ב- קמפיינים תגיות: זמני שליחהקמפיינים

דיוורים שמגיעים בזמן הנכון לכל איש קשר, מעלים את הסיכוי שאכן יקראו אותם ואפילו יקליקו על הקישורים בהם. לכן, המטרה היא לדייק את זמן המשלוח לכל איש קשר לרגע שבו הוא הכי נוח לו לקבל דיוורים. איך עושים את זה? מערכת הבינה המלאכותית של inwise לומדת את ההרגלים של כל איש קשר שלכם מהדיוורים הקודמים. היא רואה מתי הוא נוהג לפתוח דיוורים ולהקליק בתוכם, ואז שולחת את הדיוור החדש בדיוק באותו זמן שנוח לו ביותר.
ובזמן שאתם מכינים קמפיין חדש, תוכלו פשוט לבחור אם לתזמן את השליחה לפי שיעורי הפתיחה או שיעורי ההקלקה של כל איש קשר.

ניתן להגדיר שליחה בתזמון אופטימלי עבור כל קמפיין בנפרד ואפשר ברמת המסע לקוח במלך יצירת האוטומציה השיווקית

תזמון שליחה אופטימלי ברמת הקמפיין (ניוזלטר)

בסיום תהליך יצירת הקמפיין, ניתן לבחור האם לשלוח את הקמפיין באופן מיידי, לתזמן את השליחה שלו למועד מסוים או שליחה לפי תזמון אופטימלי (1).
לאחר בחירת שליחה לפי תזמון אופטימלי, יפתחו אפשרויות בחירה לפי מה יחושב תזמון השליחה (2): פתיחות (אחוזי פתיחת הדיוורים) או הקלקות (אחוזי הקלקות על קישורים בתוך הדיוורים):
ניתן להגדיר את מועד השליחה בו תתחשב המערכת בעת שקלול התזמון האופטימלי:

בשבוע הקרוב – (3) המערכת תשקלל את היום המתאים ביותר במהלך השבוע וכן את השעה האופטימלית לשליחת הקמפיין.

ביממה הקרובה – (4) המערכת תשקלל רק את השעה האופטימלית ביותר לשליחת הקמפיין במהלך היום הנוכחי. כך שהקמפיין ישלח באותו היום שבו מתבצעת השליחה (במהלך 24 השעות מרגע ההקלקה על שליחת קמפיין).

.בשבוע הקרוב בימים ספציפיים – (5) יש לבחור את היום בשבוע בו תרצו שהקמפיין ישלח. המערכת תשקלל את השעה האופטימלית באותו היום לשליחת הקמפיין

*במידה ואין מידע במערכת על אחוזי פתיחות/הקלקות של איש קשר ביום הנבחר (עדין לא נשלחו לאיש הקשר קמפיינים ביום הזה), המערכת תשלח את הקמפיין מיידית.

תזמון שליחה אופטימלי באמצעות AI

תזמון שליחה אופטימלי במהלך מסע לקוח

במהלך עריכת אוטומציה (מדריך ליצירת אוטומציות), יש להוסיף את אלמנט ה"השהייה".
בהקלקה על איקון העריכה (העפרון) תפתח חלונית עריכת אלמנט ההשהייה. בסימון "תזמון אופטימלי" המערכת תדע לבצע את הפעולה בתזמון אישי (במקרה הזה שליחת אימייל לאיש קשר שחדש במערכת) בהתאם לדפוסי הפתיחה וההקלקה על דיוורים של כל איש קשר.

תזמון אופוימלי באמצעות AI במסע לקוח