ב- אנליטיקס תגיות: סטטיסטיקהפילוחרשימת תפוצה

בזכות האנליטיקס של inwise, באפשרותכם לנתח תוצאות של קמפיינים שנשלחו ולבדוק האם ועד כמה הם הצליחו. המערכת מאפשרת לבצע שאילתות מתקדמות – להגדיר קריטריונים, לסנן וליצור רשימות של אנשי קשר על פי מאפיינים התנהגותיים.
לדוגמה: הצגת פרטי אנשי קשר שפתחו קמפיין "יעדים לחופשה" ואף להגיע לרזולוציה של אנשי קשר שהקליקו על לינק "חופשת סקי" בתוך קמפיין זה.

על מנת להגיע לדף "נתוני סטטיסטיקה של אנשי קשר" יש להקליק על לשונית "אנליטיקס" בסרגל התפריטים הראשי, בצידו הימני של המסך (1). בחלונית השמאלית, תחת "קיצורי דרך", יש להקליק על"נתוני סטטיסטיקה של אנשי קשר" (2)

סטטיסטיקה של אנשי הקשר

 

המסך שיפתח מחולק לשני אזורים:

  1. נתוני הרשמה והסרה מתפוצה – בחלונית העליונה, ישנן 2 לשוניות בינהן ניתן לעבור:
    – הרשמה: נתונים על המקור ממנו נרשמו אנשי הקשר: טופס הרשמה,  ייבוא, הכנסה ידנית, ועוד.
    – הסרה מתפוצה: נתונים על המקור ממנו הסירו עצמם אנשי הקשר.
    גרפים אלו הינם אינטראקטיביים, ניתן לבחור אילו נתונים יוצגו בהם, על ידי סימון תיבות הבחירה הנמצאות בתחתית הגרף. לדוגמה, על מנת לצפות בנתוני היבוא וטופס הרשמה, יש לסמן רק את תיבות בחירה אלו. הנתונים עדכניים לששת החודשים האחרונים.נתוני סטטיסטיקה לפי משתנים שונים
  2. נתוני סטטיסטיקה של אנשי הקשר – בחלונית התחתונה מוצגים נתוני שאילתות מתקדמות: פתיחת דיוורים, הקלקות, מילוי טופס ועוד. נתונים אלו עדכניים לחודש האחרון. כדי לבצע שאילתות מתקדמות, יש להקליק על "יצירת שאילתות מתקדמות", בתחתית השמאלית של המסך.
יצירות שאילתות מתקדמות

החלון שיפתח מחולק לשלושה אזורים:

  1. בחירת קבוצת אנשי קשר – יש לבחור את קבוצת אנשי הקשר אשר עליה תרצו לבצע את השאליתא ולצפות בנתונים לגביה. ניתן לבחור את אחת הקבוצות שבחשבונכם או את כולן.
  2. בחירת טווח תאריכים – בחירת טווח הזמנים עליו תופעל השאילתא.
  3. הוספת מסננים נוספים – בחירת הקריטריונים והתנאים לביצוע הסינון. ניתן לבחור בין 6 קריטריונים: פתחו, הקלקות, מילאו טופס, שלחו לחבר, הדפסה, חוזרים.

הגדרת המשתנים לשאילתות המתקדמות

 

יש להגדיר עבור כל אחד מהמסננים, אחד משלושת התנאים הבאים: יותר מ-/פחות מ-/שווה.

על מנת להוסיף מסננים נוספים, יש להקליק על סימן הפלוס הכחול (+) לצד "יצירת שאילתות מתקדמות". ניתן להוסיף עד 5 שאילתות.הוספת מסננים נוספים לשאילתות המתקדמות

 

 

לאחר סיום הגדרת הקריטריונים והתנאים, יש להקליק על כפתור "הצג". אנשי הקשר העונים על כל הקריטריונים שהוגדרו, יוצגו בטבלה השמאלית.
ניתן לייצא את אותם אנשי הקשר שמופיעים בשאילתא לקובץ CSV וליצור מהם קבוצה חדשה או לייבא אותם לקבוצה קיימת.

שימוש בתוצאות השאילתא

 

נתונים אלו יאפשרו לכם להתאים את הקמפיין הבא שתשלחו לאנשי הקשר שלכם. בהמשך לדוגמה מתחילת המדריך, לאותם אנשי קשר שפתחו את הלינק "חופשת סקי" בקמפיין "יעדים לחופשה", ניתן לשלוח דיוורים על מבצעים אטרקטיביים של חופשות סקי.