורת ההתקשרות שהגולשים ואתם מעוניינים בה היא דואר אלקטרוני. אנחנו ממליצים בחום שהתמורה שאתם מספקים לגולשים בעבור מילוי טופס ההרשמה תשלח אליהם במייל. לשם כך, באופן טבעי – השדה החשוב ביותר הוא כתובת המייל.
את השדות החשובים ביותר אנחנו ממליצים לסמן כשדה חובה, כך שטופס ההרשמה לא יכול להישלח מבלי ששדות אלו מולאו. (מנגד, אל תסמנו את כל השדות כחובה, כדי לא להקשות או להציק).
השדה השני והשלישי הם שם פרטי ושם משפחה, כדי שתוכלו לפנות לגולשים בשמם. פנייה אישית היא אלמנט חשוב ליצירת מערכת יחסים לאורך זמן עם גולשים ולקוחות.
מעבר לכך, חשבו אם יש שדה שיכול לשמש אתכם ולעזור להפוך את הגולשים ללקוחות נאמנים ומרוצים. שדה שכזה יכול להיות תאריך יום ההולדת שלהם. אנשים אוהבים למלא תאריך זה, כי הם מניחים שבתאריך זה תפנקו אותם במתנה ליום ההולדת שלכם. אתם יכולים גם לציין זאת לצד השדה, לעידוד מילוי של הטופס.
זכרו שאתם יכולים לבקש פרטים נוספים בהמשך, טופס ההרשמה הוא לא ההזדמנות היחידה שלכם לעשות זאת. כמות שדות אופטימלית בטופס הרשמה היא 3-5 שדות. זכרו גם שהמטרה שלכם היא ליצור טופס הרשמה שאפשר למלא בקלות ובמהירות. כמות השדות צריכה להיות בהתאם.
אל תשכחו לוודא שטופס ההרשמה שלכם מכיל אפשרות לסמן וי כאישור הגולשים ליצור איתם קשר. מבלי ששדה זה סומן, יצירת קשר מצדכם עלולה להוות עבירה על חוק הספאם, מקום שאתם בהחלט לא רוצים להיות בו.

התמורה

התחלנו ונסיים בלדבר על התמורה שאתם מציעים לגולשים בעבור מילוי טופס ההרשמה, כי היא חשובה עד כדי כך. התמורה שאתם מציעים צריכה לספק ערך אמיתי, לענות על הצרכים, הכאבים או הבעיות של מי שמבקר באתר שלכם, ולהיות אטרקטיבי מספיק כדי שיסכימו לשתף אתכם את הפרטים שלהם כדי לקבל אותה.