ב- קמפיינים

המאפיין של תוכן דינמי, מאפשר לבחור אילו רכיבים בדיוור יופיעו לכלל אנשי הקשר ואילו יהיו חשופים רק בפני חלק מהם, בהתאם להעדפות ותחומי העניין שלהם.
כך שבמקום לשלוח את אותו הקמפיין לכל אנשי הקשר (שיתכן ואינו רלוונטי לכולם) או ליצור קמפיינים שונים לקבוצות שונות, ניתן ליצור קמפיין אחד ובו להגדיר ולהתנות את תצוגת התכנים.

ההתניות של התוכן הדינמי מבוססות על שדות המידע של אנשי הקשר, לכן, תחילה יש ליצור ולעדכן שדות אלו – למדריך הוספת שדות אישיים לדיוור.

במהלך עריכת הקמפיין, במסך עיצוב הקמפיין, יש להקליק על הרכיב הרלוונטי אותו תרצו לחשוף רק לחלק מאנשי הקשר שלכם.
בחלונית העריכה יש להקליק על "עריכה" תוכן מותאם.

תוכן דינאמי

בחלונית תוכן מתואם הגדירו את התנאים שצריכים להתקיים על מנת שהתוכן יוצג לאנשי הקשר.

דוגמאות:

    1. התמונות של בגדי הנשים הוגדרו כתוכן מתואם כך שרק אנשי הקשר אשר המגדר שלהם הוא נקבה יראו תמונות אלו בדיוור שיקבלו.
      תוכן מתואם - מגדר - אישה
    2. התמונות של בגדי הגברים הוגדרו כתוכן מתואם, כך שהן יוצגו רק בדיוור של אנשי הקשר אשר המגדר שלהם הוא זכר
      וגם

      אזור המגורים שלהם הוא דרום.תוכן-מתואם-גבר-דרום
    3. התוכן המתואם יוצג רק לאנשי הקשר שאחד מהתנאים הבאים מתקיים אצלם:
      אזור המגורים שלהם הוא צפון
      או
      תאריך ההרשמה שלהם הוא אחרי 01/01/2020

דוגמה להתנייה 2 - תוכן מותאם

ניתן להוסיף שדות התנייה נוספים על ידי הקלקה על "+" או להסיר על ידי הקלקה על "-"

לסיום, יש להקליק על "שמור וצא" ולהמשיך בעיצוב הקמפיין, הגדרתו ושליחתו.