ההודעות הטרנזקציונליות הן אלו שהכי רלוונטיות לקהל, שיעור הפתיחה שלהן גבוה והן מניעות במיוחד לפעולה. אז איך מפיקים מהן את המיטב והופכים אותן לאפקטיביות אפילו יותר? הנה המדריך המלא
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/11/TRANSACTIONAL-SMS-HE_font-update.webp400212מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-11-25 10:43:502024-12-01 11:31:22איך להפוך הודעה תפעולית להזדמנות שיווקית
דף נחיתה הוא המקום שבו מתעניינים כבר מגלים עניין אמיתי, ולכן מושקעים בו זמן ומשאבים. בניית העמוד באמצעות AI תאפשר תהליך יעיל, קצר וממיר במיוחד
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/09/יצירת-דף-נחיתה-בקליק.webp241430מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-10-15 14:35:462024-11-11 14:55:15הנחיתה הכי קלה שיש: כך תבנו דף נחיתה עם AI
טיימינג זה הכל בחיים - במיוחד שזה מגיע לתקשורת נכונה ומדויקת עם הלקוחות שלנו. אז מה התזמון הכי נכון? אילו שאלות חשוב לשאול לפני? ואיך ה-AI יכול לעזור גם כאן
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/09/Flowers-3.webp430430מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-09-15 13:54:232024-09-16 11:29:24תחל שנה וברכותיה: מתי הכי נכון לשלוח את ברכת החג?
נקודת מגע היא כל אינטרקציה של מותג עם הלקוח שלו. הענקת ערך באינטרקציה הזו תחזק את האמון של הלקוח ותקדם אותו לעבר הפעולה הרצויה, אך אי-דיוק עלול להוביל לנטישה
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/target-1-e1726466475331.png390408מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-09-09 08:47:312024-11-25 08:46:03לגעת בדיוק בנקודה: איך ליצור נקודות מגע מדויקות עם לקוחות
מותג חדש מבוסס חדשנות וטכנולוגיה הושק בישראל, ובהתאם נבנה מערך תקשורת מהיר, דיגיטלי וחכם עם הלקוחות. התוצאה: תקשורת אפקטיבית, לקוחות מתעניינים ומעורבים והשקה מוצלחת במיוחד
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/12/icon_3-2-e1704714694231.png250356מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-08-18 08:53:562024-09-09 08:54:57פורצת דרך, ישירה וחדשנית: כך משיקים מותג באמצעות תקשורת דיגיטלית עם לקוחות
חברות רבות נדרשות להעביר מסרים שונים לקהלים שונים בערוצים שונים, תוך כדי עמידה בדרישות אבטחת מידע ורגולציה. אבל איך עושים את זה אינטואיטיבי, פשוט ואפילו לייצר ערך לקהל.
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/12/icon_3-2-e1704714694231.png250356מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2024-07-30 08:29:222024-08-15 17:23:52ממוקד, מאובטח ונוח לתפעול: כך בונים מערך תקשורת ישירה ורב ערוצית
לצד פיתוחים והוספת יכולות בתחום ה AI, התמקדנו בגרסה זו בכלים שיאפשרו לכם לנהל טוב יותר את העבודה עם inwise
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2024/06/תדירות-שליחה.webp241430shaichttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngshaic2024-06-04 16:54:502024-06-06 09:01:46עדכוני גרסה – יוני 2024
מקדימים תגובה לחסימה: כך תפתרו את חידת השיווק בוואטסאפ
איך להפוך הודעה תפעולית להזדמנות שיווקית
הנחיתה הכי קלה שיש: כך תבנו דף נחיתה עם AI
תחל שנה וברכותיה: מתי הכי נכון לשלוח את ברכת החג?
לגעת בדיוק בנקודה: איך ליצור נקודות מגע מדויקות עם לקוחות
פורצת דרך, ישירה וחדשנית: כך משיקים מותג באמצעות תקשורת דיגיטלית עם לקוחות
ממוקד, מאובטח ונוח לתפעול: כך בונים מערך תקשורת ישירה ורב ערוצית
המסר הנכון, במינון המדויק: כך ה-AI יעזור לכם בתקשורת הפנים הארגונית
עדכוני גרסה – יוני 2024