כמה ומי ביצעו את הפעולה הרצויה באתר שלכם?

שלחתם דיוור שהמטרה שלו היתה שאנשי הקשר שלכם יבצעו פעולה באתר: רכישה בחנות, הרשמה, השארת פרטים, או כל פעולה אחרת.

בנוסף לדו"ח ברור ומפורט שמספקת לכם המערכת – כמה נמענים ומי פתח ולחץ על הקישור החיצוני בדיוור, אפשרות "מטרות" עליה אנחנו מדברים כאן עושה דבר נפלא וחשוב אף יותר:

היא מראה לכם מה עשו אנשי הקשר שלכם אחרי שהגיעו מהדיוור אל האתר שלכם: כמה אנשים ומי ביצע את הפעולה שרציתם (רכישה בחנות, הרשמה וכו')? כמה אנשים ומי לא עשו זאת?

conversion_funnel_fitcher_pic

איך זה עובד?

פשוט מאוד. אתם מקבלים קוד שעליכם לשתול בדף המטרה באתר שלכם, הדף בו אתם רוצים לראות כמה ומי ביצעו את הפעולה הרצויה (רכישה בחנות, הרשמה וכו').

אחרי שליחת הקמפיין, תוכלו לנתח את פרטי וכמות הנמענים שהגיעו לעמוד המטרה (גם אם הוא לא מקושר באופן ישיר מהדיוור לדף המטרה), לצפות באנשי הקשר שהגיעו לעמוד המטרה אבל לא ביצעו את הפעולה הרצויה, לשלוח לאנשי קשר אלו דיוור נוסף שיניע אותם לביצוע הפעולה או לברר מדוע לא ביצעו אותה, ועוד ועוד.