ב- אנליטיקס תגיות: מיקוםנתוני פתיחהסטטיסטיקהפילוח

בזכות האנליטיקס של inwise, באפשרותכם לנתח תוצאות של קמפיינים שנשלחו ולבדוק האם ועד כמה הם הצליחו. ניתוח תוצאות קמפיינים לפי אזורים גיאוגראפיים יסייע לכן להתאים ולתכנן את הקמפיינים הבאים שלכם בצורה חכמה ומושכלת יותר לפי הנגישות של השירות / המוצר באזור המגורים של אנשי הקשר.

ישנן 2 דרכים להגיע למסך "אנליטיקס":
  1. במסך הכניסה הראשי, יש להקליק על לשונית "קמפיינים", בסרגל התפריטים הראשי, בצידו הימני של המסך. יפתח מסך "קמפיינים", ובו רשימת הקמפיינים שבניתם. בשדה של כל קמפיין שנשלח ישנו כפתור "אנליטיקס", לחיצה עליו תוביל למסך האנליטיקס של הקמפיין.
  2. לחילופין, ניתן להקליק על לשונית "אנליטיקס" בסרגל התפריטים הראשי. באזור האנליטיקס בחלונית השמאלית, תחת "קיצורי דרך", יש להקליק על "קמפיינים שנשלחו".

 

פעולה זו תציג רשימה של כל הקמפיינים האחרונים שלכם, יש לבחור את הקמפיין הרלוונטי.
במסך שנפתח מוצגים נתוני הקמפיין: משפך הביצועים, פרטי הקמפיין, ונתונים סטטיסטיים נוספים. בתחתית המסך מוצגת מפה בשם "נתוני פתיחה לפי מיקום גאוגרפי". המפה הינה אינטראקטיבית, וניתן להזיזה עם העכבר כדי לנוע ברחבי הגלובוס, להתקרב ולהתרחק. בצידה השמאלי של המפה, ישנו מקרא, העיגולים הצבעוניים מסמנים את כמות הפתיחות של הקמפיין:
עיגול סגול מסמל עד 500 פתיחות, כחול מסמל בין 5,000-500 פתיחות, וירוק מעל ל-5,000 פתיחות.

מפה גיאוגרפית

ניתן לצפות במפה לוויינית, על ידי לחיצה על הכפתור Satellite בחלקה העליון הימני של המפה.

מפה לווייניתניתוח נתונים אלו, יאפשר לכם לבנות קבוצות של אנשי קשר בצורה נכונה ומושכלת ולשלוח להם דיוורים מותאמים וממוקדים.
איך מנהלים קבוצות של אנשי קשר? לצפייה במדריך