לבלוט מעל המתחרים בתיבת הדואר של הלקוחות

קיימות שלל דרכים להקפיץ את המיילים השיווקיים שלנו, אבל שיטה פחות מוכרת אך מוצלחת למדי היא להשתמש ב-Preview Text, שמשנה את חוקי המשחק ומשפר את אחוזי הפתיחה.

מה זה Preview Text?
מדובר בטקסט המופיע כתצוגה מקדימה בהמשך לשורת הנושא באזור הדואר הנכנס, לרוב בצבע אפור בהיר, והוא עשוי להיראות מעט שונה אצל כל ספק אימייל. המטרה העיקרית שלו היא לסכם את חלקו העיקרי של האימייל ולגרום ללקוחות להקליק עליו כדי לקרוא את ההודעה המלאה.

Preview textלחץ כאן כדי להוסיף טקסט משלך

למה זה חשוב?

Preview Text מקנה יתרון משמעותי לכתיבת מיילים שיווקיים:

  1. מאפשר לבלוט מעל המתחרים בתיבת האינבוקס – כתיבה של טקסט תצוגה מקדימה מוצלח במיוחד, כזה שמצליח להתכתב עם שורת הנושא, ייצור עניין, ויניע לפעולה – יעניק לעסק שלכם יתרון משמעותי שיסייע לכם לבלוט מעל המתחרים שלכם
  2. לסקרן את הלקוחות – משלים את שורת הנושא. שורת הנושא יכולה לחשוף את תוכן המייל עד גבול מסוים, וה-Preview Text נכנס כשחקן חיזוק הממנף אותה
  3. להיתפס כפחות ספאמיים – טקסט מוצלח ייצור רושם חיובי כלפי העסק שלכם, יחזק את תחושת האמינות, וישקף בצורה ברורה מה התוכן שיופיע בגוף המייל.

AI יכול לעזור בכתיבת Preview Text

בעזרת פיצ׳ר "חולל AI", ניתן בלחיצת כפתור לקבל הצעה לשורות Preview Text מבוססת דאטה, מנוסחת בצורה איכותית, מניעה לפעולה ולא ספאמית. 

איך זה עובד? לאחר שסיימתם לכתוב ולערוך את קמפיין האימייל שלכם, ובחרתם את שורת הנושא מתוך האפשרויות שמחולל ה AI של שורת הנושא הציע לכם, המערכת תתבסס על מידע מקדים זה ותדע להציע רעיונות לשורת Preview Text באמצעות טכנולוגיית AI. קליק על הכפתור יעניק לכם אופציות שונות, ללא צורך להגדיר Prompt (שאילתא או הנחיה הנכתבות עבור פיצ׳רים של AI ומסבירות להם איזה טקסט ליצור).

מה עוד אפשר לעשות באמצעות AI >>