ב- קמפיינים

לשילוב תמונות בקמפיין האימייל/ניוזלטר, תרומה רבה להצלחת הקמפיין. מעבר להיותן כלי חזותי שלוכד את תשומת הלב, הן גם מעלות את סיכויי ההצלחה של הקמפיין להעביר את המסרים השיווקיים באופן בהיר ומשכנע, לשדר מיתוג אחיד, לעורר עניין ולהוביל לפעולה רצויה מצד הלקוחות.

אילו פורמטים של קבצים ניתן לשלוח בדיוור?

ניתן לשלוח קבצי תמונות בפורמטים: JPG/PNG/GIF
אלו הם פורמטי התמונה הנפוצים ביותר הנתמכים על ידי כל הדפדפנים והתוכנות/

האם ניתן להעלות לאזור המדיה תמונה כקובץ PDF

לא ניתן להעלות תמונה לאזור המדיה בפורמט PDF.
יש לכך מספר סיבות:

  1. קבצי PDF הם קבצים גדולים וכבדים יותר ועלולים לפגוע בהגעת הקמפיין לתיבת הדואר של אנשי הקשר שלכם, להאט את קצב השליחה וזמן הטעינה של המייל.
  2. קובץ PDF מורכב יותר ועלול לכלול גם תכנים אחרים שלא נתמכים כראוי.
  3. קבצי PDF קשים יותר לסריקה ולניקוי מאיומי אבטחה כגון תוכנות זדוניות.

אבל אם יש לי תמונה בפורמט של PDF מה עלי לעשות?

בפעולה פשוטה מאוד, ניתן להמיר קובץ PDF לפורמט של JPG/PNG
ישנם כלים חינמיים רבים ברשת, כדוגמת:
https://www.ilovepdf.com/pdf_to_jpg
https://pdf2jpg.net/

לאחר המרת הקובץ, שמרו אותו והעלו לאזור המדיה
כעת תוכלל לשלב אותו בקמפיין הדיוור שלכם