נתון של 5 – 10 אחוזי המרה מגולשים ללקוחות, נתון גבוה ומכובד, זו הסטטיסטיקה המוכרת כיום בכל הקשור לשימוש בפופאפים בקמפיין שיווקי. למרות הסטטיסטיקה הזו, שלעין מקצועית נשמעת כמו תרחיש נפלא, הרבה בעלי אתרים עדין מתלבטים האם להשתמש או לא להשתמש בחלונית הקופצנית שלמדנו לשנוא.

במאמר הזה ננסה לעשות סדר בתרחישים, ביתרונות ובחסרונות ולבדוק האם פופאפים הם יותר מפרסומות מעצבנות שקופצות על המסך ואיך אפשר להשתמש בהם בצורה שדווקא תגרום לגולש ליצור איתנו קשר.

לא רק פרסומת – למה משמשים הפופאפים?

הפופאפים, אותם טפסי הרשמה קופצים, תפקידם לאסוף לידים ולהגדיל את רשימת התפוצה,לכן הם מתאימים לכל סוגי האתרים: אתרי מכירות, מידע, שירותים, בלוגים ועוד.

הפופאפים פותחים לנו חלון, תרתי משמע, לעבודה שיווקית ועסקית רחבה. אם נהיה יצירתיים, נשתמש בהם כדי להניע גולשים באתר שלנו לעשות פעולות משמעותיות: החל מהשארת פרטים ורישום לעדכונים ועד להוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם.

הרשמה לדיוורים ועדכונים ובעצם – לאסוף לידים חדשים

השימוש הפופולרי ביותר בפופאפ הוא הרשמה לעדכונים. הצעה לגולשים להרשם לרשימת התפוצה על מנת לקבל ערך מוסף, לדוגמא – תוכן שישלח במייל. זה המקום ליצור הפנייה מדויקת וקצרה, שמתאימה לקהל היעד ומדברת אליו בשפה שהוא מתחבר אליה ומכיר והכי חשוב, לתת סיבה ברורה ומשתלמת להרשמה.

כך למשל אם מדובר בחנות לפאשניסטיות, נוכל להמליץ להן להשאיר פרטים ולשמוע מאיתנו ראשונות על הפריטים החדשים בקולקציה לפני כולם. באתר שקהל היעד שלו הוא אנשי שיווק, נוכל להזמין באמצעות הפופאפ להירשם לקבלת עדכונים על המאמרים הכי חדשניים בתחום.

יצירת קשר ישיר – בטלפון או דרך האתר

באמצעות פופאפ נוכל לאפשר לגולש שנמצא באתר שלנו להשאיר פרטים על מנת שניצור איתו קשר טלפוני ישיר, לצורך קביעת פגישה, קבלת פרטים על השירות שאנו מציעים או מידע נוסף על המוצר שלנו.
בפופאפ זה, ההצעה צריכה להיות מאוד נקודתית וישירה – השארת מספר טלפון לצורך קבלת פרטים נוספים.

הפנייה לבלוג

בלוג הוא כלי מעולה לשיווק וליצירת התעניינות בעסק ובמי שעומד בפרונט שלו. באמצעות פופאפ ניתן ליצור הפניות לבלוג שלנו, להזמין את הגולש באתר שלנו, לקרוא מאמר בבלוג שמרחיב על נושא העמוד שבו הוא נמצא. כך נגרום לגולש להכיר אותנו טוב יותר, להתחבר אלינו ובסוף גם לרכוש מאיתנו מוצר או שירות.

עדכון על אירועים מיוחדים

בין אם מדובר בסדנה חדשה או הרצאה קרובה, פופאפ זו דרך מצוינת לעדכן בכך את הגולשים ולעודד הרשמה. אם אתם יוצאים לדרך עם סדנת לעוגות שמרים חדשה, תוכלו ליידע את הגולשים בבלוג האפייה שלכם על כך באמצעות פופ אפ.

קבלו מאיתנו חמישה טיפים לעיצוב פופאפ

  • חשוב לעצב את הפופאפ בצבעי הלוגו או המיתוג שלנו – כדי שיהיה תואם למראה האתר.
  • ועם זאת – ליצור בו נראות מעניינת ובולטת.
  • הניסוח חייב להיות קצר וקולע ובעיקר – מניע לפעולה מסוימת.
  • הצעה לפעולה אחת בכל פופאפ תגדיל את ההרשמה והלידים הנכנסים.
  • יצירתי, אישי ובשפה של קהל היעד – כך יוצרים המרות.

בעידן שבו החשיפה ברשתות החברתיות הופכת מאתגרת, פופאפ הוא הזדמנות ליצור קשר ישיר ומיידי עם גולשי האתר וליצור לידים איכותיים. הסוד הוא להתנסות, לבדוק איזה עיצוב ונוסח עובד הכי טוב ולהנות מאחוזי המרה גבוהים.