מדוע כדאי להשתמש במערכת דיוור אלקטרוני?

אם אתם שולחים ניוזלטר לאנשי קשר רבים, השורות הבאות מיועדות לכם. האם בעקבות הדיוור נתקלתם בעומס על השרת שלכם ובזבזתם שעות ארוכות עד שנשלחו כל המיילים? האם לאחר הדיוור התיבה שלכם התמלאה במיילים חוזרים? האם כבר קרה לכם פעם, ששכחתם להצניע את רשימת הכתובות אליהן שלחתם את הניוזלטר או שהוא נשלח, בטעות, עשרות פעמים לאותה כתובת עד שלבסוף התקבלה נגדכם תלונה ונחסמתם סופית?! את כל אלו ניתן היה למנוע לו השתמשתם במערכת דיוור מקצועית. שימוש במערכת כזו אמנם עולה כסף, אך הוא חוסך זמן רב, וכידוע – זמן הוא כסף.

דיוור לרשימות תפוצה המכילות עד עשרות בודדים של אנשי קשר, ניתן לבצע כמעט ללא קושי באמצעות שרתי דואר אלקטרוני של ספקי אינטרנט. אך אם הצורך הוא בדיוור מאות או אלפי מכתבים ישנן כמה סיבות טובות להשתמש במערכות דיוור אלקטרוני מקצועית:

שרתים, עומסים ואבטחה
מערכת דיוור אלקטרוני פועלת משרת חיצוני, ואין לה כל נגיעה לשרת של המייל הפרטי שלכם כך שאין חשש מכניסת כתובת הדואר האלקטרוני "לרשימות שחורות"
(Black lists) שיחסמו את אפשרויות הדיוור שלכם לחלוטין.
המערכת מווסתת עומסים על שרתי דיוור ומונעת את זיהוי המכתב, בטעות, כדואר זבל (SPAM) כך שאחוז המכתבים המגיעים לתיבות הדואר של אנשי הקשר הוא גבוה לעומת דיוור באמצעים רגילים.
מערכת דיוור מקצועית מאבטחת את רשימת הכתובות שלכם ומונעות חשיפת רשימת מכותבים שעלולה לקרות בדיוור לא מקצועי החשוף לפירצות אבטחת מידע חמורות.

פילוח ופרסונליזציה

מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות מאפשרות לפלח את רשימת התפוצה ולדוור דואר לפי קריטריונים מוגדרים מראש. כך תוכלו להתאים את תוכן המכתב לפרטי איש הקשר ולשתול שדות כגון שם פרטי לצורך יצירת פנייה אישית. בנוסף, ניתן ליצור התאמה בין תוכן המכתב האלקטרוני לבין פרטי המידע שיש לכם על מקבל המכתב וכך לבנות עבורו הצעות שיווקיות או מסרים שונים לפי הצורך. כך למשל, אם אתם יודעים שרשימה מסוימת היא של עורכי דין, תוכלו לכתוב את המסר המיועד להם בשפה העושה שימוש בעגה משפטית".

פורמט ותוכן

מסר שיווקי יכול להישלח כטסקט או בפורמט שיווקי צבעוני בתכנות HTML. אלא שלא כל המחשבים תומכים בקליטה של מסר כזה. ממשקים שונים של מחשבים עלולים לגרום לכך שמסר הנשלח בפורמט צבעוני של HTML לא יתמך על ידי מחשב בעל ממשק שונה. מערכת חכמה לדיוור אלקטרוני ישיר מבצעת תהליך שליחה חכם המנתב מכתבים בפורמט מתאים לכל איש קשר וכוללות גם קישור אינטרנטי, שיוביל לדף HTML שיפתח בדפדפן הרגיל של איש הקשר. מערכת כזו יכולה גם לאפשר הצגת מידע גרפי רב במשקל מייל מועט יחסית.

בקרה ומעקב
מערכת דיוור מקצועית מונעת משלוח של הניוזלטר יותר מפעם אחת לכל כתובת, אפילו אם אותה כתובת משוייכת למספר קבוצות דיוור שונות המדוורות בו זמנית.
למערכת דיוור אלקטרונית יש יכולת לעקוב אחר התהליך המתרחש לאחר שליחת המכתב האלקטרוני. דוחות סטטיסטיים מפורטים מאפשרים לנו לקבל חיווי מדויק לגבי האפקטיביות של המסר שנשלח – שיעורי פתיחות, הקלקות על קישורים, ניהול כתובות חוזרות וזאת עד רמת איש הקשר הבודד. באמצעות המערכת ניתן להסיר, בפשטות, אנשי קשר מרשימות התפוצה ובכך להבטיח שלעולם לא ישלחו יותר מיילים לאיש קשר שהסיר עצמו מהרשימה.השימוש במערכת דיוור אלקטרוני מקצועית המותאמות לדיוור כמויות גדולות ואשר מסוגלת לתקשר עם שרתי דיוור ייעודיים, היא לא רק הדרך הפשוטה ביותר לבצע דיוור אלקטרוני, אלא גם הדרך החכמה ביותר לעשות זאת.

לא לשכוח – קל מאוד לבצע דיוור אלקטרוני – לא קל להצליח בדיוור אלקטרוני!