גלו לפני השליחה – איזה דיוור יהיה הצלחה

קמפיין A/B Testing מאפשר לכם לדגום עד 8 גרסאות שונות לדיוור שלכם.

איך זה עובד?

בונים מספר גרסאות שונות של אותו דיוור, כאשר לכל אחת כותרת שונה, תמונה שונה, או כל פרמטר אחר שתרצו לבחון את מידת ההצלחה שלו "בשטח".

הגרסאות נשלחות בו-זמנית למדגם של אנשי הקשר שלכם. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה בצורת דו"ח ידידותי וברור, תוכלו להחליט על הגרסה המועדפת עליכם ולדוור אותה לכל אנשי הקשר שלכם.

תמונה של קאפקייקס - כדי להמחיש קמפיין AB

תוכלו לבחור ולשלב בין משתנים שונים כמו שורות נושא, שם השולח, זמן השליחה, ומרכיבים שונים בתוכן הקמפיין.
לדוגמה, בחינה של 2 שורות נושא שונות + 2 שמות שולחים שונים + 2 סוגי תכנים שונים.

גרסאות הדיוור יישלחו לקבוצת ניסוי בהיקף שתבחרו (הנמענים עצמם יוגרלו מתוך קבוצת הנמענים שבחרתם).

לאחר שליחת הגרסאות השונות למדגם, המערכת תציג את מדדי ההצלחה של כל אחת מהגרסאות שבחרתם לבדוק.

המערכת תכריע בהתאם למדדים שהגדרתם מהי הגרסה המנצחת ותשלח באופן אוטמטי את המנצח לכלל אנשי הקשר שהוגדרו
או
שתוכלו להכריע בעצמכם מהי הגרסה המנצחת ולשלוח אותה בעצמכם.

בנוסף, באפשרותכם להגדיר את משך הבדיקה בקרב המדגם, וכן לפי אילו פרמטרים תרצו שהמערכת תקבע איזו משתי הגרסאות היתה מוצלחת יותר: האם לפי אחוזי פתיחה של הדיוור, או לפי אחוזי הקלקה בתוך הדיוור?

שימוש ב- A/B Testing הוא חשוב מאין כמוהו: הוא מאפשר לכם לדוור בהתאם למה שעובד בפועל, ולא בהתאם למה שאתם חושבים שיעבוד.
השתמשו באפשרות זו ככל האפשר, על מנת להמשיך ולשפר את אחוזי הפתיחה, הקלקה והמרה של הדיוורים שלכם.