חג הפסח מהווה עוגן שיווקי חשוב בכל ארגון – אך הוא גם עשוי לספק תובנות יקרות ערך ולשדרג את המהלכים השיווקיים שלכם. איך עושים את זה? הנה התשובות לכל הקושיות
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2025/03/Egyptian_Pyramid.png500500מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2025-03-04 15:07:322025-03-23 13:23:17אחד מי יודע: השאלה שאתם באמת צריכים לשאול את עצמכם לקראת פסח
בניית מסע לקוח באקדמיה היא מטלה מורכבת לא פחות מהתואר עצמו: לקהל הרגלים משלו, התחרות גבוהה והתהליך ארוך. אז איך מצליחים כבר מהשיעור הראשון? הנה כל התשובות
צ'אט בוטים הם ערוץ תקשורת מרכזי וחשוב במיוחד, שיכול להוזיל עלויות, לתמוך במכירות ולהעניק תמיכה טכנית ותפעולית. כך תוכלו לבנות ולהטמיע אותם בצורה יעילה – ולהפיק מהם את המיטב
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/09/Female-Robot-3.png10241024מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2025-01-06 09:10:532025-02-03 09:21:57השיחה הכי נוחה: כל מה שצריך לדעת על צ'אטבוטים
ההודעות הטרנזקציונליות הן אלו שהכי רלוונטיות לקהל, שיעור הפתיחה שלהן גבוה והן מניעות במיוחד לפעולה. אז איך מפיקים מהן את המיטב והופכים אותן לאפקטיביות אפילו יותר? הנה המדריך המלא
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/11/TRANSACTIONAL-SMS-HE_font-update.webp400212מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-11-25 10:43:502024-12-01 11:31:22איך להפוך הודעה תפעולית להזדמנות שיווקית
דף נחיתה הוא המקום שבו מתעניינים כבר מגלים עניין אמיתי, ולכן מושקעים בו זמן ומשאבים. בניית העמוד באמצעות AI תאפשר תהליך יעיל, קצר וממיר במיוחד
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/09/יצירת-דף-נחיתה-בקליק.webp241430מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-10-15 14:35:462024-11-11 14:55:15הנחיתה הכי קלה שיש: כך תבנו דף נחיתה עם AI
טיימינג זה הכל בחיים - במיוחד שזה מגיע לתקשורת נכונה ומדויקת עם הלקוחות שלנו. אז מה התזמון הכי נכון? אילו שאלות חשוב לשאול לפני? ואיך ה-AI יכול לעזור גם כאן
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/09/Flowers-3.webp430430מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-09-15 13:54:232024-09-16 11:29:24תחל שנה וברכותיה: מתי הכי נכון לשלוח את ברכת החג?
נקודת מגע היא כל אינטרקציה של מותג עם הלקוח שלו. הענקת ערך באינטרקציה הזו תחזק את האמון של הלקוח ותקדם אותו לעבר הפעולה הרצויה, אך אי-דיוק עלול להוביל לנטישה
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/target-1-e1726466475331.png390408מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-09-09 08:47:312024-11-25 08:46:03לגעת בדיוק בנקודה: איך ליצור נקודות מגע מדויקות עם לקוחות
מותג חדש מבוסס חדשנות וטכנולוגיה הושק בישראל, ובהתאם נבנה מערך תקשורת מהיר, דיגיטלי וחכם עם הלקוחות. התוצאה: תקשורת אפקטיבית, לקוחות מתעניינים ומעורבים והשקה מוצלחת במיוחד
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/12/icon_3-2-e1704714694231.png250356מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-08-18 08:53:562024-09-09 08:54:57פורצת דרך, ישירה וחדשנית: כך משיקים מותג באמצעות תקשורת דיגיטלית עם לקוחות
אחד מי יודע: השאלה שאתם באמת צריכים לשאול את עצמכם לקראת פסח
בהצטיינות יתרה: כך מייצרים קמפיין שיווקי חכם באקדמיה
השיחה הכי נוחה: כל מה שצריך לדעת על צ'אטבוטים
מקדימים תגובה לחסימה: כך תפתרו את חידת השיווק בוואטסאפ
איך להפוך הודעה תפעולית להזדמנות שיווקית
הנחיתה הכי קלה שיש: כך תבנו דף נחיתה עם AI
תחל שנה וברכותיה: מתי הכי נכון לשלוח את ברכת החג?
לגעת בדיוק בנקודה: איך ליצור נקודות מגע מדויקות עם לקוחות
פורצת דרך, ישירה וחדשנית: כך משיקים מותג באמצעות תקשורת דיגיטלית עם לקוחות