עיצוב דיוורים מרהיבים במהירות ובקלות

עורך התוכן המתקדם של inwise מכיל מגוון אפשרויות רחב לעיצוב ויצירת קמפיינים ייחודיים ואפקטיביים.

הממשק אינטואטיבי ופשוט, ומכיל מגוון עשיר של אפשרויות לעריכה ועיצוב של דיוורים.

עיצוב דיוור אלקטרוני
ממשק אינטואטיבי

ממשק עורך התוכן עוצב כדי לאפשר עיצוב ועריכה מהירים וקלים של הקמפיין שלכם. הממשק ידידותי ונוח לכלל המשתמשים ולא דורש ידע טכני.  השימוש בעורך התוכן מאפשר עיצוב רספונסיבי מושלם.

Drag & Drop

באמצעות עורך התוכן תוכלו לשנות את גודלם ומיקומם של אובייקטים כמו שדות טקסט ותמונות, להוסיף אובייקטים נוספים, לשנות את עיצוב הקמפיין, ועוד.

תוכלו אף להוסיף תמונות ואלמנטים גרפיים – על ידי גרירת תמונות משולחן העבודה ישירות לעורך התוכן. המערכת תייבא את הקובץ באופן אוטומטי, ותטמיע אותו בדיוור שלכם.

קישור לרשתות החברתיות

מערכת inwise מאפשרת לכם לכלול קישורים לכל הרשתות החברתיות העיקריות – בקמפיין שתשלחו. אנשי הקשר שלכם יכולים, לדוגמה, להיכנס לעמוד הפייסבוק שלכם, להצטרף כעוקבים בטוויטר, ואף לשתף את הקמפיין ברשתות החברתיות השונות.

שכפול ומחיקה – בקליק אחד

באמצעות עורך התוכן תוכלו לשנות ולערוך תבניות במהירות, על ידי מחיקה קלה ומיידית של אלמנטים שונים מתוך הקמפיין. בנוסף, תוכלו לשכפל בלחיצת כפתור פשוטה תיבות תוכן או תמונות, וליצור עיצובים חדשים משלכם.

עריכת תמונה מתקדמת

שילבנו בעורך התוכן תוסף לעריכת תמונות, המכיל יכולות עריכה מתקדמות של קבצי תמונה (כמו שינויי גודל, בהירות, חדות, ועוד) – ללא צורך בתוכנה חיצונית לעריכת תמונות. באמצעות עורך התמונות תוכלו להוסיף אפקטים ואפשרויות עיצוב מתקדמות, וליצור קמפיינים ייחודיים ומרשימים.

מדריך יצירת קמפיין אימייל