כל הנתונים לגבי תוצאות הקמפיין שלכם

המערכת מאפשרת לכם לשלב את ממשק הסטטיסטיקה החכם של גוגל – גוגל אנליטיקס (Google analytics) בקמפיין הדיוור שלכם.

שילוב גוגל אנליטיקס בקמפיין הדיוור נותן לכם יכולת ניתוח אדירה וחשובה מאין כמוה: כמה ואילו אנשי קשר שקיבלו את הדיוור הגיעו לאתר שלכם? כמה ומי מאנשי הקשר ביצעו איזו פעולה? ועוד ועוד.

הנתונים שתקבלו מגוגל אנליטיקס יראו לכם את הדבר החשוב ביותר: האם ועד כמה הקמפיין שלכם הצליח? כלומר, האם ובאיזו מידה הקמפיין שלכם עמד במטרות וביעדים שהגדרתם לו? (טיפ: נסו תמיד להגדיר מטרות ויעדים לקמפיינים, כמו לכל מהלך שיווקי. כך תוכלו לבחון בסופם את ההצלחה שלהם ולהסיק מסקנות בהתאם)

אחרי שיש בידיכם את הנתונים, אתם יכולים לתכנן את הקמפיין הבא, בהתאם לתוצאות ולמסקנות שגזרתם מהקמפיין האחרון.

Google Analytics

הנה כמה מהיכולות שיהיו לכם כאשר תשלבו את גוגל אנליטיקס בקמפיין הדיוור שלכם:

  1. מדידה ושליטה בנתוני ההמרה (conversion rates) של הקמפיין, הם נתוני ההצלחה של הפעולה שרציתם שאנשי הקשר יבצעו בעקבות הדיוור
  2. שיפור קמפיינים עתידיים – התובנות שתוכלו להסיק מהנתונים שתקבלו יאפשרו לכם לפעול בעתיד בצורה מושכלת לפי נתונים בשטח, ולא רק לפי השערות או אינטואיציה. כך תוכלו לשפר משמעותית את הקמפיינים והמהלכים השיווקיים שלכם
  3. מי קהל היעד שלכם? הנתונים יגלו לכם בדיוק את המאפיינים השונים של קהלי היעד שלכם. אתם יכולים לבחור מתוך כ-30 שדות, החל מגיל, מין, תאריך לידה, ועד מקצוע והשכלה. בהמשך, תוכלו לשלוח קמפיינים ייעודיים לכל קהל יעד, אם תרצו.
  4. כיצד כל אחד מקהלי היעד שלכם מגיב לקמפיינים שלכם? מי מבין קהלי היעד שלכם מגיב בצורה טובה ואקטיבית לקמפיינים שלכם, ומי לא?

השימוש באפשרות זו קל ונוח, מתוך המערכת. אתם לא צריכים להתקין דבר, או להבין בקוד או בתכנות.