לוגו אינווייז - 3 קווים

עיצוב קמפיין דיוור אפקטיבי

בקמפיין דיוור, כמו בדברים נוספים, עיצוב טוב יכול לחולל הבדל …
לוגו אינווייז - 3 קווים

קמפיינים מוצלחים מרחבי העולם

הצוות שלנו סורק את האינטרנט מדי יום כדי ללמוד על הטרנדים החמים ו…
לוגו אינווייז - 3 קווים

שיפור אחוז פתיחה באמצעות preheader

שימוש ב- preheader או טקסט מקדים זוהי טכניקה מעולה אך לא כ"כ מוכרת להעל…
משפך ביצועים – אחוז הפתיחה של קמפיין דיוור

כיצד לשפר אחוז פתיחה

אחוז פתיחה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר למדידת יעילות של קמפיין…
לוגו אינווייז - 3 קווים

מגמות שיווק ב-2013

בשנת 2013 היינו עדים למספר שינויים בתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ובתחום ה…
לוגו אינווייז - 3 קווים

ג'ימייל – שינוי שעלול להשפיע על אחוזי הפתיחה

שינוי באופן שבו ג'ימייל מטפל בתמונות עלול להשפיע על רישום אחוזי הפתיחה.

A/B testing בדואר אלקטרוני – מה זה, ולמה זה טוב?

המונח A/B testing מתאר פרקטיקה אשר משווה בין שתי ווריאציות של חו…
inwise

סקר Benchmark בנושא שיווק בדואר אלקטרוני לשנת 2013

סקר Benchmark בנושא שיווק בדואר אלקטרוני לשנת 2013
לוגו אינווייז - 3 קווים

עיצוב רספונסיבי בדואר אלקטרוני – כמה דברים שצריך לדעת

עיצוב רספונסיבי בדואר אלקטרוני – כמה דברים שצריך לדעת