ב- אוטומציות שיווקיות

עבדתם קשה וכבר הטמעתם מערכת מידע בעסק שלכם, כל המידע והפעולות שביצעו הלקוחות, הלידים ואולי אפילו התורמים שלכם נשמר ומתעדכן שם בצורה נהדרת.
איך עכשיו תוכלו להשתמש באותו מידע שנאסף, כדי לייצר אוטומציה שיווקית מבלי להתחיל הכל מחדש במערכת חדשה?

האינטגרציה של inwise למערכות חיצוניות ומאגרי נתונים, מאפשרת זרימה של המידע בין המערכות. תוכלו להגדיר, שבעקבות אירוע שהתרחש באחת המערכות הארגוניות שלכם (הצטרפות/רכישה/עדכון פרטים ועוד) תופעל אוטומציה שיווקית דרך inwise. לדוגמה:

לקוח הצטרף לשירות או קנה מוצר
פרטיו התעדכנו ב CRM שלכם
שלחו לו אימייל אישי עם טיפים ורעיונות שיעזור לו במוצר הספציפי אותו קנה
לאחר שבוע שלחו אימייל המציע עזרה
ולאחר שבועיים SMS עם הטבה לרכישת מוצר משלים
כמובן שביום הולדתו אל תשכחו לשלוח ברכה במייל עם קוד הטבה.

זוהי רק דוגמה לאוטומציה שיווקיות שתוכלו ליצור בזכות החיבור של inwise עם מערכות חיצונית, באמצעות הגדרת תהליכים אוטומטיים של שליחת של SMS ו/או אימייל בעקבות אירוע מסוים, באמצעות  ממשק ה – API.

שלב 1 – יצירת אוטומציה בחשבון inwise

יש להכנס לחשבון ה inwise שלכם וליצור אוטומציה ריקה חדשה (1).

טריגר

יש לערוך את הטריגר (2) ולבחור בשדה "סוג הטריגר": "טריגר מותאם" (3)

בשדה "מזהה" הקלידו את מחרוזת הזיהוי (שם או מספר).
מזהה זה ישמש אתכם ליצירת קריאה במערכת שלכם, בדוגמה זו (4): "Customer_onboarding"

אוטמציה שיווקית - תהליך קליטת לקוח דרך ממערכות חיצוניות

פעולה

המשיכו לעריכת הפעולה שתרצו שתתבצע (שליחת SMS/ שליחת אימייל/עדכון פרטי איש קשר/שליחת עדכון למנהל וכדומה).
ניתן לערוך את ההשהיות – שליחה לאחר X דקות/ימים.
ולערוך את הפילטרים על פי הצורך (לשלוח רק למי שרכש מוצר  ספציפי מסוים בשלושה חודשים האחרונים).

מידע נוסף על עריכת אוטומציות – במדריך זה 

שלב 2 – הפעלת האוטומציה באמצעות קריאה לממשק API

קראו למתודת POST /automations/customTrigger בממשק inwise
יש לעדכן בפרמטרים את מזהה האוטומציה, כפי שהגדרתם בשלב הקודם (Customer_onboarding).
במידה ותרצו שיופיעו שדות אישיים של אנשי הקשר בקמפיין שישלח, יש לעדכן זאת במתודה, באופן הבא:
{
"identifier":"Customer_onboarding",
"contact_data": {
"fields":[
{"name":"0","content":""},
{"name":"1","content":"Michal"},
{"name":"2","content":"123abc567"}
],
"email":"[email protected]",
"mobile_number":"972541111111",
"external_id":"00368000009KSWAAA4"}
}

מידע נוסף על שימוש בממשק API במדריך זה.

ניתן להפעיל את הממשק גם באמצעות: Salesforce, Zapier