paper thumb

איך אוטומציה שיווקית באינטרנט יכולה לעזור לעסק שלך?

לאחרונה השקנו ב inwise יכולת חדשנית ומאוד משמעותית – "אוטומציה שיווקית". האוטומציה, למי שלא מכיר, מאפשרת ליצור מראש תסריטי התנהגות שברגע שהם רצים, המערכת עובדת כמו טייס אוטומטי – היא מאזינה למה שמתרחש, מחליטה איך להגיב וכמובן דואגת לביצוע הפעולות. הכל כמובן, בהתאם לתסריטים שהגדרתם מראש, אבל התוצאה היא התייחסות ופעילות שיווקית מתוחכמת ואישית יותר […]

לימדו מסיפורי הצלחה של שיווק דיגיטלי ישיר – לקוחות מספרים

לכבוד יום העסקים הקטנים, החלטנו לרכז עבורכם את 5 הטיפים הטובים ביותר שקיבלנו מלקוחות inwise הנהנים מהצלחה משגשגת: איך ומה לעשות בניהול הקמפיינים כדי להניב את ההצלחה הגדולה ביותר – במכירות, בשיווק, במיתוג ובאסטרטגיה.

ברכה לפסח ללקוחות: ברכה מההגדות שהלקוחות שלכם לא ישכחו

רובנו שולחים בתקופת הפסח ברכת חג שמח ללקוחות. אנחנו משקיעים מאמץ, חושבים, כותבים ומעצבים… אך עם יד על הלב, כמה מהברכות האלה נושאות פרי ומגדילות את כמות הפניות? כשחושבים על זה, ההתעלמות ההמונית של רוב הלקוחות מברכות החג היא מאוד הגיונית, לנוכח הצפת הברכות ברשתות החברתיות, בווטסאפ ובמייל.

רוצים ניוזלטר עם יותר תמונות? השתמשו בגלריה

בעזרת עורך התוכן, אתם מוסיפים אלמנט של "תמונה" כאשר אתם רוצים להוסיף תמונה לבלוק. כמות התמונות שאתם יכולים להכניס תלויה בבלוק שלכם – אם מדובר בבלוק של טור אחד, תוכלו להכניס תמונה אחת. אם מדובר בבלוק של שני טורים, תוכלו להכניס 2 תמונות, ואם מדובר בבלוק של 3 טורים – 3 תמונות.

למה דיוור ב GMAIL מגיע ללשונית PROMOTIONS?

חלק לא מבוטל מאנשי הקשר שלכם קורא את המיילים שלו – וביניהם גם את הדיוורים שלכם – בתיבת המייל של GMAIL. לפני לא מעט זמן כבר, GMAIL עשתה מהלך משמעותי בתיבת המייל, בו חילקה את התיבות ללשוניות, כך שכל המסרים השיווקיים נכנסים אוטומטית ללשונית PROMOTIONS. מהלך זה הוא ידידותי למשתמש, כי בעצם מחלק אוטומטית את […]

שיפורים וחידושים – עדכון גרסה יוני 2016

אנחנו שמחים לעדכן במספר חידושים ושיפורים במערכת inwise שיאפשרו לכם יכולות מתקדמות יותר לשיווק דיגיטלי וכמובן עבודה נוחה ופשוטה יותר במערכת. ריכזנו את התכונות המרכזיות החדשות: פילוח – מנגנון פילוחים פשוט ועוצמתי שיאפשר לכם ליצור קבוצת אנשי קשר על פי מאפיינים וחיתוכים שונים ובכך למקד יותר את קהל היעד שלכם בכל דיוור. זמני שליחה אסורים – […]

טיפים לבניית דף נחיתה

כיצד לבנות דף נחיתה מנצח? הנה לכם כמה טיפים בדרך להצלחה…

כיצד לבנות דף נחיתה מנצח? הנה לכם כמה טיפים בדרך להצלחה… דף נחיתה טוב הוא כזה שבסופו של דבר הלקוח הפוטנציאלי משאיר את פרטיו או רכש את המוצר. לפני שאתם ניגשים לבנות דף נחיתה עליכם: להחליט מה הפעולה אותה יבצע הגולש להבין למה הגולש מצפה למצוא את הדרך בין מה שהגולש רוצה למה שאתם רוצים […]

דיוור A/B Testing – מהות ודרכים ליישום

בפוסט זה נעסוק בתהליך המחשבה מאחורי יצירת דיוור A/B Testing. לפני שנעמיק בנושא ברצוני לציין שהפוסט עוסק במושגים מתקדמים יותר מתחום ה-A/B Testing, לכן במידה וזו הפעם הראשונה שאתם נתקלים במושג זה, אנחנו ממליצים לקרוא באתר את הפוסט הקודם בנושא.

מייל טרנזקציונלי (TRANSACTIONAL EMAIL)

מייל טרנזקציונלי (לפעמים מכונה "מייל תפעולי") הינו מייל שנשלח כתגובה לפעולה שמתבצעת. פעמים רבות יש צורך בשליחת מייל אינדיבידואלי ללקוח בשל פעולה שהנ"ל ביצע. במקרים כאלו משתמשים במיילים טרנזקציונלים אשר נשלחים לפי מערכת כללים מוגדרת (באופן דומה למייל אוטומטי).