ב- קמפיינים תגיות: זמני שליחהקמפיינים

במקרים בהם שליחת קמפיין מייל או SMS עלולה ליצור עומס על מוקד שירות הלקוחות, או במידה והקמפיין מקושר למערכות תומכות שעלולות לקרוס מהעומס (אתר אינטרנט, מיניסייט וכדומה), מומלץ להגביל את קצב שליחת הקמפיינים. כך שלא ישלחו בבת אחת מאות מיילים או הודעות טקסט, אלא לפזר את השליחה על פני פרק זמן.

כיצד מגבילים ומגדירים את קצב השליחה?
תחילה, יש ליצור קמפיין חדש. לצורך כך, ניתן להיעזר במדריך ליצירה ועיצוב קמפיין אימייל או במדריך ליצירת קמפיין SMS
בסיום תהליך יצירת הקמפיין, במסך האחרון "תזמון ואישור שליחת הקמפיין", ניתן להגדיר את הגבלת קצב השליחה של הקמפיין.

יש להקליק על "הגבלת קצב שליחה" (1) ולסמן (וי) בשדה "הגבלת הקצב ל".
עדכנו את מספר המיילים או ה – SMSים המקסימלי אותם תרצו לשלוח בכל פעם ואת פרק הזמן אליו תרצו להגביל: שעה או יום.
בדוגמה מטה, הגבלנו את השליחה ל – 200 מיילים בכל שעה.

הגבלת קצב שליחת מיילים