אל תוותרו על מי שפספס

הלקוחות שלנו מקבלים כמות אדירה של דיוורים. לכן, הגיוני שלא כולם שמים לב או פנויים לפתוח את הדיוור שלנו ברגע ששלחנו להם אותו. חלק מאנשי הקשר אליהם שלחנו את הדיוור עשויים לשים לב ולפתוח את הדיוור במועד מאוחר יותר, בעוד שאחרים פשוט פספסו אותו ולא יגיעו אליו עוד.
אנחנו לא יכולים לשלוט בכל הגורמים שמביאים אנשי קשר לפספס את הדיוור ששלחנו להם. אבל אנחנו כן יכולים לשלוט בכך שלא נוותר עליהם כל כך בקלות, ונעשה כל מה שאנחנו יכולים, שהוא חכם ונכון שיווקית, כדי שכמה שיותר אנשי קשר יקראו את הדיוור שלנו.
בדיוק לשם כך נועד המאפיין – 'שליחה חוזרת לאנשי קשר שלא פתחו'.

שליחה למי שלא פתח את המייל

 

איך זה עובד?
כשאנחנו יוצרים קמפיין אימייל, בשלב האחרון להגדרת הקמפיין, בדף 'סיכום', נסמן תחת 'שליחה ללא פתחו' את התאריך והשעה בה נרצה שהקמפיין יישלח שוב לכל אנשי הקשר שלא פתחו אותו עד למועד שהגדרנו בשדה זה, בנוסף ולא פחות חשוב, נוכל לשנות בשליחה החוזרת את נושא האימייל ולנסח שורת נושא אחרת שיכולה לעניין יותר את הנמענים שלנו.

אם אתם חוששים להציק, להטריד ולהבריח את אנשי הקשר שלכם, אל חשש. מאחר שהקמפיין נשלח שוב רק למי שפספסו אותו בפעם הראשונה, השימוש במאפיין זה יכול להגדיל משמעותית את שיעורי הפתיחה של הדיוור מבלי לסכן בנטישה משמעותית של אנשי קשר (הסרה שלהם את עצמם מרשימת התפוצה), היות שאנחנו שולחים שוב רק לאלו שפספסו את הדיוור הראשון.

המלצתנו: השתמשו בכמה קמפיינים וראו בעצמכם את ההשפעה – הגידול בשיעורי הפתיחה למול שיעורי ההסרה, וקבעו בעצמכם עד כמה הוא יעיל עבורכם. מהניסיון שלנו, מדובר בכלי מעט "אגרסיבי" אך יעיל בקמפיינים בהם נדרש להגיע לתוצאות טובות יותר. הפעילו את שיקול הדעת המקצועי שלכם באלו קמפיינים נכון לכם להשתמש בו.