שליחת דיוורי אימייל בתזמון אופטימלי באמצעות AI

שיעורי הפתיחה של דיוורים שמגיעים לאנשי הקשר ברגע המושלם עבורם – גבוהים משמעותית מדיוורים שמגיעים ברגעים פחות מתאימים. לכן, חשוב לתזמן את שליחתם לכל איש קשר ביום ובשעה המושלמים עבורו.
כאן נכנסת לתמונה הבינה המלאכותית (AI), מערכת inwise באמצעות AI מסוגלת לזהות ולשקלל דפוסי פתיחה והקלקה של כל אחד מאנשי הקשר שלכם (בהסתמך על דיוורים קודמים ששלחתם) ובהתאם לכך שולחת לכל אחד מאנשי הקשר שלכם את הדיוור במועד בו הוא נוהג לפתוח את הדיוורים ולהקליק הלינקים בתוכם.

בשליחת קמפיין אימייל (ניוזלטר), בסיום תהליך יצירת הקמפיין, ניתן לבחור האם לתזמן את שליחת הקמפיין על פי תזמון שליחה אופטימלי וכן להחליט על פי מה יחושב תזמון השליחה: פתיחות (אחוזי פתיחת הדיוורים) או הקלקות (אחוזי הקלקות על קישורים בתוך הדיוורים):

 

שליחה לפי תזמון שליחה אופטימלי

 

ניתן להגדיר את מועד השליחה בו תתחשב המערכת בעת שקלול התזמון האופטימלי:

שבועי – המערכת תשקלל את היום המתאים ביותר במהלך השבוע וכן את השעה האופטימלית לשליחת הקמפיין.

שעתי – המערכת תשקלל רק את השעה האופטימלית ביותר לשליחת הקמפיין. כך שהקמפיין ישלח באותו היום שבו מתבצעת השליחה (במהלך 24 השעות מרגע ההקלקה על שליחת קמפיין).

יומי – יש לבחור את היום בשבוע בו תרצו שהקמפיין ישלח. המערכת תשקלל את השעה האופטימלית באותו היום לשליחת הקמפיין.
*במידה ואין מידע במערכת על אחוזי פתיחות/הקלקות של איש קשר ביום הנבחר (עדין לא נשלחו לאיש הקשר קמפיינים ביום הזה), המערכת תשלח את הקמפיין מיידית.

 

inwise באמצעות יכולות ה – AI תדע לחשב את המועד הנכון ביותר לשליחת הקמפיין על מנת שאנשי הקשר שלכם אכן יפתחו ויקראו אותו.

מה עוד אפשר לעשות באמצעות AI >>