ב- דפים וטפסיםקמפיינים תגיות: התאמה אישיתתגיות

הוספת תגיות ייעודיות של אייקונים, מייעלת את פעילות הנמענים בתוכן הדיוור, ומעלות את הסיכוי לתגובתיות ולפעולה מצידם.
תגית – קיצור לפקודה, שניתן להטמיע במקומות שונים ברחבי הדיוור לפי בחירתכם. התגית היא מעין קיצור דרך, המאפשרת הטמעה פשוטה של פעולות נפוצות (שלח להדפסה, הסרה מרשימת התפוצה ועוד).
לדוגמה, התגית ששמה Print תייצר אייקון קטן של מדפסת. בלחיצה עליה יוכל איש הקשר לעבור אוטומטית לתצוגה מקדימה של הדיוור לפני הדפסה שלו.

הוספת תגית לרכיב טקסט

במהלך עריכת הקמפיין, במסך עיצוב הקמפיין, יש לעמוד ולהקליק על המקום הייעודי בו תרצו להוסיף את התגית. בסרגל העריכה שיפתח בתפריט "תגיות מותאמות" יש לבחור את התגית הרלוונטית.

תגיות

 

התצוגה של התגית במהלך עריכת הדיוור תופיע כשם התגית באנגלית בין 2 סולמיות. כך תראה התגית #print#:

תצוגת התגית print

לאחר השליחה, הכיתוב בתגית יהפוך לאייקון של מדפסת. הקלקה על אייקון זה תוביל את איש הקשר לתצוגה מקדימה של הדיוור – לפני הדפסתו.

תגית #print# בקמפיין

הוספת תגית לכפתור

בתפריט העריכה שיפתח, יש להקליק על "קישור".

הוספת קישור מכפתור
בסוג קישור – לבחור "כתובת URL". בשדה סוג הפרוטוקול (1) "אחר". ובשדה כתובת URL (2) להקליד את התגית הרלוונטית.

תגיות מותאמות
שלח לחבר: #ShowSendToFriendsFormShort#
הסרה מדיוור: #Unsubscribe#
אם אינך רואה מייל זה: #clickIfCantSeeLink#
הדפסה: #PrintShort#
דיווח על דיוג: #AbuseReportShort#
עדכון פרטי איש קשר: #RecipientUpdateStartProcessShort#
נגישות: #AccessibleVersion#

הוספת תגית לתמונה

בתפריט העריכה שיפתח, יש להקליק על "עריכת קישור".
הוספת קישור מתמונהבסוג קישור – לבחור "כתובת URL". בשדה סוג הפרוטוקול (1) "אחר". ובשדה כתובת URL (2) להקליד את התגית הרלוונטית – בהתאם למוסבר בהוספת תגית לכפתור.

 

פירוט התגיות הקיימות במערכת ופעולתן:

שלח לחבר – תגית זו מאפשרת שליחה לחבר ב-forward. הקלקה על קישור זה תוביל את איש הקשר לטופס, שבו הוא יוכל למלא את שמו וכתובת האימייל שלו, ואת שם חברו ואת כתובת האימייל שלו. הדבר שונה מהקלקה על forward רגיל באימייל, משום שתגית זו מאפשרת ניתוח סטטיסטי באזור האנליטיקס במערכת, ונכללת בסטטיסטיקות שבמערכת.

שלח לחבר – מקוצר – תגית זו מאפשרת שליחה לחבר ב-forward, ויוצרת לינק שאותו אפשר להטמיע ברחבי הדיוור (כמו בתמונה או בטקסט לבחירתכם). תגית זו מאפשרת ניתוח סטטיסטי באזור האנליטיקס במערכת, ונכללת בסטטיסטיקות שבמערכת.

הסרה מדיוור – תגית ההסרה מרשימת התפוצה. ניתן להכניס את התגית הזו כקישור בתמונה או בטקסט, ברחבי הדיוור.
**ההסרה מרשימת התפוצה מופיעה בדיוור כברירת מחדל – גם אם לא הכנסתם את התגית בעצמכם. אם בחרתם למקם את התגית במקום כלשהו בדיוור, התגית תבטל את ברירת המחדל, ותופיע במקום שאתם בחרתם.

הסרה מדיוור מורחב – תגית ההסרה מרשימת התפוצה, המייצרת טקסט ברירת מחדל, המוגדר במערכת: "להסרה מרשימת התפוצה לחץ כאן"

אם אינך רואה מייל זה כראוי לחץ כאן – תגית המייצרת את הטקסט "אם אינך יכול/ה לראות מייל זה לחץ/י כאן". הקלקה על קישור זה תוביל את איש הקשר לתצוגה אינטרנטית ורספונסיבית של הדיוור.

קישור אם אינך רואה מייל זה כראוי – תגית זו מובילה את איש הקשר לתצוגה אינטרנטית ורספונסיבית של הדיוור. היא יוצרת לינק, אותו ניתן להטמיע ברחבי הדיוור (כמו בתמונה או בטקסט לבחירתכם).

פרטי המפרסם – קישור זה כולל בדיוור את פרטי המפרסם, כלומר את פרטיכם. תוכלו לכלול טקסט המכיל את המידע שלכם בהגדרה 225, ולהפעיל אותה בהגדרה 227.

פרסומת – תגית זו מוסיפה את המילה "-פרסומת-" בגוף הדיוור. תוכלו לכלול את המילה הזו באופן אוטומטי בשרות הנושא של הקמפיין, באמצעות הגדרה 226.

הדפסה – תגית זו מאפשרת הדפסה של הדיוור, ויוצרת אייקון קטן של מדפסת. הקלקה על תגית זו תוביל את איש הקשר לתצוגה מקדימה לפני הדפסה.

הדפסה מקוצר – תגית זו יוצרת קישור, המוביל לתצוגה מקדימה שלפני הדפסה. אפשר להטמיע את הקישור שהתגית מייצרת בטקסט או בתמונה.

פתיחת מייל – תגית זו מייצרת תמונה מזערית ושקופה בדיוור. כשהדיוור נפתח, התמונה כמו מזהה את פתיחת הקמפיין – וכך נשלחת הסטטיסטיקה של פתיחת המיילים למערכת. תגית זו נטמעת באופן אוטומטי בכל קמפיין שיוצא.

עדכון פרטי איש קשר מקוצר – – תגית זו מאפשרת להוסיף לדיוור טופס לעדכון פרטים. יחד עם זאת, תוכלו להעתיק את התגית #RECIPIENTUPDATESTARTPROCESS#, ולהדביק אותה בדיוור במקום שאתם תבחרו.
**תגית זו דורשת פעולה נוספת, של יצירת טופס עדכון פרטי איש קשר. תוכלו לקרוא על כך במדריך זה.

 

כעת, כשסיימתם לבנות את קמפיין המייל, ניתן ומומלץ להמשיך ולחזק את הקשר עם הנמענים שלכם. אחת הדרכים היא היא שליחת הודעות SMS עם הטבה עבור אחד המוצרים או השירותים שהופיעו בקמפיין האימייל ששלחתם.