כיצד מייצרים דיוור אלקטרוני יעיל?

בשלב זה כבר צברת ניסיון מסוים בתפעול המערכת ובהפקת דיוורים. אך עדיין ודאי שאלת את עצמך כיצד משפרים את הדיוור והופכים אותו לאפקטיבי יותר מבחינת ההפקה שלו ובעיקר מבחינת התוצאות שלו. אז מה כדאי לעשות כדי שהדיוור יניב תוצאות?
כדי ליעל את שימושך במערכת inwise, בחרנו להביא לפניך מבחר טיפים שיווקיים, שיוכלו לסייע בשלבי הכנת הדיוור האלקטרוני. הפעם הכנו עבורך המלצות כיצד לדוור באופן יעיל יותר:
  1. מיקוד שורת הנושא – שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את איש הקשר לפתוח את המכתב. מדובר בשניות קריטיות, לפיכך, שורת הנושא צריכה להיות מסקרנת, מפתה, אך יחד עם זאת לא יומרנית ופרובוקטיבית, שתחשיד את הדיוור כדואר זבל.
    המלצתנו: השתמשו בפנייה אישית בשורת הנושא. פניה כגון: "ליאור, מעונין לחסוך בזמן …? " משדרת התייחסות אישית לכל איש קשר ומשפרת את סיכויי ההצלחה שהוא יקרא את המכתב. שימוש כזה עשוי להגדיל את שיעורי הפתיחה בכ- 13% בממוצע.
  2. עיצוב ממוקד – למרות שקיים הרצון להתבלט ולהיחרט בתודעת המקבל, כדאי להימנע משימוש יתר במוקדי תשומת לב כגון: טקסטים זוהרים, אנימציות מוגזמות ושימוש בפונטים גדולים. אלמנטים אלו מסיטים את עיני איש הקשר מהרעיון המרכזי של המכתב.
  3. שימוש בתבנית קבועה – מומלץ מאוד לבנות תבנית קבועה לדיוור שלכם, כזו שתכלול מצד אחד מבנה אחיד של סוגי התכנים ומצד שני גמישות וקלות עריכה. ליצירת תבנית קבועה מס' יתרונות:
    מקל על איש הקשר – איש הקשר יכול להתמצא ביתר קלות בתכנים האהובים עליו.
    זיהוי השולח – בשימוש במאפיינים כמו צבעים, פונטים ואובייקטים גרפיים שחוזרים על עצמם ניתן לגרום לכך שאיש הקשר ידע ממי הגיע המכתב ולכן לא יהסס לפתוח אותו להוסיף מילה או לשייך למיתוג.
    חסכוני – הוצאה חד פעמית בעיצוב תבנית אטרקטיבית ומזמינה, גורמת לחיסכון בעלויות ובזמן אשר מתבזבזים בכל פעם שרוצים להוציא ניוזלטר ומנסים לעצבו מחדש.
  4. הנעה ברורה לפעולה – יש לנסח את המכתב כך שהוא יוצר קריאה ברורה לפעולה: איפה ללחוץ, לאיזה קישור להיכנס וכו'. חשוב לכתוב בדיוק מה אנו מצפים מאנשי הקשר לעשות. יחד עם זאת, חשוב להימנע מלהסיח את דעתם עם יותר מדי קישורים והצעות. רצוי להתמקד עם קישור אחד או שניים (על מנת למקד את אנשי הקשר)- במקרה של מייל פרסומי, במקרה של ניוזלטר לא כדאי יותר מארבע חמישה נושאים כדי שלא ילכו לאיבוד בתוך כל המידע
  5. שימת דגש על מילים והימנעות משימוש בסימני קריאה – שימוש בסימני קריאה ובפונטים גדולים מאוד יכולים לגרום למכתב להיחסם במסנני הספאם. במקום להשתמש בסמני קריאה כדאי לנסות לנסח מחדש את המשפט בצורה שתדגיש את חשיבות המסר באופן טבעי.
  6. תדירות הדיוור – דיוור מסרים בפרקי זמן סבירים וקבועים יגרום לאנשי קשר לפתח ציפייה חיובית למסרים ולהגדלת האפקטיביות השיווקית. דיוור בהפרשי זמן נמוכים לא מתקבל בצורה חיובית אצל רוב הלקוחות אך למרות זאת לא כדאי לתת לאיש הקשר לחכות זמן רב מדי בין דיוור לדיוור.
  7. תזמון הדיוור – לשעה וליום בשבוע יש חשיבות גבוהה והשפעה על אפקטיביות ואחוזי הפתיחה. מניסיוננו, לאנשי קשר פרטיים מומלץ לדוור לקראת סוף השבוע (חמישי עד שבת) ובשעות הערב ,ולאנשי קשר עסקיים מומלץ לדוור באמצע שבוע (שני, שלישי ורביעי) בעיקר בין השעות 13:00 – 14:00.
מקווים כי תפיקו את המרב מהשימוש במערכת וזכרו:
קל מאוד לבצע דיוור אלקטרוני – לא קל להצליח בדיוור אלקטרוני!