שיטוט קל באינטרנט חושף לא פעם את הביטוי דף נחיתה, אבל מה אנחנו באמת יודעים על הכלי הזה לעסק שלנו?
נתחיל בשאלה הנפוצה ביותר: מה ההבדל בין עמוד נחיתה לדף נחיתה. התשובה היא פשוטה – אין הבדל 🙂

בדיוק כמו השם שלו, דף (או עמוד) נחיתה הוא המקום בו נוחתים לראשונה הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם, ומקבלים את ההצצה הכי טובה למוצר או השירות שאתם מספקים.
הדף הזה בדרך כלל לא יהיה עמוד הבית או חנות האון-ליין שלכם, אלא עמוד חיצוני נפרד לחלוטין, המכיל מטרה אחת שאתם בוחרים לקידום עסק שלכם. בדף הזה מרוכז כל המידע הרלבנטי שיוביל את המבקר לרכישה או לסגירת עסקה.

שימושים נפוצים לדפי נחיתה

לדפי נחיתה יכולות להיות מטרות שונות, דבר המשפיע על סוג התוכן והעיצוב. הנה כמה דוגמאות לסוגים הנפוצים יותר של דפי נחיתה ברשת:

טופס הרשמה לעדכונים:

באמצעות טופס הרשמה לעדכונים, תוכלו לייצר לעצמכם רשימת דיוור של לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. רשימת הדיוור הזו יכולה לשמש אתכם לדיוור מבצעים מיוחדים, תכנים בעלי ערך ועדכונים חשובים לגבי העסק שלכם.

תבנית דף נחיתה לדוגמא - בריאות

טופס השארת פרטים (טופס לידים):

דף נחיתה שמטרתו השארת פרטים אמור לכלול את כל המידע הרלוונטי למבקר, כך שירגיש רצון ובטחון להשאיר את פרטיו להמשך תהליך המכירה (בד"כ יחזרו אליו טלפונית לתיאום פגישה או לבירור פרטים אחרונים לפני הזמנה/רכישה).

תבנית דף נחיתה - הדרכה להורים צעירים

טופס הרשמה לאירוע:

דף נחיתה המאפשר הרשמה לכנס, סדנא או וובינר הוא פופולרי מאוד. חשוב לתאר בדף את תכני הפעילות, את המרצים, לו"ז וכמובן פרטים תפעוליים כגון כתובת, הוראות הגעה, חניה וכדומה.

תבנית דף נחיתה - הזמנה לאירוע

מהו המבנה המומלץ לדפי נחיתה?

קיימות שתי דרכים לבנות ולעצב את דף הנחיתה שלכם. לכל אחת – יתרונות וחסרונות ובעיקר – התאמה לשימושים שונים.
קצר ולעניין – דף הנחיתה הקצר בא 'לתת עבודה'. הוא בא להסביר ללקוח ברגע אחד – מה הפתרון שיש לעסק שלכם להציע. בדף נחיתה קצר, מרווח התמרון למשחק מקדים של תוכן שיווקי, המלצות וכותרות בומבסטיות קטן יותר. לרוב הוא יכיל כותרת בולטת, טקסט קצר וקולע על הפתרון, דגש על הערך (נניח הטבה משתלמת במיוחד) וכמובן – כפתור השליחה.
ארוך ומתוכנן – מטרתם של דפי נחיתה ארוכים היא "לבשל" את המבקר לתהליך המכירה. הם מלאים בתוכן ודוגמאות מהשטח. דפי נחיתה מסוג זה מתאימים לדוגמה לשיווק של סדנאות, או שירותים ומוצרים המצריכים הסבר והכנה של הקרקע. דפי נחיתה מהסוג הזה מרגישים ונראים שיווקיים יותר, הם מדגישים את יתרונות המוצר בדרך בולטת מאוד ומעלים משמעותית את הסיכוי לסגירת עסקה עם אלו שפונים דרך דף הנחיתה שלכם.

איך יגיעו מבקרים לדף הנחיתה שלי?

לאחר עיצוב דף הנחיתה, נקבל לינק (קישור) שהקלקה עליו תציג את הדף למבקרים.
את הלינק תוכלו לפרסם בתוך מודעה בפייסבוק, קמפיין ממומן בגוגל או אפילו בקמפיין אימייל או SMS. אם דף הנחיתה שלכם נועד להגדיל את רשימת התפוצה, מומלץ שתגדירו אותו כקישור קבוע מתוך דף הפייסבוק שלכם.

צרו לעצמכם (ובעצמכם) דף נחיתה בקלות

אם נתקלתם לאורך יום העבודה שלכם בדפי נחיתה, בטח הנחתם שמדובר בשירות יקר, או כזה שמצריך מכם לשכור מעצבים גרפיים ומתכנתים.
תנו לנו לשמח אתכם, כמה יעיל – ככה פשוט.
באמצעות מערכת inwise, יצירת דף נחיתה מעוצב ואפקטיבי הוא עניין פשוט ומהיר,  תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של תבניות מעוצבות ולפרסם אותו באופן מיידי.

* יש לנו מדריך שינחה אותך בתהליך יצירת הדף ואם ממש אין לך זמן – הסטודיו שלנו יוכל לבנות אותו עבורך (צרו קשר כאן)