ב- אנליטיקס תגיות: נתוני פתיחהסטטיסטיקהקבוצות

בזכות האנליטיקס של inwise, באפשרותכם לנתח תוצאות של קמפיינים שנשלחו ולבדוק האם ועד כמה הם הצליחו. ניתוח תוצאות קמפיינים לפי קבוצות אנשי קשר שונות, יאפשר לכם להבין לאילו קבוצות הקמפיין שלכם היה רלוונטי יותר, ולאילו פחות. כך תוכלו לתכנן את הקמפיינים הבאים שלכם בצורה חכמה ומושכלת יותר ולשלוח דיוורים לקבוצות ספציפיות של אנשי קשר לפי מאפיינים שתגדירו.

ישנן 2 דרכים להגיע למסך "אנליטיקס":
  1. במסך הכניסה הראשי, יש להקליק על לשונית "קמפיינים", בסרגל התפריטים הראשי בצידו הימני של המסך (1). במסך "קמפיינים", מופיעה רשימת הקמפיינים שבניתם. בשדה של כל קמפיין שנשלח ישנו כפתור "אנליטיקס", לחיצה עליו תוביל למסך האנליטיקס של הקמפיין הרלוונטי.
  2. לחילופין, ניתן להקליק על לשונית "אנליטיקס" בסרגל התפריטים הראשי בצידו הימני של המסך (2). בחלונית "קיצורי דרך", הקליקו על כפתור "קמפיינים שנשלחו".

פעולה זו תציג רשימה של כל הקמפיינים האחרונים שלכם, יש לבחור את הקמפיין הרלוונטי. במסך שנפתח מוצגים נתוני הקמפיין: משפך הביצועים, פרטי הקמפיין, ונתונים סטטיסטיים נוספים על הקמפיין.

אנליטיקס - רשימת הקמפיינים שנשלחו

במסך משפך הביצועים, ניתן לעבור בין הקבוצות השונות אליהן הקמפיין נשלח, דרך תפריט בחירת הקבוצות שמופיע משמאל לאיור. בחירה של אחת מהקבוצות תציג את נתוניה בלבד במשפך הביצועים. מרגע שהקבוצה נבחרה, הנתונים שיופיעו בטבלה יתייחסו לקבוצה זו בלבד. בכל רגע ניתן להקליק על תפריט בחירת הקבוצות ולהציג קבוצה אחרת.

אנליטיקס - משפך ביצועים

ניתוח נתונים אלו, יאפשר לכם לבנות קבוצות של אנשי קשר בצורה נכונה ומושכלת ולשלוח להם דיוורים מותאמים וממוקדים.
איך מנהלים קבוצות של אנשי קשר? לצפייה במדריך